2026-08-22, 13:17
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av EnRosaHamster
Judarna är urfolket för regionen, de kristna likaså. Muslimerna kom sist och knuffade ut allihop. Israel är judarnas och de kristnas land. Ni ska ut.

Det är dagens fakta jag örfilar dig med, din smutsiga lilla chihuahua-hund.

Jiddischpropagandan har ruttnat bort din hjärna.

Jiddischistan är inte urfolket eller det historiska Israel.

Det historiska Israel var ett levantinskt kungadöme bestående av lokalbefolkningen på plats medan dagens statsbildning är ett modernt kolonialprojekt skapat av europeiska jiddischmigranter som satt i Östeuropa under namn som Mileikowsky och Gruen i generation efter generation innan de plötsligt dök upp i Mellanöstern under 1900-talet.

Regionens verkliga urfolk är kanaanéerna det bofasta folk som har brukat och skördat den här jorden i tusentals år och vars direkta genetiska efterkommande är just dagens palestinier som bodde kvar på sin mark och långt senare tog till sig både kristendomen och islam.
Citera
2026-08-22, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.skalmanski
Fast är det inte nästan värre att sitta på livstid när man är oskyldigt dömd?

Tror nog hellre jag hade dinglat då. Fast hade föredragit att de gett mig 400 Zopiklon. Har aldrig förstått varför ska plåga folk innan de dör om de ändå ska dö.
Ja kanske. Tänker mest på att om man sköter sig exemplariskt, skvallrar som tusan och gör avbön att man med tiden kan bli benådad eller får möjlighet att odla ett "fritidsintresse" och så klart om man faktiskt är oskyldig då finns det ju utrymne för att domstolen ska nå fram till detta om en grävande journalist/jurist eller liknande tar sig an fallet.
Citera
2026-08-22, 13:52
Medlem
pepsi haxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bokki89
Är det inte en helt monumental ironi att du anklagar andra för att fly när hela ditt koloniala luftslott i Levanten grundades av östeuropeiska jiddischmigranter som flydde sina egna hemländer för att undkomma europeiska katastrofer?

Mitt vad?

Är jag Jude nu också?
Sådana som du anledningen till att mentalsjukhus behöver öppna igen.

Och bara för att folk bor i ett land betyder det inte att det är deras hemländer

Ser Sasha baron Cohen ut som en Vitryss?
Du kan inget om genetik så sluta.
Citera
2026-08-22, 13:53
Medlem
EnRosaHamsters avatar
Citat:
Ditt ständiga tjat om en påstådd invasion visar bara att du är helt inkapabel att ta till dig grundläggande historiska fakta.

Hur kan du överhuvudtaget prata om en invasion när det är kanaanéernas urfolk som har bott kvar, brukat och skördat den här jorden i tusentals år medan dina östeuropeiska jiddischmigranter satt i Polen och Ukraina i generation efter generation?

Det är de moderna jiddischmigranterna som står för den faktiska och brutala invasionen under 1900 talet när de dök upp i Levanten och stal kanaanéernas mark med våld och fördrev miljoner människor och upprättade en illegal apartheidregim.

Vilken rolig historia.
Citera
2026-08-22, 13:59
Medlem
pepsi haxs avatar
Citat:
Tror du på fullaste allvar att skådespelaren Sacha Baron Cohens utseende är ett vetenskapligt bevis som trumfar den moderna genetikens stenhårda faktadata?

Det blir ju en total intellektuell härdsmälta när du försöker avfärda vetenskapliga studier som svart på vitt visar att det kanaanéiska urfolket bär på den sanna flertusenåriga kontinuiteten på marken medan de östeuropeiska jiddischmigranterna genetiskt och historiskt har formats av århundraden i diasporan.

Oavsett vad du har för personlig etnicitet så är det uppenbart att du agerar lydig megafon åt en kolonial propaganda som desperat försöker förneka urbefolkningens rätt till sin egen jord och att sitta och svamla om att folk som bott och brukat samma mark i generation efter generation inte skulle ha det som sitt hemland är en så grotesk historierevisionism att det bara blir löjligt.

Inga hysteriska personangrepp kan dölja det faktum att jiddischregimen är en illegal ockupationsapparat som existerar i direkt strid med Fjärde Genèvekonventionen.

Om du vet genetiken på judarna från Europa så skulle du inte käfta emot som en retard.
Jag har kollat och jämfört judar fron Polen, Tyskland, ungern, ingen av dom har någon dna från länderna dom bodde i.

Du är bara en efterbliven apa som tror att allt är judarnas fel och alla som säger emot dig är judar.

psykfall
Citera
2026-08-22, 14:24
Medlem
HomoDeuss avatar
Det bästa av allt är att Israel kommer att stå kvar. Alldeles oavsett vad horder av illasinnade araber och vänsterfolk tycker.

Det glädjer mig på något sätt att så många skitfolk fortsätter att förstöra sina egna liv - genom att dag ut och dag in välja att fylla sin tid med upprördhet och hat.

Snöar man in på ett inlägg av Ben Gavir så får man skylla sig själv.
Citera
2026-08-22, 14:27
Medlem
Erik Östs avatar
Hur hög blir galgen så att alla kan se den?

https://sv.wikipedia.org/wiki/H%C3%A4ng_dom_h%C3%B6gt
Citera
2026-08-22, 14:32
Medlem
pepsi haxs avatar
Citat:
Jag gör hela din jiddischpropaganda totalt naken inför hela forumet.

Att du i ren och skär intellektuell panik tvingas hänga upp hela ditt försvar på språkliga definitioner visar bara hur fullständigt rensad du är på faktiska argument rörande genetik och internationell rätt.

Alla som läser tråden förstår precis att begreppet ringar in den specifika östeuropeiska migrationsvågen av bosättare som använde ett historiskt plagiat och nysnickrade namnskyltar som täckmantel för att ockupera Levanten.

Du kan fortsätta leka lexikon bäst du vill för att skyla över din totala argumentationsbrist men det döljer inte det stenhårda faktum att modern vetenskap bevisar kanaanéernas flertusenåriga kontinuitet medan dina europeiska nybyggare saknar all historisk legitimitet på marken.

Din rökridå är totalt genomskådad och inget språkligt slingrande kan tvätta bort att din hyllade regim är en illegal ockupationsapparat som existerar i direkt strid med Fjärde Genèvekonventionen.

Sättet du skriver gör dig inte direkt en tjänst, du påminner om en schizofren snubbe jag stötte på för några år sedan.

Ta tabletterna så blir allt bättre.
Citera
2026-08-22, 15:05
Medlem
immenhusens avatar
Är det bekräftat att en galge skall byggas där, eller var han mest ute efter en chock-faktor? För övrigt har jag problem med sanktionerade avrättningar. Människan skall inte leka Gud.

/AI
Citera
2026-08-22, 15:08
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av immenhusen
Är det bekräftat att en galge skall byggas där, eller var han mest ute efter en chock-faktor? För övrigt har jag problem med sanktionerade avrättningar. Människan skall inte leka Gud.

/AI

Det som visas upp i jiddischregimens egna officiella mediekanaler är en konkret byggarbetsplats där de öppet deklarerar att en galge ska installeras för offentliga avrättningar inför publik.

Att du som debattör reagerar mot detta statssanktionerade barbari är fullständigt logiskt men det handlar om något betydligt värre än att bara leka Gud. Det här medeltida tilltaget där en kurd och en ukrainare i ockupationsledningens topp snickrar på avrättningsplatser är en direkt och grov överträdelse av Fjärde Genèvekonventionen.

Jiddischistan saknar enligt internationell rätt all laglig jurisdiktion att tillämpa sina egna strafflagar eller verkställa dödsstraff överhuvudtaget på det ockuperade territoriets fängslade lokalbefolkning.

Att de väljer att gå ut med denna chockretorik blottar bara den totala moraliska paniken i ett kolonialt luftslott vars egna högsta ledare under namnet Mileikowsky numera är globalt efterlysta av ICC för brott mot mänskligheten.

Oavsett om det handlar om ren propaganda eller fysiska träpålar, så visar denna öppna hyllning av offentliga hängningscirkusar att ockupationsmakten har abdikerat från allt vad internationell rätt och mänsklig värdighet heter.
Citera
2026-08-22, 15:11
Medlem
Erik Östs avatar
Citat:
Ditt vidriga försök att romantisera medeltida hängningscirkusar som "humanism" blottar enbart den totala moraliska ruttna som präglar hela din koloniala indoktrinering.

Att du i ren panik tvingas dra till med trötta klyschor om marxism så fort folkrätten lyfts fram visar hur totalt tom du är på faktiska argument.

Det här illegitima jiddischistan eftersom det historiska namnet på regionen är stulet av europeiska migranter saknar enligt Fjärde Genèvekonventionen all laglig jurisdiktion att hålla rättegångar eller verkställa straff överhuvudtaget på ockuperat territorium.

Att en kurd och en ukrainare i ockupationsledningens topp bygger offentliga avrättningsplatser är inte rättvisa utan ett flagrant krigsbrott satt i system under total straffrihet.

Det blir en fullständig intellektuell härdsmälta för din propaganda när du försöker vitpixla denna laglöshet och alltmedan jiddischistans egna högsta ledare under det ursprungliga namnet Mileikowsky är globalt efterlysta av ICC för brott mot mänskligheten.

Inga sadistiska smileys eller historierevisionistiska rökridåer kan dölja att detta koloniala luftslott har abdikerat från allt vad internationell rätt heter och era medeltida hängningsmetoder bevisar bara att regimens moraliska bäst före datum har löpt ut för länge sedan.

Ska du inte dra till med er marxisters favorituttryck att jag är "ett hot mot demokratin" också? (dvs ER perversa sk.demokrati)
Senast redigerad av Erik Öst 2026-08-22 kl. 15:16.
Citera
2026-08-22, 15:16
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Erik Öst
Ska du inte dra till med er marxisters favorituttryck att jag är "ett hot mot demokratin" också? (dvs ER sk.demokrati)

Hur ska du överhuvudtaget kunna diskutera demokrati när du sitter och dreglar av förtjusning över en medeltida hängningscirkus som en kurd och en ukrainare snickrar ihop på ockuperad mark?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in