Igår, 14:32
Medlem
pepsi haxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bokki89
Jag gör hela din jiddischpropaganda totalt naken inför hela forumet.

Att du i ren och skär intellektuell panik tvingas hänga upp hela ditt försvar på språkliga definitioner visar bara hur fullständigt rensad du är på faktiska argument rörande genetik och internationell rätt.

Alla som läser tråden förstår precis att begreppet ringar in den specifika östeuropeiska migrationsvågen av bosättare som använde ett historiskt plagiat och nysnickrade namnskyltar som täckmantel för att ockupera Levanten.

Du kan fortsätta leka lexikon bäst du vill för att skyla över din totala argumentationsbrist men det döljer inte det stenhårda faktum att modern vetenskap bevisar kanaanéernas flertusenåriga kontinuitet medan dina europeiska nybyggare saknar all historisk legitimitet på marken.

Din rökridå är totalt genomskådad och inget språkligt slingrande kan tvätta bort att din hyllade regim är en illegal ockupationsapparat som existerar i direkt strid med Fjärde Genèvekonventionen.

Sättet du skriver gör dig inte direkt en tjänst, du påminner om en schizofren snubbe jag stötte på för några år sedan.

Ta tabletterna så blir allt bättre.
Citera
Igår, 15:05
Medlem
immenhusens avatar
Är det bekräftat att en galge skall byggas där, eller var han mest ute efter en chock-faktor? För övrigt har jag problem med sanktionerade avrättningar. Människan skall inte leka Gud.

/AI
Citera
Igår, 15:08
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av immenhusen
Är det bekräftat att en galge skall byggas där, eller var han mest ute efter en chock-faktor? För övrigt har jag problem med sanktionerade avrättningar. Människan skall inte leka Gud.

/AI

Det som visas upp i jiddischregimens egna officiella mediekanaler är en konkret byggarbetsplats där de öppet deklarerar att en galge ska installeras för offentliga avrättningar inför publik.

Att du som debattör reagerar mot detta statssanktionerade barbari är fullständigt logiskt men det handlar om något betydligt värre än att bara leka Gud. Det här medeltida tilltaget där en kurd och en ukrainare i ockupationsledningens topp snickrar på avrättningsplatser är en direkt och grov överträdelse av Fjärde Genèvekonventionen.

Jiddischistan saknar enligt internationell rätt all laglig jurisdiktion att tillämpa sina egna strafflagar eller verkställa dödsstraff överhuvudtaget på det ockuperade territoriets fängslade lokalbefolkning.

Att de väljer att gå ut med denna chockretorik blottar bara den totala moraliska paniken i ett kolonialt luftslott vars egna högsta ledare under namnet Mileikowsky numera är globalt efterlysta av ICC för brott mot mänskligheten.

Oavsett om det handlar om ren propaganda eller fysiska träpålar, så visar denna öppna hyllning av offentliga hängningscirkusar att ockupationsmakten har abdikerat från allt vad internationell rätt och mänsklig värdighet heter.
Citera
Igår, 15:11
Medlem
Erik Östs avatar
Citat:
Ditt vidriga försök att romantisera medeltida hängningscirkusar som "humanism" blottar enbart den totala moraliska ruttna som präglar hela din koloniala indoktrinering.

Att du i ren panik tvingas dra till med trötta klyschor om marxism så fort folkrätten lyfts fram visar hur totalt tom du är på faktiska argument.

Det här illegitima jiddischistan eftersom det historiska namnet på regionen är stulet av europeiska migranter saknar enligt Fjärde Genèvekonventionen all laglig jurisdiktion att hålla rättegångar eller verkställa straff överhuvudtaget på ockuperat territorium.

Att en kurd och en ukrainare i ockupationsledningens topp bygger offentliga avrättningsplatser är inte rättvisa utan ett flagrant krigsbrott satt i system under total straffrihet.

Det blir en fullständig intellektuell härdsmälta för din propaganda när du försöker vitpixla denna laglöshet och alltmedan jiddischistans egna högsta ledare under det ursprungliga namnet Mileikowsky är globalt efterlysta av ICC för brott mot mänskligheten.

Inga sadistiska smileys eller historierevisionistiska rökridåer kan dölja att detta koloniala luftslott har abdikerat från allt vad internationell rätt heter och era medeltida hängningsmetoder bevisar bara att regimens moraliska bäst före datum har löpt ut för länge sedan.

Ska du inte dra till med er marxisters favorituttryck att jag är "ett hot mot demokratin" också? (dvs ER perversa sk.demokrati)
Senast redigerad av Erik Öst Igår kl. 15:16.
Citera
Igår, 15:16
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Erik Öst
Ska du inte dra till med er marxisters favorituttryck att jag är "ett hot mot demokratin" också? (dvs ER sk.demokrati)

Hur ska du överhuvudtaget kunna diskutera demokrati när du sitter och dreglar av förtjusning över en medeltida hängningscirkus som en kurd och en ukrainare snickrar ihop på ockuperad mark?
Citera
Igår, 15:17
Avstängd
Grontarskonts avatar
Israel håller på att allienera sig mot allt och alla!
Citera
Igår, 15:24
Medlem
Erik Östs avatar
Citat:
Hur ska du överhuvudtaget kunna diskutera demokrati när du sitter och dreglar av förtjusning över en medeltida hängningscirkus som en kurd och en ukrainare snickrar ihop på ockuperad mark?

Ja jag tycker vi ska har dödsstraff för brott mot mänskligheten men jag dreglar inte.
När jag var ung var jag emot dödsstraff , pga bevisbördan, men det är historia nu efter alla dessa så solklara politiskt islamska djävulska terrorbrott jag sett sedan 70-talet som ni marxister beundrar.
Senast redigerad av Erik Öst Igår kl. 15:34.
Citera
Igår, 15:44
Medlem
Citat:
Vad du överdriver!
Sionism är så överdrivet och urvattnat nu av er marxister så man blir bara trött på er.

Israel ska ju bara hänga några terrorister som också utfört brott mot mänskligheten i den där galgen!
En enda liten hängning går t.om fortare och smärtfriare än var och en våldtäkt , halsskärning och alla övriga brott mot på civila de stod för när de startade kriget.
Det är väl betydligt humanare?

Så exakt när startade kriget?

Citat:
Vet du, jag tycker du är lite löjlig i din "aktivism" bara och säger hej då bara!
Har lite praktiskt arbete att göra också. Du vet sånt där som ni arbetslösa bidragstagare inte vet vad det innebär.

Förstår att du flyr när någon kommer med adekvata inlägg
Citera
Igår, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pusher.
Så exakt när startade kriget?
Vilket utav dem?

det som hamas started 1989, (om man nu inte se hamas 87-88 i from av deras formella stadgor som en krigsförklaring).

eller menar du det mer "generella" som "palestinerna" bedriver mot israel? (då är det 1948 i samband med arabförbundets invasion)
Citera
Igår, 16:03
Medlem
AKKo-Itachis avatar
Ben Gvir är en sinnessjuk individ och hela Israel är ett stört land. Att våra politiker gör allt för att springa deras ärenden är minst sagt oroväckande.
Citera
Igår, 16:05
Medlem
EnRosaHamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AKKo-Itachi
Ben Gvir är en sinnessjuk individ och hela Israel är ett stört land. Att våra politiker gör allt för att springa deras ärenden är minst sagt oroväckande.

Jag vill också ha dödsstraff i sverige. Jag är inte sinnessjuk.

Israel är fantastiskt. Jag turistade där. Det blev mycket bad och sol dagtid, och nattklubbar senare på kvällen. Precis som att leva och festa i Sverige men med ett behagligare klimat.
Citera
Igår, 16:46
Medlem
AKKo-Itachis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnRosaHamster
Jag vill också ha dödsstraff i sverige. Jag är inte sinnessjuk.

Israel är fantastiskt. Jag turistade där. Det blev mycket bad och sol dagtid, och nattklubbar senare på kvällen. Precis som att leva och festa i Sverige men med ett behagligare klimat.

Finns gott om länder med bad, sol och nattklubbar som inte begår folkmord.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in