Citat:
Rolinski blev ju givetvis utvald av Bard och andra just pga sitt utseende. Han hade ju dock sett ut så ändå. Han faller inom facket "vacker yngling" som alltid har funnits. Det är en arketyp sedan antikens dagar eller ännu längre bak. Vissa unga män är helt enkelt ovanligt vackra på ett visst sätt, åtminstone under en period av deras liv.
Citat:
Det är samma princip som Bacha Bazi där man går ännu längre och pimpar ut pojkar.
Njae, inte alls faktiskt, även om det såklart är massor av bögar som lustar efter vackra unga män som Rolinski. Han är inte överdrivet androgyn, som vissa är, utan mer ovanligt vacker vilket i sig i någon mån är eller kan vara "omanligt".
Citat:
Här är ett exempel till från USA där cucks söker efter utpimpade män på GrindR till den milda grad att appen blir övebelastad och kraschar. Jag har sett analyser där folk tror att de är repressed homosexuals men min teori är att de ser efter kravlöst sex med femboys och annat sjukt. Om man går in på grindr idag är det en stor del av profilerna, alltså inte maskulina män som söker maskulina män. Klassiskt bögande med andra ord.
Jag är inte så insatt i sånt här som du verkar vara men de flesta bögar är ju inte maskulina män och "läderbögar" utan tvärtom mer eller mindre "fjolliga" och omanliga.