2026-08-21, 10:30
Medlem
SanfordClarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Negerhanen

Det är mediebögar (inte vanliga bögar) som pimpar ut män som honom och vill att män ska se ut så. Man ser Bard där i bakgrunden.

Rolinski blev ju givetvis utvald av Bard och andra just pga sitt utseende. Han hade ju dock sett ut så ändå. Han faller inom facket "vacker yngling" som alltid har funnits. Det är en arketyp sedan antikens dagar eller ännu längre bak. Vissa unga män är helt enkelt ovanligt vackra på ett visst sätt, åtminstone under en period av deras liv.

Citat:
Det är samma princip som Bacha Bazi där man går ännu längre och pimpar ut pojkar.

Njae, inte alls faktiskt, även om det såklart är massor av bögar som lustar efter vackra unga män som Rolinski. Han är inte överdrivet androgyn, som vissa är, utan mer ovanligt vacker vilket i sig i någon mån är eller kan vara "omanligt".

Citat:
Här är ett exempel till från USA där cucks söker efter utpimpade män på GrindR till den milda grad att appen blir övebelastad och kraschar. Jag har sett analyser där folk tror att de är repressed homosexuals men min teori är att de ser efter kravlöst sex med femboys och annat sjukt. Om man går in på grindr idag är det en stor del av profilerna, alltså inte maskulina män som söker maskulina män. Klassiskt bögande med andra ord.

Jag är inte så insatt i sånt här som du verkar vara men de flesta bögar är ju inte maskulina män och "läderbögar" utan tvärtom mer eller mindre "fjolliga" och omanliga.
Citera
2026-08-21, 10:35
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SanfordClark
Rolinski blev ju givetvis utvald av Bard och andra just pga sitt utseende. Han hade ju dock sett ut så ändå. Han faller inom facket "vacker yngling" som alltid har funnits. Det är en arketyp sedan antikens dagar eller ännu längre bak. Vissa unga män är helt enkelt ovanligt vackra på ett visst sätt, åtminstone under en period av deras liv.
Ja men det är en princip. Varför lyfter män som supposedly gillar män fram detta?

Citat:
Njae, inte alls faktiskt, även om det såklart är massor av bögar som lustar efter vackra unga män som Rolinski. Han är inte överdrivet androgyn, som vissa är, utan mer ovanligt vacker vilket i sig i någon mån är eller kan vara "omanligt".
Han är inte extrem nej men det är inte maskulint.

Citat:
Jag är inte så insatt i sånt här som du verkar vara men de flesta bögar är ju inte maskulina män och "läderbögar" utan tvärtom mer eller mindre "fjolliga" och omanliga.
Alltså maskulin kan betyda olika saker. Jag pratar nu om maskulina drag utseendemässigt.

Alla bögar är inte riktiga bögar. Det är därför som 1-2 % alltid har varit bögar och idag är det 10ggr så många. Go figure.

Bard är enligt uppgift bisexuell. Det är dessa jag pratar om, alla kommer inte säga att de är bisexuella eller har en "flytande" läggning utan de kommer säga att de är gay beroende på vad som passar dem.

Citat:
Bard describes himself as a bisexual man

https://en.wikipedia.org/wiki/Alexander_Bard
Senast redigerad av Negerhanen 2026-08-21 kl. 10:57.
Citera
2026-08-22, 02:17
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrolletOchgrodan
Om kvinnor får ha relationer för de är kvinnor samtidigt som de ska använda samhällets resurser till det så är det naturligt med män som klagar.
De gör relationer till något som berör samhället.

Vilka resurser syftar du på? Ingen kan förhindra dig att blockera en offentlig toalett i en timma med runkning. Så om ett par dejtar på någon parkbänk, vad är det att gnälla över?

Problemet är väl isåfall att det finns så mycket gemensamma resurser som vissa aldrig utnyttjar men andra utnyttjar varje dag. Det problemet är inte direkt kopplat till kön, väl? Även om det visserligen är kvinnliga intressen såsom tantig offentlig torgkonst som de flesta skatteresurserna går till.
Citera
2026-08-22, 02:20
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johanvallare2
Kvinnor söker alfas och de flesta män är inte alfas, eller?

Det finns ungefär lika mycket kvinnor som män i världen. Hur skulle de eftertraktade männen (muskler, stor kuk) ha tid med annat än de eftertraktade kvinnorna (stora bröst)?

Om en eftertraktad män kan välja, och det kan han ju, väljer han ju den eftertraktade kvinnan. Eftertraktad kan man såklart vara på olika sätt, eftersom preferenser varierar - det är därför de flesta kan hitta någon till slut ändå.
Citera
2026-08-22, 02:25
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Att man tillhör normen. Vill du själv bli knullad analt?

Nej, hurså? Men jag gillar många andra vilda saker som majoriteten inte vågar prova.

Woke-normen då eller? För det är ju faktiskt den starkaste normen idag, eftersom de flesta är fritänkare och inte resonerar "nu ska vi se vad folk brukar göra, för jag vill leva normativt".
Du pratar ju t ex om sexköp, det kan väl inte sägas vara normativt? Vilket dock inte betyder att det är förkastligt eller dysfunktionellt.
Citera
2026-08-22, 08:49
Medlem
Citat:
Men om man gillar det, vad har man för behållning av en man? En man ska vara manlig annars fyller kvinnan samma (och bättre) funktion som en slät mesman. Kuk-aspekten finns ju här men om man får välja bland män menar jag, så väljer du supertwinks. Det är ju sannolikt för att du vill spänna på dem och du förstår inte hur det känns att ha sex med stora starka män.

För att det är en man. Även en man som ser feminin ut och har vissa feminina personlighetsdrag, är ju man. Män har många härliga egenskaper som jag tänder på och verkligen uppskattar: den manliga kroppen med allt vad det innebär, den mörka rösten, den manliga doften, det coola lugnet (som i princip alla män har, även de mer nervöst lagda), stabiliteten (som kommer av att inte ha hormonella menscykler), rörelsemönstret, humorn (hos de män med humor), charmen (hos de män med charm).

Jag föredrar ju även kvinnor som är feminina. Och även där har dessa kvinnor många härliga egenskaper som jag tänder på och verkligen uppskattar: den kvinnliga kroppen med allt vad det innebär, den mjuka rösten, den kvinnliga doften, värmen, humorn (hos de kvinnor med humor), charmen (hos de kvinnor med charm).

Grova macho-beteenden/grova utseenden hos män och kvinnor, attraherar mig inte. Så är det bara.

Även den incel-mannen jag träffade som tonåring, som jag blev förälskad i. Hade många feminina drag, i både utseende och personlighet. Men han var ju definitivt en man. Jag hoppas att det har gått bra för honom i livet och att han har haft flyt efter vårt möte så att han inte behövde vara incel så länge till! Något hat hade han iaf. inte utvecklat av sitt incel-skap. Utan var en varm och kärleksfull person!

Och det är viktigt: de incels som utvecklar hat mot kvinnor och mot "chads" pga. sitt incel-skap. Kommer ses som oattraktiva fortsatt. Det finns inget attraktivt med hat. Snarare tvärtom. Hat är en mycket oattraktiv "egenskap".
Citera
2026-08-22, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SanfordClark
Rolinski (tror kag han heter) är ju en väldigt klassisk "vacker yngling", ungefär som vissa statyer från antiken. Här är det ju mer de symmetriska dragen och den allmänna skönheten som tilltalar både kvinnor och män. Han är ung men dock inte sådär pojkaktig så att det mest är småtjejer som tilltalas utan tilltalar nog ett bredare spektrum.

Har aldrig sett innan men han var ju mest en vanlig och lite halv-lam och halv-mesig man. Inget särskilt, men inget större fel antar jag. Inte totalt omanlig men överlag låg nivå av manlighet och ganska låg nivå på utseende.

Har heller aldrig sett men min första tanke var "en blatte". Ser väl normalt manlig ut men ger ett anakronistiskt intryck med stil och utseende, vilket kanske är avsiktligt och inte behöver vara fel. Nu är ju jag en man som gillar kvinnor, men var det där verkligen nåt att hänga i granen?

Jo, de är män, men den enda som sticker ut på något sätt är ju Rolinski som är en riktig skönhet.

Själv har jag (till 99% på skämt) funderat på om man inte skulle bli "sol- och vårare" på äldre dar.

Jag tror att möjligheterna finns och jag tog ju inte de många chanser att gifta mig rikt som jag hade som ung man, då jag vistades i sammanhang med massor av tjejer som var lite halvskeva eller hade hästansikte-light och som var från rika överklassfamiljer.

Det var väl lite dit jag ville komma. Rolinski är snygg, bara man ser honom så tänker man "snygg man".
De andra två ser ok-bra ut, men deras humor lyfter dem till att i mina ögon bli riktigt heta! Hetare än Rolinski tom.!

Och det är där incels kan ha en inväg. Fila på sina positiva personlighetsdrag och visa dessa för omvärlden! Har alldagliga incelen Bert humor och charm, när han är med sin familj, men är blyg annars. Ja, men jobba på det. Jobba på att få väck det blyga och våga visa charm och humor i flera sammanhang! Det kommer lyfta honom från att ses som alldaglig, till att bli het! Iaf. för vissa kommer han ses som het! Och vips! Så är han inte incel längre!
Citera
2026-08-22, 09:32
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skattebrott
Nej, hurså? Men jag gillar många andra vilda saker som majoriteten inte vågar prova.

Woke-normen då eller? För det är ju faktiskt den starkaste normen idag, eftersom de flesta är fritänkare och inte resonerar "nu ska vi se vad folk brukar göra, för jag vill leva normativt".
Du pratar ju t ex om sexköp, det kan väl inte sägas vara normativt? Vilket dock inte betyder att det är förkastligt eller dysfunktionellt.
Hur vild tror du att man måste vara för att frivlligt (alltså utan monetärt utbyte eller tvång) ha analsex med en man? Se Francis i din fantasi dunka på dig hårt. Tänk hur man är ihopskruvad om man gillar det.

Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
För att det är en man. Även en man som ser feminin ut och har vissa feminina personlighetsdrag, är ju man. Män har många härliga egenskaper som jag tänder på och verkligen uppskattar: den manliga kroppen med allt vad det innebär, den mörka rösten, den manliga doften, det coola lugnet (som i princip alla män har, även de mer nervöst lagda), stabiliteten (som kommer av att inte ha hormonella menscykler), rörelsemönstret, humorn (hos de män med humor), charmen (hos de män med charm).
Men den manliga kroppen är inte den av en twink. Den är muskulös, hårig och svettig. Du tänder på femininitet och det hittar du hos kvinnor allt annat är en billig kopia av det. Sluta försöka feminisera män det är creepy.

Citat:
Grova macho-beteenden/grova utseenden hos män och kvinnor, attraherar mig inte. Så är det bara.
Du tänder alltså inte på män som de flesta andra, varför inte bara erkänna det?

Citat:
Och det är viktigt: de incels som utvecklar hat mot kvinnor och mot "chads" pga. sitt incel-skap. Kommer ses som oattraktiva fortsatt. Det finns inget attraktivt med hat. Snarare tvärtom. Hat är en mycket oattraktiv "egenskap".
Nej alla män är oattraktiva för personer som inte tänder på män, även "chads" som bara är kodord för hög status typ. De tänder inte på Chad's de gillar bara pengar, uppmärksamhet och status.
Citera
2026-08-22, 10:00
Medlem
Citat:
Men den manliga kroppen är inte den av en twink. Den är muskulös, hårig och svettig. Du tänder på femininitet och det hittar du hos kvinnor allt annat är en billig kopia av det. Sluta försöka feminisera män det är creepy.

Du tänder alltså inte på män som de flesta andra, varför inte bara erkänna det?

Nej alla män är oattraktiva för personer som inte tänder på män, även "chads" som bara är kodord för hög status typ. De tänder inte på Chad's de gillar bara pengar, uppmärksamhet och status.

Även en man med feminina drag i ansiktet kan vara muskulös. Visste du inte det?
Kolla "Brian" i denna serie, den mörkhåriga ena huvudrollsinnehavaren (han är längre än den andra). En väldigt sexig och attraktiv man! Feminina drag i ansiktet, muskulös kropp, jädrigt het, fylliga läppar: https://www.youtube.com/watch?v=rOKJIQmOm-8
Skulle en kvinna se ut som "Brian", så hade jag inte tänt på henne, för det blir onaturligt.
En kvinna i min smak: https://www.youtube.com/watch?v=weRHyjj34ZE&list=RDweRHyjj34ZE&start_radio =1
Och så Katherine Hei*gl såklart!

Jag gillar män med feminina drag och feminina kvinnor. Men det är också tydligt att männen är män och kvinnorna är kvinnor. Som du själv kan se ovan.

Flertalet kvinnor tänder på män. Och om den alldagliga mannen är charmig, har humor etc. Så kommer han öka sin popularitet hos kvinnorna. Precis som en alldaglig kvinna, som är ljuvlig, behaglig, sensuell, humoristisk och charmig, kommer öka sin popularitet hos män. Positiva Personlighetsdrag lyfter utseendet.

"Chads" är ju något incels har hittat på. Finns inga "chads". Eftersom smaken är som baken: delad. Bertas "chad" kommer inte Stina se som en "chad" osv.

Och om en alldaglig incel, jobbar på sina personlighetsdrag, tar fram sin charm och humor. Så kommer han ha mer flyt hos kvinnorna. Så är det. Inget kommer gratis, men at göra det bästa av det man har både utseende och personlighet, ger en rejäl skjuts på vägen!

Och kvinnohat, ska givetvis incels upphöra med! Kvinnohat är extremt icke-attraktivt! Direkt avtändande med hat rent generellt.
Senast redigerad av TomatKungen 2026-08-22 kl. 10:07.
Citera
2026-08-22, 10:23
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Även en man med feminina drag i ansiktet kan vara muskulös. Visste du inte det?
Kolla "Brian" i denna serie, den mörkhåriga ena huvudrollsinnehavaren (han är längre än den andra). En väldigt sexig och attraktiv man! Feminina drag i ansiktet, muskulös kropp, jädrigt het, fylliga läppar: https://www.youtube.com/watch?v=rOKJIQmOm-8
Skulle en kvinna se ut som "Brian", så hade jag inte tänt på henne, för det blir onaturligt.
En kvinna i min smak: https://www.youtube.com/watch?v=weRHyjj34ZE&list=RDweRHyjj34ZE&start_radio =1
Och så Katherine Hei*gl såklart!
Nej det där är inte så feminint. Inget som imponerar men bättre än de kalles kaviar pojkarna du visade mig sist. Muskulös var han ju knappast.

Jag tycker också det är suss att du jämt tar upp män som är och ser unga ut, du är 50. Det är alltid en twink-vibe och hairless men whatever.

Citat:
Jag gillar män med feminina drag och feminina kvinnor. Men det är också tydligt att männen är män och kvinnorna är kvinnor. Som du själv kan se ovan.
Jag kan inte relatera, jag förstår inte tjusningen i att gilla femininitet i män. Det är suss. Sen kan man inte alltid få de mest attraktiva männen och får hålla till godo med nåt som duger.

Citat:
Flertalet kvinnor tänder på män. Och om den alldagliga mannen är charmig, har humor etc. Så kommer han öka sin popularitet hos kvinnorna. Precis som en alldaglig kvinna, som är ljuvlig, behaglig, sensuell, humoristisk och charmig, kommer öka sin popularitet hos män. Positiva Personlighetsdrag lyfter utseendet.
Tänder man på män så spelar personligheten ingen roll, det är en kropp och en kuk that's it.

Citat:
"Chads" är ju något incels har hittat på. Finns inga "chads". Eftersom smaken är som baken: delad. Bertas "chad" kommer inte Stina se som en "chad" osv.
Ja men det betyder att många kvinnor vill ha mannen. Ser en man bra ut, har status, är lång etc då vill många kvinnor ha honom för att det ger dem ett konkret utbyte i form av livsstil och bekräftelse.

Citat:
Och om en alldaglig incel, jobbar på sina personlighetsdrag, tar fram sin charm och humor. Så kommer han ha mer flyt hos kvinnorna. Så är det. Inget kommer gratis, men at göra det bästa av det man har både utseende och personlighet, ger en rejäl skjuts på vägen!
Nej det som kommer spela roll är pengar och status. Är man riktigt rolig och charmig kan man få status och pengar på det sättet men sexuellt är det värdelöst. Annars skulle väl kvinnor ha sex med clowner?

Citat:
Och kvinnohat, ska givetvis incels upphöra med! Kvinnohat är extremt icke-attraktivt! Direkt avtändande med hat rent generellt.
Ja men aggressivitet är manligt och hett. Incel rage not so much.
Senast redigerad av Negerhanen 2026-08-22 kl. 10:38.
Citera
2026-08-22, 12:00
Medlem
LKKINGENs avatar
TS verkar inte riktigt förstått det där med att vara sig själv.
Ska man justera sin stil och plocka bort detaljet så är man inte sig själv längre hur länge håller det tro?

Nä gnälla hjälper inte men det gör ju inte innehållet i gnället mindre sant.
När jag växte upp fanns inte mobiler och internet, vi träffades, umgicks och vips fanns det en tjej som man synkade med och plötsligt fick man knulla och kramas.

Idag finns det manualer( sociala medier) på nätet om hur du ska vara och hur din partner ska vara alla avvikelser är av ondo.
Kvinnor är mycket mer benägna att ta åt sig av denna typ av propaganda generellt och sociala medier i allmänhet.
Citera
2026-08-22, 12:07
Medlem
lakritcs avatar
Hur många är egentligen incels? Benämningen bygger ju på att man är helt chanslös med kvinnor. I verkliga livet är det ju bara så att de flesta inte vill gå ner i standard.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in