2026-08-20, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Negerhanen
Men de ser fortfarande ut som intimidating män för en kvinna. Män är inte blommor som är vackra att se på.

Vill man ha en relation får man erbjuda nånting konkret och inte värme. Bil, jobb och bostad är saker som faktiskt funkar.

Humor, omtänksamhet/värme, charm. Kommer en man långt med.

Kvinnor har i regel bil, jobb och bostad själva. Att mannen har det är givetvis bra, så att hon inte måste försörja honom. Men det är humor, charm, omtänksamhet etc. som lyfter en medioker man i kvinnans ögon.

En medioker incel kan givetvis komma långt med charm och humor.
Citera
2026-08-20, 20:01
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Humor, omtänksamhet/värme, charm. Kommer en man långt med.

Kvinnor har i regel bil, jobb och bostad själva. Att mannen har det är givetvis bra, så att hon inte måste försörja honom. Men det är humor, charm, omtänksamhet etc. som lyfter en medioker man i kvinnans ögon.
Ja om man vill umgås med folk kanske det är bra att inte vara en tråkmåns men incels vill ju ligga. Du vill bergis inte ligga med Francis bara för att han är en kul kille.

Män som har bra inkomst har mycket större chans att leva i en relation. Finns hur mycket belägg som helst för det. Kvinnan får mer pengar att spendera och kan bo i villa istället för en etta och kan skaffa barn med mannen. Nästan ingen vill bilda familj med en loser.
Citera
2026-08-20, 20:22
Medlem
Citat:
Ja om man vill umgås med folk kanske det är bra att inte vara en tråkmåns men incels vill ju ligga. Du vill bergis inte ligga med Francis bara för att han är en kul kille.

Män som har bra inkomst har mycket större chans att leva i en relation. Finns hur mycket belägg som helst för det. Kvinnan får mer pengar att spendera och kan bo i villa istället för en etta och kan skaffa barn med mannen. Nästan ingen vill bilda familj med en loser.

De som anser att Francis är medioker till utseendet, skulle säkert kunna bli attraherade av honom om han visade sig vara en kul och charmig man! Jag anser dock inte att han är medioker, utan att han är direkt avtändande. Och då kan han inte charma mig till att vilja ha sex med honom. Förstår du bättre nu?

En medelinkomsttagare som ser bra ut, har charm och humor. Kommer ha större flyt med damer än vad en rik tråkmåns kommer ha. Incels behöver framhäva positiva personlighetsdrag och göra det bästa av sina utseenden.
Citera
2026-08-20, 20:23
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trewq
Ungefär det du säger gäller ju för nästan var fjärde svensk ung man, 37% av svenska män mellan 18 och 39 har aldrig sex, samtidigt som svenskor i samma ålder är den grupp i Sverige som är mest sexuellt aktiva av alla, fler än var tredje har sex minst en gång i veckan.

Feministerna ser ju detta som killarna inte duger och att de "behöver steppa upp". Verkligheten är ju att många killar blir incels, inte för att de har autism, ser ut som the fedora guy och goonar till animeporr hela dagarna. Ja, såna jävla freaks finns såklart också. Incels har alltid funnits, men som en följd av samhällsförändringarna och det politiska klimatet, så har tröskeln för vilka red flags eller icks, som leder till incelliv och utanförskaps sänkts. Kraftigt.

Ta en sån här kille Max, 27 år och utbildad ekonom eller VVS:are eller vadsom och jobbar heltid. Ansikte över snittet, vältränad gymkille, IQ över snittet, snäll, trevlig, pålitlig och rolig.

- under 180 lång -> incel
- autismspektrum -> incel
- låg självkänsla och dåligt självförtroende -> incel
- har tillsvidareanställning inom ett lågstatusyrke -> incel
- saknar manliga vänner, introvert -> incel
- håller på med ocoola, töntiga (dyra och tidskrävande) hobbys -> incel
- blyg, socialt "annorlunda" -> incel
- vänder sig emot PK, HBTQ, woke och feminism -> incel
- röstar SD -> incel
- missbruk, psykisk ohälsa -> incel

Vad tycker du dessa 37% av männen ska göra? Gå upp och/eller ner i ålder, börja limma på högstadiebrudar och gamla frigida kärringar? Acceptera att som vältränad och högutbildad ung man endast kunna dejta en kvinnlig Jabba the hut med grav psykisk ohälsa som går på soc och kommer med ett släptåg av bastardungar? Göra som batikhäxorna i Ghana, och skaffa sig ett thailuder eller en golddigger från Moldavien eller Lettland?
Golddigger från Östeuropa/Baltikum är nog enklast. Sedan är det tveksamt om alla kvinnor därifrån ska gå under det epitetet. De flesta är som kvinnor var förr: lojala, tacksamma och uppskattar mannen för den familjeförsörjare han är.

Sinnessjukt att svenska män i sina unga 30-ish med hög utbildning och lön med attraktivt boende i Stockholms innerstad ses som tråkiga losers. Säger mer om Sveriges tillstånd än något annat.
Citera
2026-08-20, 20:29
Medlem
trewqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Golddigger från Östeuropa/Baltikum är nog enklast. Sedan är det tveksamt om alla kvinnor därifrån ska gå under det epitetet. De flesta är som kvinnor var förr: lojala, tacksamma och uppskattar mannen för den familjeförsörjare han är.

Sinnessjukt att svenska män i sina unga 30-ish med hög utbildning och lön med attraktivt boende i Stockholms innerstad ses som tråkiga losers. Säger mer om Sveriges tillstånd än något annat.
Vet. Ville bara spetsa till diskussionen. Har själv raggat upp lettiskor, och jag är fattig som en kyrkråtta. Traditionella är de flesta av dem, enligt svenska feminister väldigt rigida i sin syn på könsroller, religion etc. Alldeles normala enligt mig, ungefär som jag föreställer mig att kvinnor förr var i Sverige. Innan 1968.
Citera
2026-08-20, 20:34
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
De som anser att Francis är medioker till utseendet, skulle säkert kunna bli attraherade av honom om han visade sig vara en kul och charmig man! Jag anser dock inte att han är medioker, utan att han är direkt avtändande. Och då kan han inte charma mig till att vilja ha sex med honom. Förstår du bättre nu?

En medelinkomsttagare som ser bra ut, har charm och humor. Kommer ha större flyt med damer än vad en rik tråkmåns kommer ha. Incels behöver framhäva positiva personlighetsdrag och göra det bästa av sina utseenden.
Men det är så män ser ut ledsen att säga det. Gillar man inte maskulinitet då gillar man inte män uppenbarligen. Och nej då funkar inte charm sexuellt.

Sure buddy.
Senast redigerad av Negerhanen 2026-08-20 kl. 20:39.
Citera
2026-08-20, 21:22
Medlem
Citat:
Men det är så män ser ut ledsen att säga det. Gillar man inte maskulinitet då gillar man inte män uppenbarligen. Och nej då funkar inte charm sexuellt.

Sure buddy.

Nej, finns massivt med män som inte ser grova och macho ut. Vackra, sexiga män som ser ut som helt vanliga män:

Den blonda, med lockigt hår. Martin tror jag han heter, feminina drag som jag verkligen gillar: https://www.youtube.com/watch?v=Le76EkEtcKI&list=RDLe76EkEtcKI&start_radio =1

Christoffer, hans humor och säregna charm lyfter honom till att bli riktigt attraktiv, sedan ser han väl inte så feminin ut, men heller inte grov: https://www.youtube.com/watch?v=FR1upTtRT2k

Hall*berg, snygg och hans humor och sensuella röst lyfter honom att bli riktigt attraktiv. Inte grov, inte feminin, utan någonstans mittimellan: https://www.youtube.com/watch?v=t_NMS_TG_88

Dessa tre är män. Det kan du inte säga något annat om än att de är!

Ja, det finns golddiggers. Men långt ifrån alla människor är golddiggers. Men visst: en incel kan väl bli snuskigt rik då och få sig en golddigger som bara tar honom för pengarna. Om det gör honom lycklig............
Citera
2026-08-20, 21:41
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Nej, finns massivt med män som inte ser grova och macho ut. Vackra, sexiga män som ser ut som helt vanliga män:

Den blonda, med lockigt hår. Martin tror jag han heter, feminina drag som jag verkligen gillar: https://www.youtube.com/watch?v=Le76EkEtcKI&list=RDLe76EkEtcKI&start_radio =1

Christoffer, hans humor och säregna charm lyfter honom till att bli riktigt attraktiv, sedan ser han väl inte så feminin ut, men heller inte grov: https://www.youtube.com/watch?v=FR1upTtRT2k

Hall*berg, snygg och hans humor och sensuella röst lyfter honom att bli riktigt attraktiv. Inte grov, inte feminin, utan någonstans mittimellan: https://www.youtube.com/watch?v=t_NMS_TG_88

Ja, det finns golddiggers. Men långt ifrån alla människor är golddiggers. Men visst: en incel kan väl bli snuskigt rik då och få sig en golddigger som bara tar honom för pengarna. Om det gör honom lycklig............
1 och 2 är twinks. Är du 50 år och gillar detta seriously? Det här är såna män som gubbar fantiserar om att sätta på tror jag. Titta på bard som creepar där i bakgrunden. Messiah är bara bland och tråkig och ja feminin. Varför har de ingen skäggväxt eller nånting? De är vuxna män.

Du får hålla dig till kvinnor tomaten. Män är inte din grej.
Citera
2026-08-21, 05:07
Medlem
Citat:
1 och 2 är twinks. Är du 50 år och gillar detta seriously? Det här är såna män som gubbar fantiserar om att sätta på tror jag. Titta på bard som creepar där i bakgrunden. Messiah är bara bland och tråkig och ja feminin. Varför har de ingen skäggväxt eller nånting? De är vuxna män.

Du får hålla dig till kvinnor tomaten. Män är inte din grej.

Finns gott om män som inte ser grova och macho ut. Utan som har mer utseendemässiga drag åt det feminina hållet. Så har aldrig funnits någon anledning för mig att enbart begränsa mig till feminina kvinnor, när det även finns gott om män med feminina drag. Samtliga mina partners, både män och kvinnor har haft feminina drag utseendemässigt.

Smaken är som baken, delad. Vet du. Finns alltid nån/några/flera som tycker att en incels utseende är tilltalande eller iaf. "Ok" (oavsett om han ser grov, feminin eller mittemellan ut). Om incelen dessutom visar på charm, humor etc. Visar upp sina personlighetsmässiga positiva sidor, så kommer han komma långt med det! Och att han gör sitt bästa av sitt utseende.

I övrigt håller jag mig till min partner som jag har älskat i många år nu. Min partner är den snyggaste jag har sett! Och har humor, charm, omtänksamhet, huslig, musikalisk, smart osv. Min partner är också kring 50, men något äldre än mig.
Citera
2026-08-21, 06:44
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Finns gott om män som inte ser grova och macho ut. Utan som har mer utseendemässiga drag åt det feminina hållet. Så har aldrig funnits någon anledning för mig att enbart begränsa mig till feminina kvinnor, när det även finns gott om män med feminina drag. Samtliga mina partners, både män och kvinnor har haft feminina drag utseendemässigt.
Men om man gillar det, vad har man för behållning av en man? En man ska vara manlig annars fyller kvinnan samma (och bättre) funktion som en slät mesman. Kuk-aspekten finns ju här men om man får välja bland män menar jag, så väljer du supertwinks. Det är ju sannolikt för att du vill spänna på dem och du förstår inte hur det känns att ha sex med stora starka män.
Senast redigerad av Negerhanen 2026-08-21 kl. 07:08.
Citera
2026-08-21, 09:46
Medlem
SanfordClarks avatar
Citat:

Rolinski (tror kag han heter) är ju en väldigt klassisk "vacker yngling", ungefär som vissa statyer från antiken. Här är det ju mer de symmetriska dragen och den allmänna skönheten som tilltalar både kvinnor och män. Han är ung men dock inte sådär pojkaktig så att det mest är småtjejer som tilltalas utan tilltalar nog ett bredare spektrum.

Citat:

Har aldrig sett innan men han var ju mest en vanlig och lite halv-lam och halv-mesig man. Inget särskilt, men inget större fel antar jag. Inte totalt omanlig men överlag låg nivå av manlighet och ganska låg nivå på utseende.

Citat:

Har heller aldrig sett men min första tanke var "en blatte". Ser väl normalt manlig ut men ger ett anakronistiskt intryck med stil och utseende, vilket kanske är avsiktligt och inte behöver vara fel. Nu är ju jag en man som gillar kvinnor, men var det där verkligen nåt att hänga i granen?

Citat:

Jo, de är män, men den enda som sticker ut på något sätt är ju Rolinski som är en riktig skönhet.

Citat:

Själv har jag (till 99% på skämt) funderat på om man inte skulle bli "sol- och vårare" på äldre dar.

Jag tror att möjligheterna finns och jag tog ju inte de många chanser att gifta mig rikt som jag hade som ung man, då jag vistades i sammanhang med massor av tjejer som var lite halvskeva eller hade hästansikte-light och som var från rika överklassfamiljer.
Citera
2026-08-21, 10:15
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SanfordClark
Rolinski (tror kag han heter) är ju en väldigt klassisk "vacker yngling", ungefär som vissa statyer från antiken. Här är det ju mer de symmetriska dragen och den allmänna skönheten som tilltalar både kvinnor och män. Han är ung men dock inte sådär pojkaktig så att det mest är småtjejer som tilltalas utan tilltalar nog ett bredare spektrum.
Det är mediebögar (inte vanliga bögar) som pimpar ut män som honom och vill att män ska se ut så. Man ser Bard där i bakgrunden.

Det är samma princip som Bacha Bazi där man går ännu längre och pimpar ut pojkar.

https://en.wikipedia.org/wiki/Bacha_bazi

Här är ett exempel till från USA där cucks söker efter utpimpade män på GrindR till den milda grad att appen blir övebelastad och kraschar. Jag har sett analyser där folk tror att de är repressed homosexuals men min teori är att de ser efter kravlöst sex med femboys och annat sjukt. Om man går in på grindr idag är det en stor del av profilerna, alltså inte maskulina män som söker maskulina män. Klassiskt bögande med andra ord.

https://www.fusemagazine.com.au/lgbtiq-news/world/834-the-grindr-superbowl-in-the-bizarre-world-of-us-republicans.html

Vad anser Tomaten om detta?
Är detta hebefilt?
Senast redigerad av Negerhanen 2026-08-21 kl. 10:24.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in