2026-08-21, 17:58
Medlem
Alkibiadess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nossenos
Mer och mer talar väl för att man inte borde tagit ut finnkampslaget förrän efter helgen. Märkligt eftersom man ofta brukar offentliggöra uttagningar betydligt senare.

Ja, just nu borde man peta Engström till förmån för Tanderud och Sahlqvist till förmån för Olsson eller Dahlberg.
Citera
2026-08-21, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alkibiades
Ja, just nu borde man peta Engström till förmån för Tanderud och Sahlqvist till förmån för Olsson eller Dahlberg.

Fast tärningen är kastad, eller?
Citera
2026-08-21, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kretinsky7
Fast tärningen är kastad, eller?
Jo, så tolkar jag det också. Man petar ingen som man officiellt tagit ut.
Citera
2026-08-21, 23:59
Medlem
Ayla Hallberg kommer börja tävla för Florida Gators i NCAA.
Citera
Igår, 02:37
Medlem
Bättre sent än aldrig. Michaela Meijer, som har det svenska rekordet i stavhopp med 4.83m, gör säsongspremiär i samband med Folksam GP i Gbg om ett par dagar.
Citera
Igår, 09:57
Medlem
HerrGickhans avatar
Mest komiskt är ändå när de svenska kommentatorerna, särskilt pajasen Ola Bränholm, nogsamt uttalar Femke Broeders-Bol nya efternamnsnamnkombination som man uttalar min broders boll.
Citera
Igår, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Mest komiskt är ändå när de svenska kommentatorerna, särskilt pajasen Ola Bränholm, nogsamt uttalar Femke Broeders-Bol nya efternamnsnamnkombination som man uttalar min broders boll.

Vilket är helt korrekt. Men du kanske bara ville gnälla lite?
Citera
Igår, 11:26
Medlem
Är det verkligen bara jag i tråden som tycker det var rätt för mondo att stå över finnkampen?
Citera
Igår, 11:29
Medlem
Alkibiadess avatar
JSM19-USM15: I F19 kula så snuvade mångkamparen Tove Arwidson favoriten Alma Olsson på guldet. Arwidson persade med 34 cm till 14.44 medan Olson bara mäktade med 14.21. Men jag hade ju gärna sett att de stött upp mot 15 meter.

Försökslopp på 200m i 19-årsklasserna, kan bli spännande kamper mellan Ivano Bevanda, Nino Kusljic och Bram Persson samt Filippa Engström och Jamilia Bernhardsson i finalerna. Kraftig motvind under försöksloppen.
Citera
Igår, 11:31
Medlem
Alkibiadess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diskplockaren
Är det verkligen bara jag i tråden som tycker det var rätt för mondo att stå över finnkampen?

Inte så mycket att diskutera tycker jag. Vissa år är han med, vissa år är han inte med.
Citera
Igår, 12:01
Medlem
Citat:
Inte så mycket att diskutera tycker jag. Vissa år är han med, vissa år är han inte med.
Ok, tack för svar ändå. Jag trodde att hans beslut skulle kritiseras här i tråden...
Citera
Igår, 14:11
Medlem
Citat:
Han prioriterar nog att vara med, om möjligt, när kampen avgörs i Stockholm. Har han varit med i Helsingfors?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in