2026-08-21, 16:00
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Internethuliganen
En blandad kompott som bor där https://www.ratsit.se/personer/sigtuna-kommun/steningeh%C3%B6jden-19565/stenstr%C3%A4ngsv%C3%A4gen

får se hur länge grannsämjan fungerar
Rena rama Rinkeby. Väldigt invandrartätt 👍.
Bra! Då kanske döttrarna får sig en karl. Hon gillar ju utomsvenskar verkar det som, så då har dom kommit rätt .
Citera
2026-08-21, 16:04
Medlem
osnutens avatar
Man undrar om det är för Annas, Robertos eller Antonios skull de stannar i Sverige?

Varken Anna eller Antonio lär ju få några jobb här

Steningeflytten var nog Annas idé. På en av alla luncher där orkade hon kanske göra något mer än att bara äta.
Tittade runt bland husen, och tyckte det såg underbart ut

Vore det inte bättre om de flyttade till Spanien redan nu, medan Roberto fortfarande ser
ganska vältränad ut, och kan ta ett vaktjobb i Spanien?

Tror inte han står ut om han pensionerar sig, och behöver tillbringa hela dagarna med Anna
Bättre då att ha ett jobb han kan använda som svepskäl för att smita hemifrån, om så bara för några timmar
Citera
2026-08-21, 19:28
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
https://www.expressen.se/noje/melodifestivalen/melodifestivalen-andrar-reglerna-nya-aldersgransen/

Från och med 2027 får endast artister som fyllt 18 år tävla i Eurovision song contest.

Från och med Melodifestivalen 2027 kan man som tävlande artist vara 17 år, men man måste ha fyllt 18 år vid Eurovisions första repetition, meddelar Anders Wistbacka, projektledare för Melodifestivalen.

Mello inför en åldersgräns!
Vem ska nu kunna utmana Annas rekordkarriär? Annas rekord kommer stå för evigt!
Hon har väl inget rekord i Melodifestivalen?
Ska isåfall vara "Högst BMI i en deltävling".
Med Hasse 'Kvinnaböske' Andersson som god tvåa.
Senast redigerad av DoktorNo 2026-08-21 kl. 19:33.
Citera
2026-08-21, 19:36
Medlem
MercedesDeAcostas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Hon har väl inget rekord i Melodifestivalen?
Ska isåfall vara "Högst BMI i en deltävling".
Med Hasse 'Kvinnaböske' Andersson som god tvåa.

Anna hävdar ständigt att hon är den yngsta deltagaren någonsin i Mello och tycker att det är märkvärdigt. Men hon är inte den yngsta. Det är Annica Burman. Anna är inte ens näst yngst:

https://mellopedia.svt.se/index.php/Melodifestivalens_rekordbok#Yngsta_artisten
Citera
2026-08-21, 19:45
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MercedesDeAcosta
Anna hävdar ständigt att hon är den yngsta deltagaren någonsin i Mello och tycker att det är märkvärdigt. Men hon är inte den yngsta. Det är Annica Burman. Anna är inte ens näst yngst:

https://mellopedia.svt.se/index.php/Melodifestivalens_rekordbok#Yngsta_artisten
Jo, jag vet. Det var liksom därför jag svarade på kommentaren om rekord.

Men vem har varit den fetaste sångerskan i Mello? Borde väl vara Anna Book?
Med Sarah Dawn Finer och Kikki Danielsson på andra och tredje plats?
Citera
2026-08-21, 20:09
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Jo, jag vet. Det var liksom därför jag svarade på kommentaren om rekord.

Men vem har varit den fetaste sångerskan i Mello? Borde väl vara Anna Book?
Med Sarah Dawn Finer och Kikki Danielsson på andra och tredje plats?
Ber om ursäkt om jag raljerade lite
Det är nog bara Anna själv som tycker hon haft en rekordkarriär.
Kanske är inte Annas persona ett resultat av för tidigt kändisskap, men jag tycker ändå det känns bra att Mello inför en åldersgräns
Senast redigerad av osnuten 2026-08-21 kl. 20:20.
Citera
2026-08-21, 23:35
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Ber om ursäkt om jag raljerade lite
Det är nog bara Anna själv som tycker hon haft en rekordkarriär.
Kanske är inte Annas persona ett resultat av för tidigt kändisskap, men jag tycker ändå det känns bra att Mello inför en åldersgräns

Respiratorkändis

Annas persona är ett resultat av för tidigt avslutat kändisskap, det tog slut innan det började.
Nu är det bara respiratorn som håller i gång kändisskapet.
Senast redigerad av trottwell 2026-08-21 kl. 23:37.
Citera
2026-08-22, 00:00
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Internethuliganen
En blandad kompott som bor där https://www.ratsit.se/personer/sigtuna-kommun/steningeh%C3%B6jden-19565/stenstr%C3%A4ngsv%C3%A4gen

får se hur länge grannsämjan fungerar
Det bor en familj på den adressen sedan några år tillbaka. Oklart om det är fler hushåll på samma adress, men grannarna verkar möjligen ha två hushåll per adress. Hursom så såldes Stensträngsvägen 2 ett boende där i april i år för sju millar. Kan det vara Tookarna som skrivit på kontraktet innan björnen var fälld?
Citera
2026-08-22, 06:03
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
Det bor en familj på den adressen sedan några år tillbaka. Oklart om det är fler hushåll på samma adress, men grannarna verkar möjligen ha två hushåll per adress. Hursom så såldes Stensträngsvägen 2 ett boende där i april i år för sju millar. Kan det vara Tookarna som skrivit på kontraktet innan björnen var fälld?
Skulle ju inte förvåna någon eller hur?!🤣🤪. Så korkade att klockorna stannar, hela familjen. Hur lyckas dom?😵‍💫
Citera
2026-08-22, 07:14
Medlem
ElimGaraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SCHMACKOS
Rena rama Rinkeby. Väldigt invandrartätt 👍.
Bra! Då kanske döttrarna får sig en karl. Hon gillar ju utomsvenskar verkar det som, så då har dom kommit rätt .

Hur kan de vara så dumma att de flyttar från den relativa friden i Casa Toledano till ett sådant område?

Det där kommer inte att sluta bra. De borde backa ur det där köpet så fort som möjligt, om det inte är för sent.
Citera
2026-08-22, 09:49
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElimGarak
Hur kan de vara så dumma att de flyttar från den relativa friden i Casa Toledano till ett sådant område?

Det där kommer inte att sluta bra. De borde backa ur det där köpet så fort som möjligt, om det inte är för sent.
Tror att dom blir tvugna att bo kvar. Huset blir ju inte sålt.😱
Rubrik på Insta...Book ska opereras och få en protes.
Men inte kan man väl transplantera hjärnor ännu tänkte jag då....ack nej! Hon har nött ut ett knä under alla kilon under alla år . För fet helt enkelt så ett nytt knä blir det.
Då blur det nya foton på sjukhuskorridorer mm.
Senast redigerad av SCHMACKOS 2026-08-22 kl. 10:00.
Citera
2026-08-22, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SCHMACKOS
Tror att dom blir tvugna att bo kvar. Huset blir ju inte sålt.😱
Rubrik på Insta...Book ska opereras och få en protes.
Men inte kan man väl transplantera hjärnor ännu tänkte jag då....ack nej! Hon har nött ut ett knä under alla kilon under alla år . För fet helt enkelt så ett nytt knä blir det.
Då blur det nya foton på sjukhuskorridorer mm.
Hon berättade också i samma artikel att hon gått ner från 99 kilo till 69 kilo bara genom att äta rätt och träna. Hon klarar inte av att gå ner i vikt utan hjälp av sprutor eller piller, Anna är en mytoman.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in