2026-08-21, 23:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Fyfan. Han borde spärras in. Farsan alltså.

Hur fan han kunde få ensam vårdnad om ungen är min främsta fråga här.
Citera
2026-08-21, 23:52
Medlem
Verkar röra sig om ett etablerat digitalt community där folk med liknande ideologier delar sina sjuka tankar och har någon form av relation. Sprids också just nu rampage edits av massmördare och unga killar som idoliserar dessa mördare.
Finns hur många konton som helst både i Sverige och utanför Sverige som verkar ha ”kontakt” via sociala medier.

Delas även bilder på flera svenska killar som verkar klä sig likt mördarna och skriver att mer saker kommer hända.
Citera
2026-08-21, 23:53
Medlem
Aregaks avatar
Att tvinga in en son i kampsport – troligen för att han ska bli en ”riktig man” – framstår för mig inte som typiskt för zigensk kultur
Citera
2026-08-21, 23:53
Medlem
Dumdrygs avatar
Finns bild med glasögon bland kommentarerna här. Där ser han mer nördig ut.
https://www.tiktok.com/@fatim8873/photo/7676523644591344918?q=fagersta&t=1787349054494
Citera
2026-08-21, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanonen56
Okej. Carlos är dock ett ganska välanvänt namn inom kommunismen... Bland annat Schakalen hade kodnamn Carlos... På grund utav hans påbrå.

Så det är inte bara ett tillfälle kommunismen är på tal. Det återkommer igen och igen och igen.
Inte bara länder, utan ryska konton och med ryskt sammarbete.

Sen vad tror du om den här texten?
Vad har ni ens för källor på kommunism. Tycker högervibbarna är brutalt höga här. Är han från balkan, eller Ungern, Polen och allt vad ni nämnt så blir inte vibbarna lägre direkt.
Citera
2026-08-21, 23:54
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petunia78
Att det betyder att man ska döda väldigt många
Varje video med en mördare har ett nummer på hans TT tex Breiviks -77, och ABB dödade 77 personer.

Första gången jag kom över poänglistan var i en av MKUs manualer, (jag kommer inte länka till skiten)

Om de använder exakt samma list vet jag inte, men de olika kom grupperna har sina egna. Extortion grupperna(874, 7zzz, 7xxx och allt vad de heter för dagen) får man poäng hur man kan utpressa sina offer.

För de grupper som gör saker i verkliga livet så får man poäng för klotter, sabotage, kniva någon, hur man är klädd när man utför det etc...

De som de olika grupperna har gemensamt är nihilism och Internet Fame.
Målet är att få så många edits gjorde efter sig, så som Anton tex.
Citera
2026-08-21, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissPerfectionist
Varför skriver vissa muppar att GM är svensk?

Det ser han absolut inte ut att vara:

https://imgur.com/a/9LVUsLr

Hade jag sett honom på stan så hade jag trott att han var från typ Mexiko, Chile etc.
Nån i en facebookgrupp skrev att han var från Colombia. Vet ej om det stämmer dock.
Citera
2026-08-21, 23:56
Medlem
Efternamnet "Nebel" har Askenaziskt ursprung:

https://www.ancestry.com/last-name-meaning/nebel

GM är en jude med andra ord?
Citera
2026-08-21, 23:56
Medlem
Hans efternamn verkar vara judiskt också. Om det skulle ha någon betydelse.
Citera
2026-08-21, 23:57
Medlem
Farsan Carlos har uppfostrat en mördarmaskin genom att göra alla fel som går i sin uppfostran. Borde stiftas en lag så att man kan straffa föräldrar i ett såna här fall när det är uppenbart att han vill sitt barn illa, han har ansvar för sin unge och har nu uppfostrat honom till en kallblodig mördare.

Carlos som även är medborgare i annat land borde utvisas dit för bristande vandel. Vi kan inte ha sånt smuts i Sverige, finns ingen anledning för oss att ha kvar såna pack.
Senast redigerad av Kimma7 2026-08-21 kl. 23:59.
Citera
2026-08-21, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheBuster
Varje video med en mördare har ett nummer på hans TT tex Breiviks -77, och ABB dödade 77 personer.

Första gången jag kom över poänglistan var i en av MKUs manualer, (jag kommer inte länka till skiten)

Om de använder exakt samma list vet jag inte, men de olika kom grupperna har sina egna. Extortion grupperna(874, 7zzz, 7xxx och allt vad de heter för dagen) får man poäng hur man kan utpressa sina offer.

För de grupper som gör saker i verkliga livet så får man poäng för klotter, sabotage, kniva någon, hur man är klädd när man utför det etc...

De som de olika grupperna har gemensamt är nihilism och Internet Fame.
Målet är att få så många edits gjorde efter sig, så som Anton tex.

Men poänglistan är inte detsamma som Graham’s number, eller?
Citera
2026-08-21, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WalterX2nuggeWhite
Såg det också! Helt stört!

Ser ingenting på hans Tiktok, bara 2färgade prickar som hoppar , polisen lagt ner kontot ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in