2026-08-21, 23:41
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petunia78
Hur vet du det? Ser bara att det används inom TCC-community
Vilket av det? Att det är ett oändligt nummer eller poäng listan?
Citera
2026-08-21, 23:43
Medlem
allegragellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meiji
Det figurerade uppgifter att GM:s far var dömd för brott. Hur pass säkra var de uppgifterna?
Bl.a. skriver Greven följande:

(FB) Flera skadade och en död i dåd på Brinellskolan i Fagersta - MGM skjuten av polis (2026-08-21)

Vill minnas att någon annan refererade till krimfup vad gäller pappan
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissPerfectionist
Varför skriver vissa muppar att GM är svensk?

Det ser han absolut inte ut att vara:

https://imgur.com/a/9LVUsLr

Hade jag sett honom på stan så hade jag trott att han var från typ Mexiko, Chile etc.
Mexiko och Chile är två väldigt avlägsna länder och människor från dem ser inte likadana ut.

Och nej, han ser inte ett skit ut som en sydamerikan. Ögonen ser typ ryska ut eller från de mer baötiska länderna.

Kanske är han blandad men ansiktet har definitivt då de vita dragen som dominerande.

Carlos är ganska uppenbart taget för att pappan heter Karoly om det nu är hans pappa.

https://www.ancestry.se/first-name-meaning/karoly
Karoly
Citat:
Namnet Karoly har sitt ursprung i det ungerska språket och är en variant av det latinska namnet Carolus, vilket i sin tur härstammar från det forngermanska namnet Karl. Namnet Karl betyder "man" eller "fri man". Därmed bär Karoly med sig en betydelse kopplad till manlighet och frihet, vilket är en aspekt som har bevarats genom namnets historia.

https://namecalendar.net/?name=Carlos&lang=sv
Carlos
Citat:
Namnet har sitt ursprung i det germanska språket och kommer från ordet för fri man. Det har utvecklats genom århundradena från äldre germanska former till de moderna varianter vi ser idag. Språkligt sett är det nära besläktat med ordet för karl eller man. Genom historien har det latiniserats och anpassats till olika romanska språk, vilket gett upphov till dess nuvarande stavning. Det bär på en betydelse som betonar självständighet och personlig frihet.

Karl.
Dra inte för höga växlar av namnet. Det är uppenbart att han fått varianten av Karl, inte att han skulle vara chilenare eller mexikansk. Och slå upp en kartbok när du är i farten och ska påstå att länderna är samma lika.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanonen56
Jasså? Min första sökning på google visade inte något. Google visste inte vart det var.

Mina nästa sökningar så kom det sakta fram att det fanns två ställen med dessa namn och det var Kroatien och sen ett par platser i Bosnien/Hercegovina.

Bosnien Hercegovina är mest kommunistiskt..

Och med tanke på att du sa att han hade folk som följde kommuinster så är en het linje just nu det.
är själv från balkan och kan lova att du inte hittar en enda carlos där, min största gissning är att hans farsa är ungersk, kanske rötter nånstans i bosnien eller serbien för 500 år sedan. men Ungersk. och en mamma från nåt utsatt land som chile, colombia eller venezuela
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Fyfan. Han borde spärras in. Farsan alltså.

Eller skickas tillbaka honom dit han kommer ifrån för bristande vandel. Dessa djungelmetoder är ingen uppfostran som vi vill se i Sverige. Det kan han pyssla med i något annat land.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheBuster
Vilket av det? Att det är ett oändligt nummer eller poäng listan?

Att det betyder att man ska döda väldigt många
Citera
2026-08-21, 23:44
Medlem
ojojoj3s avatar
Är det någon som har sparat inläggen han gjorde på Tiktok? Kontot är spärrat nu.
Citera
2026-08-21, 23:44
Medlem
Skötsam tjej med filippinsk bakgrund, som studerade samhällskunskap som blev dödad.
Vila i frid.
Senast redigerad av AkerstromM 2026-08-21 kl. 23:52.
Citera
2026-08-21, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Memyselfandi2023
Har du tillgång till hela domen och kan länka här?

Se nedan.

https://gofile.io/d/JFRROuOv
Citera
2026-08-21, 23:47
Medlem
Svenska polisen måste ju koppla in Europol för att försöka handskas med dessa konton och community som idoliserar GM och detta lär ju inspirera ännu fler inom det communityt att begå liknande händelser som det som skedde idag. Jag antar att en del av dessa bor i Europa men det finns väl många som bor i Ryssland som man ej kommer åt men tycker man borde försöka ta ner deras community och stoppa dessa grupper.
Citera
2026-08-21, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fjollkoll
Sanslöst vad folk smutsar ner tråden med en jävla massa skit.

Kan någon berätta vem den stackars tjejen är som dött? Och finns bild förutom den som är struken med röd färg? Blir galen av att läsa all skit som inte har med denna tragiska händelse att göra.

Skott i huvudet på gärningsmannen oavsett etnicitet hade varit det bästa.

Må den döda kvinnan vila i frid. Alla tankar till hennes anhöriga.
Finns bild i följande post. Vet inte om jag länkar rätt. Hon hette Agn*s Vik*r (*=e). 17 år.
Citat:
Ursprungligen postat av Hera2018
https://postimg.cc/McwqK3wG

Bild på den avlidna tjejen.
Citera
2026-08-21, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskolle
Ta bort ditt inlägg. Man ser ditt namn när du delar videon
Man ser alltid namn osv. Klickar du på en länk så visas den för den som lagt ut.

Inte direkt som.att det vimlar av människor med TikTok som är intresserade av att jaga efter användare på Flashback. Har sett mängder av Flashbackare och en del fulla namn och var gång jag eller andra klickar på en länk så syns användarens TikTok.

Dock borde du varnat personen och raderat bort länken ur citatet. Dumt annars att ens säga något.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in