Samma konto har tidigare delat klipp och bilder som hyllat mördare, däribland Anders Behring Breivik som dödade 77 personer vid terrordåden i Norge 2011, Anton Lundin Pettersson som dödade tre personer på Kronans skola i Trollhättan 2015 och Rickard Andersson som dödade tio personer på Campus Risbergska i Örebro ifjol. Klippen har fått tusentals gilla-markeringar.
Någon som har koll på tcc/764 kopplat till texten han hade under varenda jävla tiktokvideo? Jättelång text som började typ ”graham’s number is an immense…” ?
Texten används för att undvika att sociala medier tar bort/flaggar innehållet. Min gissning iaf
Frågan är varför folk diskuterar om vart han kommer ifrån, spelar ingen roll? Kommer komma ut senare ändå så ingen ide att sitta och diskutera det. Dessutom består halva tråden om just det.
Ideologiskt spelar det ingen roll. Det är dock intressant att få veta lite om hans historia, dvs uppväxt, uppfostran, ursprung m.m.
Senast redigerad av BombaySaphire 2026-08-22 kl. 00:11.
Men poänglistan är inte detsamma som Graham’s number, eller?
Jag tycker det ser ut som Graham's number används som ett slags nyckelord som gör det lättare att söka fram TCC-content. Eftersom innehållet är stötande så används det gissningsvis som ett paraplybegrepp för att komma runt algoritmer som känner av ord som främjar våldsbejakande.
Jag tycker det ser ut som Graham's number används som ett slags nyckelord som gör det lättare att söka fram TCC-content. Eftersom innehållet är stötande så används det gissningsvis som ett paraplybegrepp för att komma runt algoritmer som känner av ord som främjar våldsbejakande.
De verkar gilla taggen #truecrimecringe lite så där lagom edgy