2026-08-21, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Resursteam
Symbolen som visas under det heldragna röda strecken ser ut som symbolen för ChatGPT 😳

Flower of life heter den.
Citera
2026-08-21, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av more-lemon-pledge
Jag hoppas GM överlever så han kan ruttna i ett fängelse. Och hoppas han blir påpucklad så mycket som möjligt!
Han blev skjuten i benen. Är du efterbliven sosse
Citera
2026-08-21, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomyhockey
Mannen med svärd och hjälm garanterad en Anton copy som hatar invandrare .

Läs tråden idjot. Mgm är själv invandrare.

Fattar du itne vad såna lögner du skriver kan bidra till?
Citera
2026-08-21, 18:32
Medlem
Thelightbluebirds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjompa
Sägs vara en *iam Nebe*
*L

Har vi bekräftelse att det är han?
Citera
2026-08-21, 18:33
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av mikurolls
''true crime'' är en genre där man går över ett verkligt kriminalfall. finns ju poddar, videos, böcker, filmer, tv-serier, allt och lite till, men TCC är ett helt community av fanatiker som postar edits och glorifierar gärningsmännen. kryllar med edgelords. ang. ryska konton så kanske jag drar dem över en kam men jag har sett stora andelar ryssar/övriga slaver (även folk som romantiserar slaver, livet i slaviska länder osv) som deltar i TCC/NLM/764/COM osv osv.

Ah okej, hade hört true crime förut så var övertygad om att det var en Serie jag inte sett än och inte genre.

Men här hittade jag mer bevis på att de som gör sånt där är ryssar.

https://www.tiktok.com/@antihumanityaction/video/7650259372030872854

Kolla namn och skrift på kommentarerna.
Citera
Medlem
En ung släkting berättade på en grupp för gamers. De vet vem det är men det tänker jag inte skriva av hänsyn.!
Citat:
Ursprungligen postat av Skorpan-1
Sprids bland gamingungdomar att en tjej är död, en släkting som fått informationen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FoxLilja
Alltså diskussionsnivån hos en del alltså. En del är ju här enbart för att provocera fram reaktioner.

Om namnet Agnes - en mamma som intervjuats av tv4 heter Agnes. Kan namnet komma därifrån?

Och varför skulle motivet ligga i gärningsmannens ursprung eller hudfärg? Jag tror det är annat som är riskfaktorer, som ensamhet och utsatthet. Den här gm verkar ju inte direkt haft en stabil uppväxt.

Ok I know. Jag är på flashback.. kanske dumt av mig att förvänta mig nån slags rimlig nivå.

Nu är det två pojkar som är skadade .
Du måste vara riktigt efterbliven.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Det var ryska ord på kontot. Kan detta vara en rysk påverkansoperation.

Vita svenskar blev angripna, Ryssland önskar oro i Sverige, Danmark, Finland, Tyskland och Polen.

Jag ser ett mönster.

All den här 764 och true crime skiten är från USA. Sedan sitter både DN:s och SvD:s läsarkretser på flashback och dillar om Ryssland bara för att förövaren körde lite ryska anspelningar bara för att vara lite extra edgy.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Titanicsurvivor
De går aldrig ut med döda. Tidigast när alla anhöriga är informerade.

Fast ni har det gått sex timmar, och då skulle ju iaf någon media veta om någon var död. Dock vet man ju inte hur svårt skadade dom svårt skadade är. Om det är livshotande t.ex
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ladicius
Vad hände med presskonferensen? Har den fått någon ny tid ännu?
Enligt TV4 ska den hållas klockan 19!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bulletproofsoul
Det låter helt sjukt. Jag har aldrig varit inne på TikTok och har ingen lust att börja använda skiten. Inte undra på att kidsen blir upfuckade i skallen
Absolut, används av Kina och Ryssland för att skapa polarisering i väst.

Här är ryska konton som taggat GMs konto och hetsat honom
https://vm.tiktok.com/ZN8LGU5oY/
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vedrullen1400
var det inte en transa som sköt upp en skola för inte så länge sen i usa

Vad har det med vänster att göra? Fick du kortslutning i hjärnan? Flera mord har utförts av transsexuella. Inget, mig veteligen, med politisk motivation från vänster.

Exempelvis har flera mord (dock inte terrordåd) utförts av Zizians, som väl kan beskrivas som en kult med tech-utopistisk, libertariansk, "rationalistisk" ideologi ā la "effective altruism" (populärt i tech-sektorn). Har inte ett skit med vänster-ideologi att göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in