Nej, tråden var inte rubriksatt som artikeln. Tråden hade en ihopp fantiserar rubrik. Troligtvis för att väcka extra negativa känslor.
Citat:
Ursprungligen postat av
dickachu
Nu blir jag nyfiken.
Hur kommer det sig att du läser trådstarten, som är rubriksatt likadant som en artikel, som citerar denna artikel i fråga, samt länkar till artikeln på tv4.se, och tänker "den här tråden handlar inte om artikeln"?
Ibland ångrar man att man försöker vara hjälpsam.
Jag såg att du missförstått. Samt mindes jag tidpunkten för rubrik ändringen. Därför kunde jag lätt länka.
Det är klart att artikeln ligger till grund. Men TS satte en rubrik på tråden som inte var ok.
Så en hel del av tråden har tagit utgångspunkt ur TS rubrik. Samt mycket diskussion i början rör specifikt den rubriken. Eftersom nog många reagerade på den och att den var falsk.
Faktiskt är du den första som jag sett diskuteras artikelns rubrik.
När du ser mer diskussioner i tråden som rör en "rubrik" så är det alltså den utgående tråd rubriken som diskuteras.
Det är klart att det blir lite skumt om man inte känner till det och läser tråden i början. Eftersom den då hette någåt annat.
Utöver detta så tror jag de flesta av oss valde att läsa bättre artiklar en den i TS, eftersom vi då fick bättre info om nu detta alls är sant.