2026-08-20, 21:33
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G3d9H-D.z-0d
Anjo är på tuben och är rosenrasande på CLuee

Ja, nu är fetröven helt ursinnig. Cluee har begått synden att yttra lite (dessutom helt befogad) kritik mot grisens största idol, Jockiboi. Och nåde den som vågar kritisera den blonderade mytomanen.

Så nu har Anjo, med chipstuttarna dallrande av vrede, kastat sig framför kameran med ännu en video. Där varvas desperata försvarstal med ett rövslickeri så bögigt att jag misstänker att det inte är Lisen som Anjo vill ha som "knulldocka". Allt för att försvara den kortväxta husguden med det sönderblekta håret.
Citera
2026-08-21, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Ja, nu är fetröven helt ursinnig. Cluee har begått synden att yttra lite (dessutom helt befogad) kritik mot grisens största idol, Jockiboi. Och nåde den som vågar kritisera den blonderade mytomanen.

Så nu har Anjo, med chipstuttarna dallrande av vrede, kastat sig framför kameran med ännu en video. Där varvas desperata försvarstal med ett rövslickeri så bögigt att jag misstänker att det inte är Lisen som Anjo vill ha som "knulldocka". Allt för att försvara den kortväxta husguden med det sönderblekta håret.

Hahaha, ja jävlar, nu är arga Anjo tillbaka med buller och bång! Helt olidiligt att lyssna på men jag klickade mig igenom videon lite hastigt. Han verkar frusta i impotent vrede konstant i nästan två timmar.

Han måste ju va tjackad och/eller flöddrad? I kombination med Ozempic och långvarig näringsbrist kan det nog bli riktigt farligt för nervvrakets hälsa
Senast redigerad av Ralfhead 2026-08-21 kl. 00:57.
Citera
2026-08-21, 02:44
Medlem
FruKrokodils avatar
Utan att ha läst tråden men jag börjar faktisk tro på det Anjo påstår dvs att han absolut inte tagit ozempic eller likande utan han har gått ner 100 kg utav ren stress (och Pepsi max).

För nio månader sen så råkade Anjo ut för det absolut värsta utbrottet Joakim Lundell någonsin haft, detta efter att Anjo dragit in Joakim i serien "Hatet".
Joakim fick sen Anjo att investera resten av sitt liv i att rentvå Joakim, för annars (jaa vad kan det vara för hemskt som Anjo blir så otroligt skitnödig över?)
Sen dess så har jag, som faktiskt följt Anjo länge, inte sett en endaste YT video där Anjo inte hyllar den fantastiska Joakim Lundell i parti och minut. Det är så uppenbart så det blir komiskt.

Lägger Anjo ut en trist familje-vlogg med fokus på barnen- så nämns ändå Joakim Lundell och hans förträfflighet. Äter barnen en köpe-tårta så är det garanterat Joakim Lundell som bakat den och sjunger änglarna i himmelen så är det för att de har Joakim som körledare.

Med det sagt, jag undrar om Anjo någonsin kommer sluta vara radiostyrd av Joakim Lundell, för jag saknar faktiskt tjocka Anjo som satt bakåtlutad i sin tjockisfåtölj och gjorde videos om Emelie Bumbi (hade varit otroligt underhållande att se en mockumentär om Bumbis fleråriga förhållande med Benjamin Ingrosso).

Anjo är inte den enda som radiostyrs av Lundell så tänker att staten snart borde kliva in och tvångsvårda dessa människor, alltså ren hardcore avprogrammering, tror att tre år utan internet och fjällpromenader skulle räcka för att iaf få Anjo att inte svälta sig till döds under Lundells flagga.
Senast redigerad av FruKrokodil 2026-08-21 kl. 02:52.
Citera
2026-08-21, 06:07
Medlem
Lonlines avatar
Jävlar vad skinnspelet var arg i den senaste videon. Hoppar och studsar, skriker ut sitt hat mot Cluee. Helt jävla besatt av att ingen få ge någon kritik till hans pojkvän jockiboi.
Citera
2026-08-21, 07:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Utan att ha läst tråden men jag börjar faktisk tro på det Anjo påstår dvs att han absolut inte tagit ozempic eller likande utan han har gått ner 100 kg utav ren stress (och Pepsi max).

För nio månader sen så råkade Anjo ut för det absolut värsta utbrottet Joakim Lundell någonsin haft, detta efter att Anjo dragit in Joakim i serien "Hatet".
Joakim fick sen Anjo att investera resten av sitt liv i att rentvå Joakim, för annars (jaa vad kan det vara för hemskt som Anjo blir så otroligt skitnödig över?)
Sen dess så har jag, som faktiskt följt Anjo länge, inte sett en endaste YT video där Anjo inte hyllar den fantastiska Joakim Lundell i parti och minut. Det är så uppenbart så det blir komiskt.

Lägger Anjo ut en trist familje-vlogg med fokus på barnen- så nämns ändå Joakim Lundell och hans förträfflighet. Äter barnen en köpe-tårta så är det garanterat Joakim Lundell som bakat den och sjunger änglarna i himmelen så är det för att de har Joakim som körledare.

Med det sagt, jag undrar om Anjo någonsin kommer sluta vara radiostyrd av Joakim Lundell, för jag saknar faktiskt tjocka Anjo som satt bakåtlutad i sin tjockisfåtölj och gjorde videos om Emelie Bumbi (hade varit otroligt underhållande att se en mockumentär om Bumbis fleråriga förhållande med Benjamin Ingrosso).

Anjo är inte den enda som radiostyrs av Lundell så tänker att staten snart borde kliva in och tvångsvårda dessa människor, alltså ren hardcore avprogrammering, tror att tre år utan internet och fjällpromenader skulle räcka för att iaf få Anjo att inte svälta sig till döds under Lundells flagga.

Det är Jocke som anjo tjänar mest pengar på. Precis som rask tjänar mest pengar på att prata om Jocke, chrippa och sin farsa.
Citera
2026-08-21, 09:50
Medlem
kirugumis avatar
Nu får vi se om Musse blir team Jocki efter Anjos senaste video.
Anjo- Vem fan är Musses Magasin (spelar upp Musses förträffliga diss av Jocki) -Ja, jag hör ju direkt att den här killen kommer från Motala eller Linköping.
Musse ska nu förstå att Anjo och hans husse vet var han bor och att prata om Jocki kan få konsekvenser.

Vi kan ditt spel nu Anjo. Du är patetisk.
Citera
2026-08-21, 10:17
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Kommer Anjo göra en dokumentär om sin svåger som åkte dit för grov narkotikabrott?
Dokumentären kan heta "Det va inte jag"
Citera
2026-08-21, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SilkyJohnson
Kommer Anjo göra en dokumentär om sin svåger som åkte dit för grov narkotikabrott?
tror den kommer efter dokumentären om Danjal rättvisan blir orättvis igen!
Citera
2026-08-21, 10:52
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilkyJohnson
”Rodrigo - Jag är inte någon annan!”
Citera
2026-08-21, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil

Säkert har stressen varit påtaglig det senaste året, med all rätt, men jag tror aldrig att han har gått ner 100 kg utan kontinuerligt intag av GLP-1-läkemedel. Det vi sett tidigare är att stress och dåligt mående lett till ett massivt intag av skräpmat och chips och det är också därför han blev utvald att medverka i Biggest loser, där dom tjockaste tjockisarna tävlar om att gå ner i vikt.

Att gå från att ha en öppen chipspåse vid nattduksbordet och det sista han gör innan han somnar och det första han gör när han slår upp ögonen på morgonen är att ta en näve chips till att svälta sig själv 100 kg och ändå fungera OK som människa låter helt osannolikt i mina öron.

Ska också säga att jag inte är nån motståndare till dessa läkemedel, tvärtom är det bra att det finns och att överviktiga kan få den hjälpen. Om jag var Anjo hade jag sprutat i mig det där så fort det kom ut på marknaden.
Citera
2026-08-21, 12:24
Medlem
Krakatoas avatar
skilleras är live och ska kolla på Anjos senaste haveri just nu:

https://www.youtube.com/watch?v=PR1lgfKrM3Y
Citera
2026-08-21, 12:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
skilleras är live och ska kolla på Anjos senaste haveri just nu: