2026-08-17, 20:13
Medlem
mephedrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Droger dödar, förstör livet för människor för all framtid, förstör livet för barn.
Droger påverkar inte bara personen som tar drogerna, utan även personerna i ens omgivning. Speciellt förstör livet för barn.

Anjo har ju verkar drogpåverkad i perioder, nu kommer det förhoppningsvis vara slut med det när R hamnar i fängelse och sen utvisas.
Ja, för Rodde måste ju vara den enda i landet som säljer droger.

Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag gissar vilt nu, men tror faktiskt INTE att Rodde betalar skatt på sina inkomster för drogerna ..
Jag syftade på själva moralen.
Alkohol är ju trots allt en väldigt tung och beroendeframkallande drog, och ett nervgift.
Att alkisen på parkbänken som supit bort sin familj och sönder sin lever skulle tynga samvetet på arbetare på Systembolaget, eller sådana försäljare på vingårdar. Vilket det givetvis inte ska, då människor har en fri vilja.
Men det är nog mer en filosofisk fråga…

…och därför OT för den här tråden.
Jag fick dock inget svar på hur i helvete man kan tro att ordet ”usch” stavas ”urs” , hade hellre fått svar på det, för det allra bästa var att inlägget var riktat mot en annan skribents (”lasanjo”s) språkfel. Jag älskar ”Sten i glashus”
Senast redigerad av mephedron 2026-08-17 kl. 20:52.
Citera
2026-08-17, 20:16
Avstängd
vichy6s avatar
Jag undrar när Anjo/Pontus åker in på psyk.

Näringsbrist och stress.

Tippar på krasch om någon månad.
Citera
2026-08-18, 10:09
Medlem
STALK3Rs avatar
Jag fick upp något klipp på Anjo på Tiktok från Baronfascination där Anjo klagar på att någon (han nämner inga namn i klippet jag såg) har pratat om honom sedan januari 2025. Jag gissar att han pratar om Skilleras eller möjligen Brott & Blandat. Anjo tycker att det börjar bli smått patetiskt att prata om honom i snart två års tid - man det är som att Anjo pratar om sig själv. Anjo har pratat om Chrippa sedan januari 2024 och vi är snart inne på det tredje året i det här dramat, när räcker det?

Eller för att citera Anjo: "Någon gång kommer du ligga på din dödsbädd och vara gammal gubbe och tänka tillbaks på livet. Vad gjorde jag hela mitt liv? Du spenderade minst 2 år i princip på att vara totalt besatt av människor du inte har en aning om vilka de egentligen är. Du känner dom inte ens överhuvudtaget utan du vill bara hitta massa skit som inte finns för att du har sådant mörkt hat inom din kropp på något sätt."

Aldrig hört en bättre beskrivning på det Anjo själv sysslar med på Youtube.
Citera
2026-08-18, 10:12
Avstängd
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av STALK3R
Jag fick upp något klipp på Anjo på Tiktok från Baronfascination där Anjo klagar på att någon (han nämner inga namn i klippet jag såg) har pratat om honom sedan januari 2025. Jag gissar att han pratar om Skilleras eller möjligen Brott & Blandat. Anjo tycker att det börjar bli smått patetiskt att prata om honom i snart två års tid - man det är som att Anjo pratar om sig själv. Anjo har pratat om Chrippa sedan januari 2024 och vi är snart inne på det tredje året i det här dramat, när räcker det?

Eller för att citera Anjo: "Någon gång kommer du ligga på din dödsbädd och vara gammal gubbe och tänka tillbaks på livet. Vad gjorde jag hela mitt liv? Du spenderade minst 2 år i princip på att vara totalt besatt av människor du inte har en aning om vilka de egentligen är. Du känner dom inte ens överhuvudtaget utan du vill bara hitta massa skit som inte finns för att du har sådant mörkt hat inom din kropp på något sätt."

Aldrig hört en bättre beskrivning på det Anjo själv sysslar med på Youtube.

Anjo har egna regler här. Nu kommer han hetsbanta ännu mer.

Han riskerar skador på vitala organ.

Ingen tycker hetsbatning med Pepsi i Spanien är lyckat. ( aldrig sett i alla fall )
Citera
2026-08-18, 10:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Jag undrar när Anjo/Pontus åker in på psyk.

Näringsbrist och stress.

Tippar på krasch om någon månad.

Man blir väl lika energilös och deppig även om det är ozempicen som hjälper en till självsvälten?

Dvs man ska inte hetsbanta bara för att man har hjälpmedel, då börjar man ju hata sitt liv.

Äter själv för mycket för att det gör mig på bra humör, men det betyder inte att jag borde skära bort 50% av det jag äter, då hamnar jag alldeles för lågt.

Så jag tror tyvärr Anjo kommer ha problem med psykisk ohälsa i närtid.

Citat:
Ursprungligen postat av mephedron

…och därför OT för den här tråden.
Jag fick dock inget svar på hur i helvete man kan tro att ordet ”usch” stavas ”urs” , hade hellre fått svar på det, för det allra bästa var att inlägget var riktat mot en annan skribents (”lasanjo”s) språkfel. Jag älskar ”Sten i glashus”

Senast redigerad av G3d9H-D.z-0d 2026-08-18 kl. 10:25.
Citera
2026-08-18, 10:38
Medlem
STALK3Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Anjo har egna regler här. Nu kommer han hetsbanta ännu mer.

Han riskerar skador på vitala organ.

Ingen tycker hetsbatning med Pepsi i Spanien är lyckat. ( aldrig sett i alla fall )

Jag kunde personligen inte bry mig mindre om Anjos vikt eller utseende. Jag vill att Anjo ska ändra sitt beteende på Youtube och det är därför jag engagerar mig i den här tråden.
Citera
2026-08-19, 00:33
Medlem
mephedrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G3d9H-D.z-0d
Så konstigt är det ju inte, hasch och harts är egentligen samma ord, t.ex.

Hoppas din durs var skön förresten, i Norge stavas dusj.

Så vad tror du, kansje var det lite avciktligt skojeliskoj med stavningen?
Tack för svar.
Grejen var att jag ofta sett den felstavningen, men jag har aldrig, verkligen inte en enda gång, sett någon skriva ”durs”.
Har tänkt att det är konstigt eftersom bara ett ”d” skiljer. Har till och med funderat på att starta en tråd i språk-forumet om det…
Citat:
Jag kunde personligen inte bry mig mindre om Anjos vikt eller utseende. Jag vill att Anjo ska ändra sitt beteende på Youtube och det är därför jag engagerar mig i den här tråden.
Samma här, det är också varför jag följer tråden.
Så var det kanske med Baronen i början också, men nu vet man att han kommer aldrig att förändra sig så nu följer jag bara för det är roligt att läsa om alla hans eskapader.
Anjo är inte lika ”rolig”, som ni skrivit han verkar inte må så bra.
Folk har även påpekat att det ofta ser ut som han är påverkad av bensodiazepiner.
Så han kanske redan går hos psykiatrin och får det utskrivet…? 🤔
Citera
2026-08-20, 15:04
Medlem
Anjo gör det han kan bäst, sätter ord på sitt förakt mot kvinnor. Baktanken är som vanligt fokusförflyttning, så sidan som inte får nämnas med namn, TEMU, slutar prata om hans älskling Joakim Lundell.
Vem plockar den bollen först? Skilleras, Medvikt eller Brott och Blandat? Eller skiter dom i Anjos haveri och fortsätter med full fokus på Jocke?
Skilleras låter sig gärna skifta fokus. Alla barn som kommer in och ska snacka debatt, för att få honom att släppa ämnet han håller på med. Han nappar varenda gång. Brott och Blandat är också rätt enkel, han vill ju gärna prata för kvinnorna, som ska se honom som sin räddare

Man kan ju ifrågasätta om Jocke hade ett medgivande av Margot att prata om Roine på det här sättet, inför hela Sverige. Jocke ljuger och Anjo förstärker lögnerna genom att ta upp dom i hans egen kanal, det kan ju inte Lundell göra, som kör barnvänligt.
Tänk att Anjo sätter hela sin karriär på spel för Jocke. Hans kanal är hans inkomst och försörjning för familjen. Hoppas Anjo tackar Jocke på ett bra sätt när hans egen karriär går åt helvete i kampen om att rädda Joakim Lundell. Jocke skiter fullständigt i Anjo och hans kanal. För honom finns bara han själv, inte ens Jonna och barnen betyder något.
Senast redigerad av Dannejunior96 2026-08-20 kl. 15:18.
Citera
2026-08-20, 15:37
Medlem
Biffgrytas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dannejunior96
Anjo gör det han kan bäst, sätter ord på sitt förakt mot kvinnor. Baktanken är som vanligt fokusförflyttning, så sidan som inte får nämnas med namn, TEMU, slutar prata om hans älskling Joakim Lundell.
Vem plockar den bollen först? Skilleras, Medvikt eller Brott och Blandat? Eller skiter dom i Anjos haveri och fortsätter med full fokus på Jocke?
Skilleras låter sig gärna skifta fokus. Alla barn som kommer in och ska snacka debatt, för att få honom att släppa ämnet han håller på med. Han nappar varenda gång. Brott och Blandat är också rätt enkel, han vill ju gärna prata för kvinnorna, som ska se honom som sin räddare

Menar du det om Cissi?

Axel har gjort ett stort antal podavsnitt om henne, som heter trevliga saker som:

Avsnitt 90 - Clickbait om Cissi Wallin, som är ett jävla äckel
Avsnitt 114 - CISSI WALLIN, AVBLOCKA MIG OMEDELBART, DIN FEGA JÄVLA RÅTTA
Avsnitt 153 - Aron Flam, Jens Ganman och Cissi Wallin, tre fega kräk

Anjo och Axel kanske kan podda tillsammans.

Cissi Wallin är en djup obehaglig borderlinesubba av narcissistisk typ, men ja..
Citera
2026-08-20, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biffgryta
Menar du det om Cissi?

Axel har gjort ett stort antal podavsnitt om henne, som heter trevliga saker som:

Avsnitt 90 - Clickbait om Cissi Wallin, som är ett jävla äckel
Avsnitt 114 - CISSI WALLIN, AVBLOCKA MIG OMEDELBART, DIN FEGA JÄVLA RÅTTA
Avsnitt 153 - Aron Flam, Jens Ganman och Cissi Wallin, tre fega kräk

Anjo och Axel kanske kan podda tillsammans.

Cissi Wallin är en djup obehaglig borderlinesubba av narcissistisk typ, men ja..

Anjo är ett kräk när han pratar om kvinnor generellt. I det här fallet vill han bara att TEMU ska skifta fokus från Jocke. Jag hoppas att dom skiter i Anjo helt, och fortsätter mangla den havflintiga, blonderade mytomanen
Senast redigerad av Dannejunior96 2026-08-20 kl. 16:06.
Citera
2026-08-20, 20:08
Medlem
Citat:
Jag håller med. Hans utseende är irrelevant.

Han kan väl inte vara så verklighetsfrånvänd att han tror att han får kritiker utan anledning? Han är en vedervärdig människa som ljuger och lever rövare och förstör liv.

Hur många lögner har han inte basunerat ut om människor? Oavsett ifall han haft dålig källkritik eller godtroget trott på allt Jocke gett honom, har han inte gått ut med rättelser.

Det är där kritikerna kommer in. En cringe lantisyoutuber med hybris som rättar till sina misstag är en sak, ett serieförtalande svin som ljuger dag ut och dag in och anordnar desinformationskampanjer och drev ihop med Sveriges största youtuber och aldrig tar tillbaka lögnerna han går ut med är en helt annan sak.

Anjo kommer att få kritik av mig och många andra tills han börjar leva som han lär.
Senast redigerad av Pallal 2026-08-20 kl. 20:11.
Citera
2026-08-20, 21:13
Avslutad
Anjo är på tuben och är rosenrasande på CLuee
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här