2026-08-20, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Bianca lipar på Snapchat för att hon blir ifrågasatt

Hon har flera gånger sagt att hon inte svettas/kan svettas men sedan säger hon i några inlägg senare ohh vad jag är svettig mm då skriver folk att hon har sagt att hon inte kan svettas.

Nu är hon skitsur och beter sig som ett barn "jag ska aldrig mer berätta något om mig själv" "jag ska gå över till TikTok" hon har själv valt att vara offentlig men om hon slutar vara det så är det ingen som bryr sig (utom några fjortisar).

Hur kan någon tro på allt hon säger när allting bara är snack för ”content”…

Hade hon inte nyligen gått ut med att hon hade fått tillbaka sin mens efter fem års uppehåll men hon hade tydligen glömt en tampong inne i nio hela dagar i somras..?

Allting handlar bara om ”content, content, content”. Både hon och mamma Wahlgren vet att det är så man håller sig relevant och tjänar pengar. För det är allt livet handlar om; pengar och lyx.

Minns en video där hon blödde näsblod och typ imponerades av sig själv. Det enda man tänker där som åskådare är kokain ❄️

Amelia Adamo sa en klok sak för några år sedan nämligen att det borde vara 18-års gräns för att följa Bianca Ingrosso. Hon är inte en sund ”förebild”. När är det dags för alla dessa miljöförstörande och hjärndöda influencers att bli cancelled?
Citera
2026-08-20, 23:18
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShalvaOr
Hur kan någon tro på allt hon säger när allting bara är snack för ”content”…

Hade hon inte nyligen gått ut med att hon hade fått tillbaka sin mens efter fem års uppehåll men hon hade tydligen glömt en tampong inne i nio hela dagar i somras..?

Allting handlar bara om ”content, content, content”. Både hon och mamma Wahlgren vet att det är så man håller sig relevant och tjänar pengar. För det är allt livet handlar om; pengar och lyx.

Minns en video där hon blödde näsblod och typ imponerades av sig själv. Det enda man tänker där som åskådare är kokain ❄️

Amelia Adamo sa en klok sak för några år sedan nämligen att det borde vara 18-års gräns för att följa Bianca Ingrosso. Hon är inte en sund ”förebild”. När är det dags för alla dessa miljöförstörande och hjärndöda influencers att bli cancelled?

Det var bra sagt!
Nej hon är helt onaturlig och verkligen inte någon bra förebild.

Ja jag tänkte samma sak om tampongen men tror att hon började blöda redan då men inte tog sig tid att byta spiral när hon var i Sverige.
Det innebär att hormonerna i spiralen börjar ta slut och risken för graviditet ökar.
Citera
2026-08-20, 23:29
Medlem
Citat:
Hon har sagt det men gjort tvärtom.
Onormalt antal aborter.
WT

Ja det är sjukt.

Nej man kan inte tvinga någon till abort.

Hon vill nog både vara mamma (eller bilden av mamma) och festa.

Nej precis han ville inte ha barn med henne men hon kunde valt barn istället för män.
Om hon verkligen ville ha barn kunde hon haft ett med Phillipe och ett med en annan hon var gravid med när de hade ett uppehåll.

Än sen då? Tycker du att någon som väljer en man före barn är en bra mamma?

Hon kan ju inte ens ta hand om två små hundar.
Men snälla jag svarar bara utifrån vad jag tror, jag har inte någonstans skrivit mina personliga åsikter vad jag tycker är rätt eller fel, Bianca skulle 100% behållit barnen om Philippe sa ja.
Citera
2026-08-20, 23:33
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mjonjoka
Men snälla jag svarar bara utifrån vad jag tror, jag har inte någonstans skrivit mina personliga åsikter vad jag tycker är rätt eller fel, Bianca skulle 100% behållit barnen om Philippe sa ja.

Självklart, menar inget elakt mot dig!

Blir bara arg på en sådan människa som Bianca som väljer bort barn hon säger att hon vill ha och hon skiter i sina stackars små hundar, de duger bara för att få likes med men inte att ta hand om dem.
Citera
2026-08-21, 00:02
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Haha bra sagt!

Ja hon har valt att dela med sig av precis allt och varför ska man inte få lov att ifrågasätta henne?
Än så länge är hon inte diktator.

Hon är en av dem som ingen tar på allvar eller respekterar då hon aldrig kan klä sig passade.

En investering för henne vore en stylist.
Jag har aldrig sett ett enda klädesplagg eller skor/väskor som hon har som är det minsta snyggt.
Innan Bjankafinaste så tänkte jag att det fanns trashy slutty och classy slutty - men hon lyckas ha en tredje: expensive-but-still-trashy slutty.
Citera
2026-08-21, 00:15
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Innan Bjankafinaste så tänkte jag att det fanns trashy slutty och classy slutty - men hon lyckas ha en tredje: expensive-but-still-trashy slutty.

Exakt!
Hon skulle kunna vara classy men hon lever i villfarelsen att man måste visa allt i alla situationer.
Citera
2026-08-21, 00:22
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Exakt!
Hon skulle kunna vara classy men hon lever i villfarelsen att man måste visa allt i alla situationer.
Det är dessutom enkelt att se classy slutty ut - Louboutins, stayups med söm, svart pennkjol, vit figursydd blus med säg tre knappar uppknäppta och BAM - porrig AF utan att se ut som trash. Men det har gått inflation i att se trashy slutty ut och det har i sin tur gjort att det inte har så mycket sex appeal kvar. Nåja, det är hennes problem men hennes look skriker inte direkt 'wife and mother'. Man behöver inte heller sluta bry sig om sitt utseende bara för att man har man och barn.
Citera
2026-08-21, 00:28
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mjonjoka
Du vet inte om hon hade behållit barnen om Philippe hade sagt ja.
Citera
2026-08-21, 04:44
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Alltså på riktigt? Har hon sagt att hon inte kan svettas???
Hon är ju högblank i ansiktet jämt, även mitt i vintern?
Trodde hon svettades jämt 😅.
Kanske dags att för matt underlagskräm elker vad det kallas. Högblank jämt. Puder kanske dämpar glansen?
Droger och 0 underhudsfett= frusen=inte lika lätt för att svettas..
Är hon släkt med Prins Andrew 🤣😂🤣
Citera
2026-08-21, 05:16
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SCHMACKOS
Alltså på riktigt? Har hon sagt att hon inte kan svettas???
Hon är ju högblank i ansiktet jämt, även mitt i vintern?
Trodde hon svettades jämt 😅.
Kanske dags att för matt underlagskräm elker vad det kallas. Högblank jämt. Puder kanske dämpar glansen?
Droger och 0 underhudsfett= frusen=inte lika lätt för att svettas..
Är hon släkt med Prins Andrew 🤣😂🤣
Som någon som har haft nästan noll underhudsfett och använt droger så kan jag avslöja att man har jättelätt för att svettas.
Citera
2026-08-21, 07:08
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Spelar ingen roll hur rik och överklass hon är. Bianca ser alltid ut som en strippa på en bar i Mellanvästern. Billig och trashig.Precis som sin mamma. Sätt på PW vilka dyra märkeskläder som helst men på henne ser det ut som BonPrix senaste kollektion. Samma med Bianca. Ser jämt småsmutsig, svettig och billig ut. Genetiskt kanske?
Går dessutom omkring i bara typ BH stor del av året . Vem fan har kommit på det modet?
Gunilla Perssons unge är likadan. BH i tid och otid. Ser väldigt billigt ut. Otroligt stillöst och smaklöst.
Stil och klass handlar mer om vad du har i skallen än vad du sätter på dig. Bianca kommer nog aldrig att fatta det ...tyvärr.
Citera
2026-08-21, 08:09
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SCHMACKOS
Spelar ingen roll hur rik och överklass hon är. Bianca ser alltid ut som en strippa på en bar i Mellanvästern. Billig och trashig.Precis som sin mamma. Sätt på PW vilka dyra märkeskläder som helst men på henne ser det ut som BonPrix senaste kollektion. Samma med Bianca. Ser jämt småsmutsig, svettig och billig ut. Genetiskt kanske?
Går dessutom omkring i bara typ BH stor del av året . Vem fan har kommit på det modet?
Gunilla Perssons unge är likadan. BH i tid och otid. Ser väldigt billigt ut. Otroligt stillöst och smaklöst.
Stil och klass handlar mer om vad du har i skallen än vad du sätter på dig. Bianca kommer nog aldrig att fatta det ...tyvärr.
Det är klart att det spelar roll hur man klär sig, och det är just det jag menar med trashy respektive classy slutty. Man behöver inte se ut som en strippa från Mellanvästern om man nu nödvändigtvis ska ha en uttalat påtaglig sexig look. Sen har det inte heller nödvändigtvis att göra med vad som står på prislappen eller vad det är för märke.

Dock så vare sig är hon eller kommer hon att bli social överklass.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in