Citat:
Ursprungligen postat av
LadyCinderbottom
Bianca lipar på Snapchat för att hon blir ifrågasatt
Hon har flera gånger sagt att hon inte svettas/kan svettas men sedan säger hon i några inlägg senare ohh vad jag är svettig mm då skriver folk att hon har sagt att hon inte kan svettas.
Nu är hon skitsur och beter sig som ett barn "jag ska aldrig mer berätta något om mig själv" "jag ska gå över till TikTok" hon har själv valt att vara offentlig men om hon slutar vara det så är det ingen som bryr sig (utom några fjortisar).
Hur kan någon tro på allt hon säger när allting bara är snack för ”content”…
Hade hon inte nyligen gått ut med att hon hade fått tillbaka sin mens efter fem års uppehåll men hon hade tydligen glömt en tampong inne i nio hela dagar i somras..?
Allting handlar bara om ”content, content, content”. Både hon och mamma Wahlgren vet att det är så man håller sig relevant och tjänar pengar. För det är allt livet handlar om; pengar och lyx.
Minns en video där hon blödde näsblod och typ imponerades av sig själv. Det enda man tänker där som åskådare är kokain ❄️
Amelia Adamo sa en klok sak för några år sedan nämligen att det borde vara 18-års gräns för att följa Bianca Ingrosso. Hon är inte en sund ”förebild”. När är det dags för alla dessa miljöförstörande och hjärndöda influencers att bli cancelled?