2026-08-20, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eilaeila
Då ställer man sig ju frågan varför hon nekat ett flertal att få födas😡
......

För att hennes ex VÄGRADE, han "tvingade" henne till abort. Bianca ville aldrig göra abort.
Citera
2026-08-20, 17:16
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mjonjoka
......

För att hennes ex VÄGRADE, han "tvingade" henne till abort. Bianca ville aldrig göra abort.
Tror det är skitsnack. Han hann ju bara träffa en ny så blev det barn.
Ryktet säger väl mer att hon har använt abortpiller som preventivmedel. Gjort massor av aborter. Det har hon ju tom berättat själv.
Tror hon är livrädd att "förstöra" sin figur samt svårt att spy, droga och supa när man är gravid. Bättre att skita i det då.
Ser inte en enda mammagen i den "tjäjen".
Citera
2026-08-20, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SCHMACKOS
Ryktet säger väl mer att hon har använt abortpiller som preventivmedel. Gjort massor av aborter. Det har hon ju tom berättat själv.
Tror hon är livrädd att "förstöra" sin figur samt svårt att spy, droga och supa när man är gravid. Bättre att skita i det då.
Ne, Philippe ville inte ha barn med henne.
Citera
2026-08-20, 17:42
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Man kan inte tvinga någon att göra abort.
Citera
2026-08-20, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve
Man kan inte tvinga någon att göra abort.
Ne, men han pushade det på henne. Hotade väl säkert med o göra slut annars som han alltid gjorde
Citera
2026-08-20, 21:31
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Bianca har velat ha barn sen hon var typ 18
Hon beter sig inte som en som vill ha barn. Hon beter sig snarare precis tvärtom.
Citera
2026-08-20, 21:38
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Hon beter sig inte som en som vill ha barn. Hon beter sig snarare precis tvärtom.
Ja, det där festandet på Ibiza. Vilken mamma...
Citera
2026-08-20, 21:39
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve
Ja, det där festandet på Ibiza. Vilken mamma...
Och det är bara en av alla saker hon gör som ger negativa wifey-poäng.
Citera
2026-08-20, 22:16
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Bianca har velat ha barn sen hon var typ 18

Hon har sagt det men gjort tvärtom.
Onormalt antal aborter.
WT

Citat:
Ursprungligen postat av Eilaeila
Då ställer man sig ju frågan varför hon nekat ett flertal att få födas😡

Ja det är sjukt.
Citat:
......

Nej man kan inte tvinga någon till abort.

Citat:
Ursprungligen postat av SCHMACKOS

Hon vill nog både vara mamma (eller bilden av mamma) och festa.

Citat:

Nej precis han ville inte ha barn med henne men hon kunde valt barn istället för män.
Om hon verkligen ville ha barn kunde hon haft ett med Phillipe och ett med en annan hon var gravid med när de hade ett uppehåll.

Citat:
Ne, men han pushade det på henne. Hotade väl säkert med o göra slut annars som han alltid gjorde

Än sen då? Tycker du att någon som väljer en man före barn är en bra mamma?

Hon kan ju inte ens ta hand om två små hundar.
Citera
2026-08-20, 22:29
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Bianca lipar på Snapchat för att hon blir ifrågasatt

Hon har flera gånger sagt att hon inte svettas/kan svettas men sedan säger hon i några inlägg senare ohh vad jag är svettig mm då skriver folk att hon har sagt att hon inte kan svettas.

Nu är hon skitsur och beter sig som ett barn "jag ska aldrig mer berätta något om mig själv" "jag ska gå över till TikTok" hon har själv valt att vara offentlig men om hon slutar vara det så är det ingen som bryr sig (utom några fjortisar).
Citera
2026-08-20, 22:35
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Bianca lipar på Snapchat för att hon blir ifrågasatt

Hon har flera gånger sagt att hon inte svettas/kan svettas men sedan säger hon i några inlägg senare ohh vad jag är svettig mm då skriver folk att hon har sagt att hon inte kan svettas.

Nu är hon skitsur och beter sig som ett barn "jag ska aldrig mer berätta något om mig själv" "jag ska gå över till TikTok" hon har själv valt att vara offentlig men om hon slutar vara det så är det ingen som bryr sig (utom några fjortisar).
Har sagt det förr och säger det igen - om man inte vill att folk gör en sak av saker som man har sagt, då kanske man inte ska säga dom på öppna sociala medier?

Lite som att man kan inte gråta för att folk inte tittar en i ögonen om man har urringning till midjan och pattar strax under hakan.
Citera
2026-08-20, 22:53
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Har sagt det förr och säger det igen - om man inte vill att folk gör en sak av saker som man har sagt, då kanske man inte ska säga dom på öppna sociala medier?

Lite som att man kan inte gråta för att folk inte tittar en i ögonen om man har urringning till midjan och pattar strax under hakan.

Haha bra sagt!

Ja hon har valt att dela med sig av precis allt och varför ska man inte få lov att ifrågasätta henne?
Än så länge är hon inte diktator.

Hon är en av dem som ingen tar på allvar eller respekterar då hon aldrig kan klä sig passade.

En investering för henne vore en stylist.
Jag har aldrig sett ett enda klädesplagg eller skor/väskor som hon har som är det minsta snyggt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in