2026-08-15, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Kruxet är väl att det du tror är sanning inte behöver vara sanning.

När det t.ex gäller din tes om att 99% av alla TI's är betalda desinfoagenter har du ingen som helst fakta utan det är ju bara något du ganska enfaldigt hoppas och tror.

En betydligt rimligare förklaring är att dessa "galenpratare" lider av paranoida vanföreställningar, att de faktiskt tror att de är utsatta för strålvapen, v2k eller giftpistoler.

Haha, ja det är ju såna som ni är som skriver galenskapen.
Ni som är anlitade som gangstalkers av de mindre galna, de som smider mobbingplaner mot en granne, en kollega eller någon som de sett i en tidning, och får er att tro att ni utför en viktig uppgift för någon viktig instans 🤣🤣🤣
Citera
2026-08-15, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notwanted
Ni som är anlitade som gangstalkers av de mindre galna, de som smider mobbingplaner mot en granne, en kollega eller någon som de sett i en tidning, och får er att tro att ni utför en viktig uppgift för någon viktig instans 🤣🤣🤣

Jag fångade en episk dialog en gång;
”Vi kan väl kringgå reglerna så hon blir som vi”
”Hur då menar du”
”Säpo”
Man måste ha hela bilden och allt material för att kunna njuta av det, men det är så de säger 👍😂
Citera
2026-08-15, 19:40
Medlem
Det är full kris på ”Säpos personal och Polismyndigheten” här ovanför i HVB hemmet/träningslögenheten, verksamheten där några styrelsemedlemmar 2020 hade köpt br och installerade galna, missbrukande, psyksjuka, asociala, dömda människor att skrämma bort dem som de själva inte vill ha här.

Jag har dokumenterat allt. Alla hot, alla förbindelser de har med varandra.
Det här tex ”haha nu kanske han inte vill ha henne när hon ser ut sådär”. De inblandade vet vad det gäller och vilka det talas om. Jag är den som ”ser ut sådär”, den andre känner jag inte, men vet vem de menar. En av dem. De som har tillgång till alla personuppgifter och inte kan hantera det.
Uppenbarligen.
Citera
2026-08-15, 19:47
Medlem
Som sagt. Vi som är drabbade av den här skiten ni håller på med, organisationen för stalkingen, kommer att sätta dit er.
Jag har svårt att tro att ingen skulle hjälpa oss mot er. Er hatisk organisation.
Ska jag dra några namn också, Jens tex.
Citera
2026-08-15, 20:07
Medlem
Citat:

Då tar vi det igen:

Att du fått för dig att jag är en "anlitad gangstalker" är en extremt tydlig indikation på att du lider av paranoida vanföreställningar.
Citera
2026-08-15, 20:28
Medlem
Citat:
Då tar vi det igen:

Att du fått för dig att jag är en "anlitad gangstalker" är en extremt tydlig indikation på att du lider av paranoida vanföreställningar.

Du försöker underminera vad vi utsatta har att göra med. Du hjälper därmed de här wt och nazist plågoandarna vi har att glra med.
Vem vill vara en sådan frivilligt? Vill du det? Ett avskum som har som hobby att förstöra andra människor?
Antagligen är du just det, en grupp stalker.
Citera
2026-08-15, 20:35
Medlem
Citat:
Du försöker underminera vad vi utsatta har att göra med. Du hjälper därmed de här wt och nazist plågoandarna vi har att glra med.
Vem vill vara en sådan frivilligt? Vill du det? Ett avskum som har som hobby att förstöra andra människor?
Antagligen är du just det, en grupp stalker.

Nej jag försöker inte underminera vad du upplever, självklart mår du dåligt och tror dig vara förföljd.

Det handlar om att jag har en annan förklaring till att du mår dåligt.
Citera
2026-08-15, 21:06
Medlem
Citat:
Nej jag försöker inte underminera vad du upplever, självklart mår du dåligt och tror dig vara förföljd.

Det handlar om att jag har en annan förklaring till att du mår dåligt.

Nej, gå klart din utbildning om du kan efter att ha blivit utslängd för droginnehav och bruk.

Varför ägnar du dig så mycket energi åt ett forum där vi är några utsatta för stalking försöker utbuta erfarenheter?
Vad driver dig till att idiotförklara oss, vi som är stalkade och utstötta av sjuka gruppmobbare?
Jo, för du är en av dem. En sjuk människa.
Var är ignorknappen…
Citera
2026-08-16, 22:55
Medlem
RiktigTIs avatar
eBay-fallet är ett konkret exempel på hur organiserad stalking faktiskt kan fungera: flera professionella aktörer, olika roller, fysisk övervakning, anonyma konton, psykologisk skrämsel, GPS-spårning och försök att dölja spåren.

Det skiljer sig från den bredare GS-modellen eftersom familj, vänner, kollegor, grannar och butikspersonal inte systematiskt rekryterades mot offren. Men just därför är fallet viktigt: det visar den dokumenterade kärnmekanismen i mindre skala.

När man jämför med historiska Zersetzung blir nästa fråga vad samma modell kan utvecklas till när den backas upp av statlig tillgång till register, myndigheter, polis, underrättelser och andra samhällsinstitutioner där vänner och familj --sociala nätverk-- rekryterades.

Det bevisar inte varje TI-påstående eller ett modernt statligt GS-program. Men det gör argumentet att organiserad, institutionellt-stödd stalking “inte kan existera” väldigt svårt att försvara...

Hela artikeln här: https://www.reddit.com/r/TargetedSolutions/s/F14Ti99s91
Citera
2026-08-17, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
eBay-fallet är ett konkret exempel på hur organiserad stalking faktiskt kan fungera: flera professionella aktörer, olika roller, fysisk övervakning, anonyma konton, psykologisk skrämsel, GPS-spårning och försök att dölja spåren.

Det skiljer sig från den bredare GS-modellen eftersom familj, vänner, kollegor, grannar och butikspersonal inte systematiskt rekryterades mot offren. Men just därför är fallet viktigt: det visar den dokumenterade kärnmekanismen i mindre skala.

När man jämför med historiska Zersetzung blir nästa fråga vad samma modell kan utvecklas till när den backas upp av statlig tillgång till register, myndigheter, polis, underrättelser och andra samhällsinstitutioner där vänner och familj --sociala nätverk-- rekryterades.

Det bevisar inte varje TI-påstående eller ett modernt statligt GS-program. Men det gör argumentet att organiserad, institutionellt-stödd stalking “inte kan existera” väldigt svårt att försvara...

Hela artikeln här: https://www.reddit.com/r/TargetedSolutions/s/F14Ti99s91

Vi utsatta vet vad vi är utsatta för. Och jag tror fler än jag samlat hårda bevis för de hot, smutskastning och trakasserier man utsätts för.
Men vi sköter det diskret. Jag har mina plågoandar jag tar itu med, själv.
Citera
2026-08-20, 20:19
Medlem
Citat:
Ja det låter ju extremt trovärdigt att ett gäng illuminati-bög-flator jobbar ihjäl sig för att forma din sexualitet.

Dom får bra betalt för varenda knopp som dom lyckas byta läggning på. Dessa pengar delar nätverket på sinsemellan. Precis på samma sätt som dom ochså får betalt för varje targeted individuals som begår självmord. Så om dom först lyckas byta läggning på någon och sedan få hen att begå självmord så får dom otroligt mycket pengar kan handla om flera miljoner kronor sammanlagt.
Citera
2026-08-20, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J
Dom får bra betalt för varenda knopp som dom lyckas byta läggning på. Dessa pengar delar nätverket på sinsemellan. Precis på samma sätt som dom ochså får betalt för varje targeted individuals som begår självmord. Så om dom först lyckas byta läggning på någon och sedan få hen att begå självmord så får dom otroligt mycket pengar kan handla om flera miljoner kronor sammanlagt.

Nu sitter du och fantiserar och hittar på igen.

Skärp till dig och ta ansvar för ditt eget liv, sluta skylla dina misslyckanden på fantasimonster.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in