2026-08-20, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mingydarkjew
Ah, det jag menar: direkt bara attack på hans titel. Hampus är så snäll så han bara håller med att titeln är lite intetsägande och så, bara något som låter fint. Även om det kanske är sant så kan Benjoo för helvete ändå vara positiv och ge den "win" till Hampus.

De verkar ha varit vänner väldigt länge, så jag tror det är svårt för Hampus att bara klippa bandet. Men någonstans är det ändå han själv som bestämmer att fortsätta umgås med Benjoo. Det är lite sorgligt att se. Samtidigt är det roligt hur Benjoo ständigt ser ner på Hampus, trots att det är han som sitter i en grop och ligger långt efter Hampus i livet på alla fronter. Han har bara så dålig självinsikt att han inte ens märker det.

Var gött när Hampus svarade tillbaka på Benjoos IQ-test. Minns inte vilken timestamp, men Hampus nämner att Benjoo bara tog ett enda test, blev nöjd med resultatet och aldrig testade sig igen. Jag undrar verkligen om det var ett sånt test där man betalar för att få se resultatet. För då är det sjukt roligt. De där testerna där man ger sitt telefonnummer, får en faktura och resultatet sms:at är kända för att vara fake. De ger alltid en hög score så man ska visa upp det för kompisarna och försöka få dem att ta det också.

Min kompis gjorde precis det när vi var 12. Han visade mig sitt höga IQ, jag frågade om han hade betalat, han sa nej han skulle bara ge telefonnumret. Då visste jag att han hade betalat. 200 kronor hade dragits från hans föräldrars mobilabonnemang eller liknande. Hans bröder skrattade ihjäl sig åt honom efteråt, att han måste ha haft riktigt lågt IQ för att gå på den bluffen. xD

En Bob om hur illa Benjamin behandlar sina vänner nästa kanske?
Citera
2026-08-20, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BiggestTraps
En Bob om hur illa Benjamin behandlar sina vänner nästa kanske?

Känns som en bra BoB men har redan en plan på nästa video.. Kanske nästa igen :P

Denna kommentaren överlevde kanske 3 timmar innan den togs bort av Benjoo hann få 6 likes:

Kod:
Förstår jag det rätt? Ni har inte träffats på nästan ett år. Under den tiden har Hampus flyttat hemifrån och fått ett nytt jobb med en fin titel.

Du gratulerar honom inte en enda gång. Det första du gör är i stället att såga hans titel och säga att den inte betyder något, för att sedan fortsätta med att statligt anställda egentligen inte har riktiga jobb. Jag förstår att det svider. På samma år har du suttit i Vietnam där din kanal i princip inte växt alls. Bodybuilding:en har gått dåligt, du har ätit dåligt, tränat dåligt och kört mycket droger (inte steroider då).
Citera
2026-08-20, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Homofilen
Känns inte Benjo överlag ganska mobbig/översittare mot Hampus?

Lägger pikar här t.ex. vid 13:42 börjar en rant mot Hampus: https://www.youtube.com/watch?v=JN-J5kqAlEg

Så säger man väl inte till en vän (och lägger dessutom upp det på Internet för hela världen att se)?

Jag tror (och hoppas) att Hampus redan förstår att herr Benjo inte är särskilt begåvad och egentligen inte menar något illa med hans "peakar". Det är uppenbart genom alla videor att Benjo inte är direkt socialt kompetent eller självmedveten nog för att förstå att vissa saker inte bör sägas

Jag menar snubben gick ju allvarligt talat ut i SVERIGE helt öppet att han tog anabola steroider etc

Tror ärligt talat inte ens han fatta att det skulle få konsekvenser.

Hampus är bara som den goda människan han är, ute och rastar sin halvt efterblivna kompis.
Senast redigerad av uThermal 2026-08-20 kl. 14:08.
Citera
2026-08-20, 16:06
Medlem
Citat:
Känns som en bra BoB men har redan en plan på nästa video.. Kanske nästa igen :P

Denna kommentaren överlevde kanske 3 timmar innan den togs bort av Benjoo hann få 6 likes:

Kod:
Förstår jag det rätt? Ni har inte träffats på nästan ett år. Under den tiden har Hampus flyttat hemifrån och fått ett nytt jobb med en fin titel.

Du gratulerar honom inte en enda gång. Det första du gör är i stället att såga hans titel och säga att den inte betyder något, för att sedan fortsätta med att statligt anställda egentligen inte har riktiga jobb. Jag förstår att det svider. På samma år har du suttit i Vietnam där din kanal i princip inte växt alls. Bodybuilding:en har gått dåligt, du har ätit dåligt, tränat dåligt och kört mycket droger (inte steroider då).

Haha han är ett sånt mongo
Citera
2026-08-20, 16:28
Medlem
IQ testet Benjoo gjorde var en marknadsföringskampanj från Mensa. Typ ett snabbtest för att få folk intresserade, bli medlemmar och senare betala för att göra det riktiga testet.

Men idioten trodde det var ett riktigt IQ test ...

Citat:

Var gött när Hampus svarade tillbaka på Benjoos IQ-test. Minns inte vilken timestamp, men Hampus nämner att Benjoo bara tog ett enda test, blev nöjd med resultatet och aldrig testade sig igen. Jag undrar verkligen om det var ett sånt test där man betalar för att få se resultatet. För då är det sjukt roligt. De där testerna där man ger sitt telefonnummer, får en faktura och resultatet sms:at är kända för att vara fake. De ger alltid en hög score så man ska visa upp det för kompisarna och försöka få dem att ta det också.

Min kompis gjorde precis det när vi var 12. Han visade mig sitt höga IQ, jag frågade om han hade betalat, han sa nej han skulle bara ge telefonnumret. Då visste jag att han hade betalat. 200 kronor hade dragits från hans föräldrars mobilabonnemang eller liknande. Hans bröder skrattade ihjäl sig åt honom efteråt, att han måste ha haft riktigt lågt IQ för att gå på den bluffen. xD
Citera
2026-08-20, 16:53
Medlem
PingPongZongs avatar
Han är ju så jävla dum. Testosteron är narkotikaklassat säger han fortfarande. Och att han tror väl fortfarande att steroider gör honom längre. Han skojar inte.
Citera
2026-08-20, 17:37
Medlem
De påstår bara straight up att reta + testo är direkt hälsosamt, inte hälsosamt i relation till eller relativt till något. Utan som typ det är hälsosamt att äta avokado det finns nyttiga och bra fetter i det osv, samma med en kombo på reta och testo.

Han påstod ju nyligen att han ej glorifera anabola utan var neutral och visa bara båda sidor. Tycker att han säljer en kurs som i princip bara handlar om hur man blir en bättre man o bs med testo och det han säger nu visar verkligen att han visst bara säljer det som någon typ mirakel drog.
Citera
2026-08-20, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Han är ju så jävla dum. Testosteron är narkotikaklassat säger han fortfarande. Och att han tror väl fortfarande att steroider gör honom längre. Han skojar inte.
Han kör fortf på det med körkortet dag ut dag in! Att det är hemskt man inte får köra bil på testo buhu
Hans körkort blev bla indraget pga hash, testo OCH ANABOLA. Han glömmer den lilla biten. Skulle han älska Sverige igen om man fick köra bil på testo och det blev lagligt! Nej! Det är hans Tren han behöver och det kommer aldrig legaliseras!
Citera
2026-08-20, 20:29
Medlem
Benjo ser förälskad ut när han tittar på Ali! ♥️
Citera
2026-08-20, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet

Detta är min favorit med Benjoo och Ali.

Sevärd!
https://vm.tiktok.com/ZN8LQNN7H/
Citera
2026-08-20, 20:56
Medlem
Citat:
Bara en tidsfråga tills han kommer ut som gay. Ingen kompenserar på sättet han gör annars.
Citera
2026-08-20, 22:07
Medlem
Citat:
Han kör fortf på det med körkortet dag ut dag in! Att det är hemskt man inte får köra bil på testo buhu
Hans körkort blev bla indraget pga hash, testo OCH ANABOLA. Han glömmer den lilla biten. Skulle han älska Sverige igen om man fick köra bil på testo och det blev lagligt! Nej! Det är hans Tren han behöver och det kommer aldrig legaliseras!

Vad menar du med testo och anabola? Testo är väll en variant av anabola? Eller menar du att han hade tren i kroppen när han åkte fast? Eller vilken anabol produkt syftar du på?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in