2026-08-20, 00:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Du menar att han redan slutat på polisen, men hade ett annat jobb han blev av med pga Dumpen?

Ja, nåt åt det hållet, minns inte mer exakt än så.
Citera
2026-08-20, 00:16
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G3d9H-D.z-0d
Ja, nåt åt det hållet, minns inte mer exakt än så.

Ok, låter rimligt. Han hade ju även jobbat som ljudtekniker på SR.
Citera
2026-08-20, 06:52
Medlem
Gädda 805 VERKAR RIKTIGT SKUM !!
Senast redigerad av srilankaking 2026-08-20 kl. 07:06.
Citera
2026-08-20, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av srilankaking
Gädda 805 VERKAR RIKTIGT SKUM !!

Som alla andra gäddor menar du, eller?
Citera
2026-08-20, 13:16
Medlem
MDTAAs avatar
I väntan på nästa gädda roar jag mig sedvanligt med att titta på gamla klassiker.

Idag förtjänar "Tullen" lite uppmärksamhet.

https://dumpen.se/2024/01/30/hemlige-beundraren-napp-359-kalmar/

Han hade även varit med i ett tv program
Hemlige Beundraren.

Där skulle han då träffa en tidigare kollega inom restaurangsvängen.
Tydligen hade den tjejen givit honom ett leende, och det tolkade han som "något annat"

Se gärna den här innan du ser konfrontationen, den är klassisk och skämskudde är bra att ha

https://youtu.be/A3dFae1OpUs

Tullen
359
Citera
2026-08-20, 13:25
Avstängd
ERKKANMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MDTAA
I väntan på nästa gädda roar jag mig sedvanligt med att titta på gamla klassiker.

Hemlige Beundraren.

Tydligen hade den tjejen givit honom ett leende, och det tolkade han som "något annat"

Se gärna den här innan du ser konfrontationen, den är klassisk och skämskudde är bra att ha

Tullen
359
Haha, ja det är ett klipp som är roligt att se på. Han har ingen aning om hur man läser av ett rum utan tror att alla som ler mot honom är intresserade av honom. Det står även i kommentarerna att Malin Gramer log mot honom så han kommer tro att hon är intresserad av honom lol. #359
Citera
2026-08-20, 13:44
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ERKKANM
Haha, ja det är ett klipp som är roligt att se på. Han har ingen aning om hur man läser av ett rum utan tror att alla som ler mot honom är intresserade av honom. Det står även i kommentarerna att Malin Gramer log mot honom så han kommer tro att hon är intresserad av honom lol. #359

HAHAHA sicken klassiker! Tydlig autism och kan inte med det här med det sociala. Ett leende = pang på. Han är ful, efterbliven och missbildad. Både programledaren och dejten dissar honom hela tiden. Dejten är väldigt obekväm hela tiden. Han tycker däremot att det går bra och framåt hela tiden. Han jämför givetvis med sin genuina erfarenhet av dejting med shein-barnporrdockor och smicker från mammsegull. #359
Citera
2026-08-20, 13:45
Medlem
tindravargs avatar
Citat:

Hemlige Beundraren.

Tullen
359

mycket bra klassiker!
Citera
2026-08-20, 13:55
Avstängd
ERKKANMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
HAHAHA sicken klassiker! Tydlig autism och kan inte med det här med det sociala. Ett leende = pang på. Han är ful, efterbliven och missbildad. Både programledaren och dejten dissar honom hela tiden. Dejten är väldigt obekväm hela tiden. Han tycker däremot att det går bra och framåt hela tiden. Han jämför givetvis med sin genuina erfarenhet av dejting med shein-barnporrdockor och smicker från mammsegull. #359
Och hans ex såg tydligen ut som "Hejon Bejkon" eller hur man stavar det, och går enbart på utseendet med att säga "Jag kommer ha den snyggaste tjejen i kommunen" LOL #359
Citera
2026-08-20, 14:20
Medlem
MDTAAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ERKKANM
Och hans ex såg tydligen ut som "Hejon Bejkon" eller hur man stavar det, och går enbart på utseendet med att säga "Jag kommer ha den snyggaste tjejen i kommunen" LOL #359

Det är så många konstiga saker

1. Ett ex som såg ut som hejkon bacon
(Jamen hur fan ser han ut)

2. OM han nu hade fått till en dejt med den tjejen, vad i hela friden baserar han en relation på

"Snyggaste tjejen"

Sa den fulaste killen i södra Sverige.

Noll självinsikt

Gädda 359
Tullen
Citera
2026-08-20, 14:24
Medlem
Citat:

2. OM han nu hade fått till en dejt med den tjejen, vad i hela friden baserar han en relation på

"Snyggaste tjejen"

Noll självinsikt

Gädda 359
Tullen

Tullen har samma tänk som "Magmys-Micke". Och för övrigt lika mycket självinsikt som resterande gäddor.
Citera
2026-08-20, 14:32
Avstängd
ERKKANMs avatar
Citat:

"Snyggaste tjejen"

Noll självinsikt

Gädda 359
Tullen
Han kunde ha sett bättre ut med att inte ha på sig glasögonen, ta bort den lilla ursäkten till skägg han har på hakan, och sen låta håret inte vara uppsatt så hade han iallafall gått från 0 till 3,5 i utseendet. Han såg ju någorlunda bättre ut i konfrontationen med Dumpen lol #359
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in