Citat:
Ursprungligen postat av
RarPonny
”Hur dem har det”? Du menar nog hur de har det. Varje gång jag ser det svenska språket våldtas så här så spyr jag lite i halsen. För fan lär dig att stava och skriva korrekt.
Angående din post så fattar jag inte vad du vill ha sagt. Är du full?
Min fråga gäller ju det som du frågar efter?
Hur det blåser? Vad som händer i din vardag då du säger att det är livet du lever och att det är så bra?
Självklart söker jag också lycka som dig.
Tro mig.
Jag tror på dig.
Nu när jag går runt som dig så tycker jag synd om andra som jobbar. Det är ett annat perspektiv som jag får uppleva att någon som Anna i kassan som jobbar 9 timmar inte får göra denna dag. Det är delvis en beskrivning av att leva i nuet och det kanske du också gör? Jag vet inte men kontrasten är stor hur du och jag tänker mot den som är på jobbet och "arbetar". Resten av tiden är ju jämförbar mot fritiden - alla har fritid.
Jag vet inte. Du ville ha andras synpunkter och åsikter? Jag går nog inte all in som dig men jag testar nu A-kassans hoppborg tills det inte är roligt att hoppa där längre. Jag har andra planer för framtiden och om jag inte hamnar i samma sits igen kommer jag ändå se positivt på tiden om det kommer igen.