Citat:
Ursprungligen postat av
UschKlisterssonIII
Nej jag tycker resten av världen är skit också på olika sätt och vis. Så skit på dig med detta äckliga "var nöjd och tänk på hur det är i andra länder och borra ner blicken i asfalten igen ungjävel" jante äckel bajs ni kört mot mig hela mitt jävla liv.
En del av mina egna argument bygger även på att det är för "bra" i äckel-Sverige. Att medelklassen fortfarande sitter i sin jävla mello bubbla. Jag skulle fan hellre svälta i en krigszon än sitta fast i radhusdjungeln i medelklass-Sverige. Fy fan. Så jävla tomma, narcissistiska liv ni lever.
Jag bor i en hyresrätt på 21 kvadratmeter ifall du undrar. Jag äter inte middag varje dag. Jag är inte fattig dock. Jag sparar och har medvetet valt att sänka min levnadsstandard. Jag vill inte ha eran tomma "välfärd". Era tomma liv som överkonsumerare.
Dra inte alla över en kam, Ukraina låter bra om du är ute efter en krigszon.
Vad är en mello bubbla? om du inte gillar medelklass-Sverige men du lever i en liten lägenhet
så vad klagar du på? Vill du komma upp på gräddhyllan får du nog ta dig i kragen och gör något
åt ditt liv istället för att klaga.
Här jobbar man hårt för att kunna unna sig något till en själv och för barnen och försöker
leve ett normalt liv utan religion och politik för det är roten till det mesta av det onda..
Låter som du behöver börja ett nytt liv, kom ihåg att avsluta det gamla först.