2026-08-19, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSwagger
Du har alltså aldrig hört talas om piva. Och jag har aldrig sagt att jag jobbar på ryhov. Se, här har vi ett mkt bra exempel på någon som stoppar ord i mun för att skapa ett falskt narrativ av det jag säger. Tack för du agerade som exempel.
Jo du har sagt att du är USK och att du anmält allt tafsande på Ryhov till sjukhusledningen. Men att ni USKr behandlas som städare av ledningen. Du skrev detta den 13/8. Oavsett så undrar man hur du som du nu säger inte är anställd på ryhov kan känna till denna kultur av tafsande när ingen annan som jobbar på ryhov inte känner till den. Ingen i hela tråden bekräftar det du skriver, trots att det troligen är många här som jobbar på Ryhov och även på medicinavd.
Citera
2026-08-19, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stefanbif
Tror det är tvärtom. När det är första gången är de mer försiktiga. När de märker att ingen kommer på dem blir det mer oförsiktiga.
Ungefär som arbetplatsolyckor, statistik säger att en van utförare oftast är den som drabbas.

Men det inträffar också många arbetsplatsolyckor med relativt nyanställda.

Eller så är det en U-formad kurva för risken att åka fast. Stor risk i början på grund av oerfarenhet, däremellan låg risk då de har erfarenhet, men ändå är noggranna. Sedan ökar risken för att de blivit nonchalanta.
Citera
2026-08-19, 23:21
Medlem
MrSwaggers avatar
Citat:
”Tyvärr finns det en kultur av tafsande inne på ryhov inte minst mot denna kvinna. Problemet är ifall någon tjallar eller inte. Men stämningen är inte god.. Så efter denna händelse finns det risk att alla tjallar på GM. För att tvätta sina egna händer.”

Eeeehhhh … känner du igen texten ovan? Det borde du göra eftersom det är du som har skrivit den.
Ja, du anklagar hela Ryhov för att det ska finnas en kultur av tafsande där. Min mamma sa alltid till mig: om du håller dig till sanningen behöver du inte komma ihåg vad du har sagt …

Så enligt dig betyder alltså det jag skrev att ALLA på ryhov är problemet. Samtliga. Ok
Citera
2026-08-19, 23:21
Medlem
MrSwaggers avatar
Citat:
Den 13/8 kl 16.04 skrev du att du jobbade som usk och att ledningen klassar er som städare.
I går kl 14.58 skrev du att du aldrig skrivit att du jobbar på Ryhov.

Hur ska du ha det egentligen??
Sopa!!
Aldrig sagt jag jobbat på ryhov ditt efterblivna ägg
Citera
2026-08-19, 23:22
Medlem
MrSwaggers avatar
Citat:
Att göra en pudel …eller bara hitta på att det finns ett annat fall när du har blivit överbevisad? Du visste ju exakt vem MGM var? Och du visste att hans fru bodde hos sin syster?
Nu hittar du ju bara på. Eller blandar ihop användare. Aldrig påstått detta.
Citera
2026-08-20, 16:42
Medlem
Citat:
Så enligt dig betyder alltså det jag skrev att ALLA på ryhov är problemet. Samtliga. Ok
Eftersom du inte namnger de som ligger bakom den kultur du pratar om så kan ju en utomstående misstänka samtlig manlig personal. Fast sånt förstår ju inte du. Du har blivit överbevisad vid flera tillfällen och ändå fortsätter du tjafsa med lögner. Du är inte lätt efter, du är mycket efter.
Citera
2026-08-20, 16:47
Medlem
Citat:
Aldrig sagt jag jobbat på ryhov ditt efterblivna ägg
Men du har skrivit att du jobbar som USK och att ledningen på ryhov behandlar er som städare. Är det inte att säg att du jobbar på Ryhov. Och hur kommer det sig att du känner till en kultur av tafsande när ingen annan vittnar om det? Du är fullständigt dum i huvudet. Det är såna som du som förstör FB med fantasier och lögner, medans seriösa skribenter försöker få fram fakta.
Citera
2026-08-20, 16:50
Medlem
Citat:
Nu hittar du ju bara på. Eller blandar ihop användare. Aldrig påstått detta.
”Han sitter i detta nu i källaren och super. Sambon är boende hos sin syster sen flera år tillbaka”
Känner du igen texten ovan? Det är nämligen du som har skrivit den så jag blandar inte ihop nåt. Haha du är ju så jävla blåst så du inte fattar att det är lätt att hitta allt du har skrivit här
Citera
2026-08-20, 19:11
Medlem
Citat:
Det var ju så du framförde det och drog igång ett drev om att det är vanligt med tafsande osv. Har själv varit inneliggande patient och har knappast under de 6veckorna ens varit nära att bli tafsad på. Snarare handlade det om integritet och professionalism.
Citera
2026-08-20, 21:12
Medlem
Vad är det han har gjort?
Tagit en död person på pattarna eller ?
Citera
2026-08-21, 16:47
Medlem
Har du själv glömt allt du har skrivit tidigare?
Mr Swagger
Senast redigerad av Sparrelisa 2026-08-21 kl. 16:49. Anledning: Stavfel
Citera
2026-08-21, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sparrelisa
Har du själv glömt allt du har skrivit tidigare?
Mr Swagger
När man ljuger och fantiserar är det uppenbarligen svårt att komma ihåg allt man skriver.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in