2026-08-19, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Granasen
-841115 Ellie
-20061112
-20071212
-20090514

Jag kommer nog aldrig förstå att E är född -84, märks att hon levt ett hårt liv för hon ser bra mycket äldre ut.

Har aldrig vetat när barnen varit födda. Blir bara lite chockad över att man får barn 20061112 och sen hittar en ny karl och får nästa barn 20071212.
Citera
2026-08-19, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luffarkoll
Jag kommer nog aldrig förstå att E är född -84, märks att hon levt ett hårt liv för hon ser bra mycket äldre ut.

Har aldrig vetat när barnen varit födda. Blir bara lite chockad över att man får barn 20061112 och sen hittar en ny karl och får nästa barn 20071212.
Innan TSW tyckte jag hon såg bra/ung ut.

Är inte så ovanligt hos sådana som vill ha barn. De väntar inte.
Citera
2026-08-19, 13:26
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam

Jag håller med om att hon såg bra ut tills hon flyttade till Norrsundet
Citera
2026-08-19, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eg0x3
Jag håller med om att hon såg bra ut tills hon flyttade till Norrsundet
När man hamnar på en äldre video tänker iallafall jag att ”oj, vad snygg hon var!” Och visst hennes hudproblem har ju förstört mycket av huden så den är förtjockad, ärrig och mer rynkig men bara för man har TSW/eksem behöver man inte gå omkring i slitna kläder med 10 fläckar på… Hon har helt släppt det här att se fräsch ut.
Citera
2026-08-19, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam

Det handlar ju inte bara om TSW. Hon är tjock och klär sig som en luffare. Kunde fixat håret tex
Citera
2026-08-19, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tindra13
Det handlar ju inte bara om TSW. Hon är tjock och klär sig som en luffare. Kunde fixat håret tex

Tycker inte tjocka är fula, men ja, hon kunde ha på sig rena kläder. Håret vet jag fan inte om man kan göra något åt när det är så lockigt. När det växer ut går det ju men nu är det en konstig längd.
Citera
2026-08-19, 18:01
Medlem
Kollade en vlogg från slutet av förra året. Hon var annorlunda och inte som nu. Jag har tänkt det förr och jag återkommer till att hon inte mår bra i det förhållandet med den slusken.
Citera
2026-08-19, 18:35
Medlem
Tror hon mår fruktansvärt dåligt psykiskt. Men hon vill ge ett sken om att ha läget under kontroll. Hon har förändrats så mycket sen hon flyttade. Tror inte Stefan är bra för Ellie och tvärtom. Det finns tyvärr människor som triggar varann dåligt i ett förhållande.
Citera
2026-08-19, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26
Tror hon mår fruktansvärt dåligt psykiskt. Men hon vill ge ett sken om att ha läget under kontroll. Hon har förändrats så mycket sen hon flyttade. Tror inte Stefan är bra för Ellie och tvärtom. Det finns tyvärr människor som triggar varann dåligt i ett förhållande.
Ja säkert är det så och hon hade mått mycket bättre utan honom. Hon har väl varit själv innan och klarat av det. Pojken hade fått ha sin mamma som han är van vid. Slusken från Sundsvall kanske är orsaken till att hennes gamla vänner håller sig borta.
Citera
2026-08-19, 20:07
Medlem
Tror han har dåligt inflytande på E. Snart är hon säkert fast i skuld träsket hos kronofogden. Hon har tappat det helt. Både röker, snusar och viejpar.

När de planerar bröllopet så säger Ellie att de ska göra det mesta själva. Men Stefan säger att de ska beställa allt och leja hjälp. Märks verkligen att han inte ha kontroll på sin ekonomi. Och han dra med Ellie på detta.
Citera
2026-08-19, 20:08
Medlem
Citat:
Tror han har dåligt inflytande på E. Snart är hon säkert fast i skuld träsket hos kronofogden. Hon har tappat det helt. Både röker, snusar och viejpar.

När de planerar bröllopet så säger Ellie att de ska göra det mesta själva. Men Stefan säger att de ska beställa allt och leja hjälp. Märks verkligen att han inte ha kontroll på sin ekonomi. Och han dra med Ellie på detta.
Tror som du ja
Citera
2026-08-19, 20:31
Medlem
Citat:

Möjligt. Hon var inte slarvig med ekonomin förr. Shoppat onödigt skit men billigt.

När han kom med släpet och hon såg det inte bara var en moppe utan två började hon andas högt och sucka igen. Och halvt på skämt halvt på sanning sa hon typ ”ska bli kul att se när du får igång mopparna” (han verkar ju mest samla saker men inte fixa dem. Han tänker väl att han ska, men gör det aldrig)…

Finns en risk att detta inte är bra för hennes hälsa. Hur deras relation till varandra är vet man ju inte, men risken är att det inte är bra.

Jag förstår att man vill gifta sig men kom det inte ganska snabbt att de skulle gifta sig? Jag menar han har ju jobbat borta så mycket att de inte träffat varann i två års tid. De har ju inte ens bott som sambos ”på riktigt” men visst ska han alltid jobba borta så lever de ju rätt fria liv från varann och behöver kanske inte vara säkra på att kunna bo ihop 24/7
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in