2026-08-17, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillalilith
Som jag förstår det berättade hon för sin egen pappa om en kille som hotade med att dyka upp mitt i natten hos henne, vilket gjorde henne rädd. Hennes pappa sa då "på skämt" att han skulle söka upp killen och skrämma honom, eller liknande. Men han gjorde givetvis inte det. Han bara sa så för att han blev arg å sin dotters vägnar. Om jag förstod det hela rätt.

Rätta mig gärna om jag har fel!

My bad, då har jag blandat ihop just den biten.
Citera
2026-08-17, 20:36
Avslutad
Inte läst så många inlägg.
Risken är att du gör någon riktigt förbannad, och råkar illa ut.
Nu tror jag iofs att väldigt många har en diagnos och klarar av tillvaron ändå.
Men både du och de du berättar om tycks sakna konsekvenstänk.
Ok, det är fel att vara otrogen, men vem är du att rota i andras liv?

Citera
2026-08-17, 20:39
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blueberrypie100
Jag sa inte att han är en hemsk människa men många män 2026 är tyvärr otrogna och ljuger. Om du bara visste hur många män det är på tinder som är otrogna och lever i döda förhållanden vissa skäms inte heller utan skriver det öppet i biografin och vissa påstår att dom är singlar eller lever i ett öppet förhållande och träffas när tjejen är bortrest eller jobbar riktigt svinigt beteende enligt mig. Upptagna män träffar/skriver jag inte med och om/när jag lyckats snoka reda på att dom har tjej så har jag kontaktat tjejerna för dom förtjänar att veta vad deras män sysslar med. Hade det varit min kille som var på dejtingsida och ligger runt med massa tjejer hade jag uppskattat att dom tjejerna han träffade berättade det för mig. Otrohet är aldrig ok gör man det en gång gör man det igen och jag tycker det räcker med en puss för att det ska räknas som otrohet. Om en man är otrogen mot mig har han inget i mitt liv att göra längre då är vi finito.
Om de lever i ett öppet förhållande och skriver det är de väl ärliga. Att du inte tycker man kan ha öppna förhållanden handlar mer om dig än om ärlighet!

Om du vill ha en kk behöver du väl inga hänga fast i någon desperat som inte vill träffa dig. Du tycker helt enkelt att det är jobbigt att bli nobbad och är säkert inte van vid det.
Citera
2026-08-17, 20:53
Medlem
Citat:
Men du har alltså kontaktat kvinnan, som står skriven på samma adress som den här killen, och berättat för henne att du och den här killen har haft sex?

Ja för jag trodde tjejen var hans flickvän men enligt honom så var det en tjej han hyrde ut sin lägenhet till ett tag nör han studerade på en annan ort och tydligen står hon fortfarande skriven på hans adress för att hon inte har informerat skatteverket om att hon har flyttat
Citera
2026-08-17, 20:58
Medlem
Citat:
Som jag förstår det berättade hon för sin egen pappa om en kille som hotade med att dyka upp mitt i natten hos henne, vilket gjorde henne rädd. Hennes pappa sa då "på skämt" att han skulle söka upp killen och skrämma honom, eller liknande. Men han gjorde givetvis inte det. Han bara sa så för att han blev arg å sin dotters vägnar. Om jag förstod det hela rätt.

Rätta mig gärna om jag har fel!

Min pappa har inte hotat någon han sa bara för typ 11 år sen när jag fortfarande bodde hemma och hade en kk som inte behandlade mig bra att "om den jäveln kommer hit en enda gång till så hugger jag av han det han har mellan benen så att han aldrig mer kan använda den" pappa märkte att jag var ledsen och då berättade jag om killen och då sa min pappa det till mig vad han skulle göra med killen , han sa det inte till killen. Mina föräldrar träffade självklart aldrig killen vi träffades när mina föräldrae jobbade.
Citera
2026-08-18, 20:15
Medlem
Citat:
Ja för jag trodde tjejen var hans flickvän men enligt honom så var det en tjej han hyrde ut sin lägenhet till ett tag nör han studerade på en annan ort och tydligen står hon fortfarande skriven på hans adress för att hon inte har informerat skatteverket om att hon har flyttat

Du är bara ute efter hämnd för att du blev dissad.
Citera
2026-08-18, 23:05
Medlem
Klappasäftens avatar
Varför är du så desperat att ligga hela tiden? Har du inget intresse? För mig är det osäkerhet och omognad när man resonerar så här.
Citera
2026-08-19, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bananrepublik-2
Du är bara ute efter hämnd för att du blev dissad.

Nej det handlar inte om hämnd det handlar om att vara ärlig.
Citera
2026-08-19, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klappasäften
Varför är du så desperat att ligga hela tiden? Har du inget intresse? För mig är det osäkerhet och omognad när man resonerar så här.

Ligga hela tiden ? Jag hade sex nu för typ en vecka sen innan den killen jag träffade nu i augusti så träffade jag en kille i mitten av maj sä jag skulle knappast påstå att jag är desperat efter ligg
Citera
2026-08-19, 13:22
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ligga hela tiden ? Jag hade sex nu för typ en vecka sen innan den killen jag träffade nu i augusti så träffade jag en kille i mitten av maj sä jag skulle knappast påstå att jag är desperat efter ligg

Har man inte en kk för att ligga hela tiden ? vad ska man annars med en sån till
Citera
2026-08-19, 14:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PutinDaAzz
Varför var din pappa så intresserad av din kks kuk? Homo much? Buksvåger?
Äh, det är väl sånt en herre i en äldre generation kan kläcka ur sig.
Du vill mest såra TS..
Undrar, TS: sa du till din pappa att det var en kk?
Du ”får känslor” för människor du inte har träffat IRL, sen deklarerar du att de är kk.
Det ligger faktiskt lite förakt i att använda begreppet, och möjligen en anledning till folks kommentarer här. Ingen vill känna sig som något man avkönar sig på.
Du har fått en del synpunkter från personer i tråden, som vill hjälpa dig och visar dig respekt.
Har inte fått med mig om du jobbar?
Citera
2026-08-19, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Har man inte en kk för att ligga hela tiden ? vad ska man annars med en sån till

Man behöver väl inte ligga hela tiden bara för att man har en kk ? Anledningen varför jag och den senaste killen valde att avsluta var för att jag ville ses typ 1-2 gånger i månaden eller mer för kravlöst sex , jag tycker inte 1-2 gånger i månaden är ofta och jag ställde inga krav på honom att vi skulle bli tillsammans eller nåt sånt men han ville ses mycket mer sällan han sa inte hur ofta men han vill inte ses lika mycket som jag vill iaf och därför tyckte han att det var bättre att jag träffade nån annan istället tråkigt men han verkar tyvärr ha bestämt sig , jag tror han är rädd att om vi ses så ofta som jag vill så tror han att jag/han eller båda får känslor och inleder ett förhållande och han sa att han inte är redo för ett förhållande just nu eftersom han och hans ex gjorde slut precis innan sommaren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in