2026-08-14, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blueberrypie100
Jag har inte nämnt ett ord om barn eller förhållande till honom. Jo jag kan ta det lugnt men jag vill inte bara ligga i all evighet det är inte min grej att bara ses casual. Min förhoppning var att det kunde bli nåt mer seriöst i framtiden. Jag tycker inte 1-2 gånger i månaden är för ofta stt ses om man är kk jag hade en kk för längesen som jag träffade 4-5 gånger i månaden. Vissq verkar ses flera gånger i veckan och andra verkar inte ses på flera månader. Jag vill inte bara ses varannan eller var tredje månad om jag har kk iaf då kan jag lika gärna onanera istället. Det enda han sa var att han och hans ex hade gjort slut precis innan sommaren för att hon ville ha barn nu och han ville inte ha barn nu iaf troligtvis inte sen heller. Jag vill nog inte heller ha barn så på så sätt var det en bra match mellan oss men sen ville som sagt ses olika mycket.
Känner igen detta har varit om detta skit jobbigt
Citera
2026-08-14, 22:11
Medlem
Citat:
Han verkar rädd iaf för stt binda sig precis som alla män verkar vara 2026. Men ligga runt och träffa andra går bra tydligen hade en tjej gjort det hade hon varit en hora i folks ögon men tydligen är det annat om en man gör samma sak

Han är inte "rädd för att binda sig" – han vill bara inte binda sig med dig. Det är en jävla skillnad som många verkar ha extremt svårt att svälja.

Killen var ju så transparent man någonsin kan begära: han sa rakt ut att han vill ses extremt sällan och sa till och med åt dig att hitta någon annan så att du inte slösar din tid. Hur får du det till att han är en hemsk typ som leker med dina känslor?

Att kasta på sig offerkoftan och börja veva om dubbelmoral och "alla män 2026" ändrar inte grundfaktumet: He's just not that into you.

Svälj stoltheten, ta det ärliga nejet för vad det är och gå vidare istället för att sitta och hobbypsykologisera en snubbe som redan gett dig korgen.
Citera
2026-08-14, 22:55
Moderator
tobess avatar
Får jag fråga vad din definition på "kk" är?

Jag anser nämligen att det är just det att man träffas för att knulla ibland när lusten faller på. Vilket uppenbarligen är precis det som skett och också det som han rätt tydligt kommunicerat att han kan tänka sig framöver också.

Du verkar vara ute efter mer än så, så jag förstår inte riktigt varför du gett dig in på något sådant överhuvudtaget, om det nu är ett förhållande du vill ha.
Citera
2026-08-14, 23:02
Medlem
Weitzmanns avatar
Citat:
Hej! Jag och en kille matchade på badoo i början av juli , han var ärlig från början med att han nyss kommit ut ur ett förhållande innan sommaren så han sökte inget jätteseriöst just nu vilket jag var ok med.

Vi skrev flera gånger i veckan och det gick sällan mer än 3-4 dagar innan vi skrev igen.

Jag vet inte men jag tyckte han kändes rätt seriös i början han skickade bild att han hade blivit farbror , att han kunde köpa choklad åt mig när jag hade pms , på sina katter ,han skickade aldrig dickpics och så men eftersom vi blev kk så började vi pratade om sex och vi träffades nu i veckan första gången.

Jag tyckte vi klickade och det verkade som att han också tyckte det. Sexet var bra men inte perfekt men första gången med nån ny partner är väl aldrig riktigt bra. Han var väldigt bra med fingrarna och jag var nära att komma han verkade bry sig mer om min njutning än sin egen han tyckte inte det var så viktigt att han kom men verkade tycka det var viktigt att jag hade det skönt.

Det tog lång tid innan vi sågs det var grejer som "träffar syrran" "är på kalas" "är trött efter jobbet" m.m m.m när jag frågade tidigare om att träffas , jag förstår att hans familj såklart är viktigare än mig och jag förstår om han var trött efter jobbet då han jobbar natt ibland och lite konstiga tider.

Nu när jag frågade om att ses i helgen skrev han "Vill vara tydlig med att jag inte har ett stort behov av att träffas så det kan dröja innan vi ses igen. Säger det så att du inte "väntar" på det." Jag skrev "Ok jag fattar , om du inte vill ses mer så är det bättre att du säger det nu isåfall" sen skrev jag "jag vill iaf ses typ 1-2 gånger i månaden så om du känner att det är för mycket så kanske vi inte borde träffas nåt mer , jag tycker det vore tråkigt att säga upp kontakten eftersom jag upplevde att vi klickade och hade bra sex men förstår såklart om du inte känner samma"

då svarade han "Ja det var trevligt 😊 men vet inte hur ofta det kmr bli" sen skrev han "Det kanske är bättre att du hittar någon annan ändå då det skulle bli mer sällan att ses för mig 😐" jag svarade "Okej , ja tråkigt men det kanske är bäst. Men hör gärna av dig om du skulle ändra dig någon gång. Hoppas du får en fortsatt bra sommar. Kram 🩷" han svarade "Absolut och tack detsamma!"

Sen dess har vi inte skrivit nåt mer meddelande. Nu har vi väl en paus på obestämd tid , det är upp till han om han vill ta upp kontakten igen senare vi är inte ovänner eller nåt jag vill bara ses oftare än vad han vill.

Jag vet inte men tror nästan han är lite "rädd" att träffas för ofta för att han tror att vi ska bli tillsammans då om vi ses för ofta. Varför är han rädd ? Vad är det värsta som kan hända ? Jag upplevde han som seriös , han pratade till och med om att köpa sexleksaker åt mig/oss , han pillade massa i mitt hår när vi sågs , var väldigt kramig , och skrev "godnatt 😚" efter vi hade träffats fast vi redan hade sagt hejdå en timme tidigare.

Nu dök han upp bland personer att swipea på på en dejtingsida , vet inte om jag ska swipea höger eller vänster på honom , jag är inte arg på honom är mest lite ledsen att vi vill ses olika mycket.

Har nån annan haft paus med kk och hur länge hade ni paus isåfall ?

Ber om Ursäkta för ett väldigt långt och rörigt inlägg.

Jakten är det som oftast är drivet i början, när man väl lyckas så dalar intresset. Ta det inte personligt.
Citera
2026-08-14, 23:19
Medlem
Citat:
Är hans förlust isåfall
Det var då till att vara självgod. Låter mest som att han duckade en kula.

Herregud, han vill inte ha dig. Kan du verkligen inte komma på andra anledningar till det än att det skulle vara något fel på honom?

Citat:
Ursprungligen postat av SvetsLeffe
Han är inte "rädd för att binda sig" – han vill bara inte binda sig med dig. Det är en jävla skillnad som många verkar ha extremt svårt att svälja.

Killen var ju så transparent man någonsin kan begära: han sa rakt ut att han vill ses extremt sällan och sa till och med åt dig att hitta någon annan så att du inte slösar din tid. Hur får du det till att han är en hemsk typ som leker med dina känslor?
Detta!

Citat:
Ursprungligen postat av Leif-o-billy
Nä det där är din egna definition. Tror att absoluta merparten anser att en kk saknar exklusiviteten vill du ha det får du nog skaffa dig en riktig relation
Nja, finns lite olika där. Det är inte helt ovanligt med kk-relationer där det ingår att man måste säga till när man inte längre är exklusiv. Själv har jag haft en del där vi har varit exklusiva för att slippa hålla på att tänka på kondomer.
Senast redigerad av KamerunHunter 2026-08-14 kl. 23:25.
Citera
2026-08-15, 00:16
Medlem
Jag är ledsen jag ska vara väldigt tydlig.

Killen är sannolikt upptagen. Därför svarar han oregelbundet och är upptagen med olika saker och kan inte ses hur som helst.

Sedan så såg han sannolikt dig som lättlurad och slriver med flera andra. Om du bor på LSS och har Asperger så innebär det att han är ett jävla svin som lurade dig för att han inte får så många möjligheter att lura andra.

När ni träffades kände han sig inte särskilt sexuellt attraherad sannolikt och tappade ståndet av det. Att tappa ståndet och komma snabbt, är inte riktigt hur detbrukar gå till. Det fungerade sannolikt inte med missionären för att han inte var attraherad och sexuellt tänd men så ful mot dig att han ändå hade sex med dig endast för att utnyttja dig och bytte ställning av det skälet. Ett riktigt svin med andra ord.

Majoriteten män är kärleksfulla. Det är mer en varningsflagga om du träffar någon som inte är det eftersom de flesta män vill ha kärlek och ömhet oavsett myten om att de inte vill ha det.

Sedan så ska du aldrig acceptera ons eller kk, för att börja träffa någon och få en relation. Du ska vara ärlig med att du söker något långvarigt och ha det som krav på den som träffar dig. Särskilt med Asperger så blir du också mer fäst vid personer än vad de kanske blir av dig.

Du måste inrikta dig på män i din egen liga. Dvs de med funktionsvarianter då det är mer ovanligt att autistiska personer får en partner som inte har autism. Autismen ger väldigt annorlunda beteenden och sätt att tänka som inte alltid funkar. Hade du träffat en autistisk kille hade det varit mer raka rör och du hade förstått mer av varför han gjort som han gjort även om det är mer brutal sanning.

Jag vill inte göra dig ledsen och sårad men han är otillgänglig för att han är upptagen med en partner och träffar andra. Att han bytte ställning helt var för att han behandlade dig som ett objekt

Det är en stor skillnad om man trivs med varandra och ändrar ställning och myser, och så vidare än om en man bara flyttar på dig för att slippa se dig och bara komma. Normala män gör inte så. Våldtäktsmän kanske eller narcissister men om en man måste ändra så att han inte ser dig, innebär det något allvarligt fel. För det var vad han gjorde.

Det är inte du som inte duger utan något fel på honom. En frisk, normal man har sex med kvinnor han är attraherad av och utan att utnyttja kvinnor som kanske har låg begåvning, funktionsnedsättning eller något annat som gör dem sårbara.

Jag tycker att det låter som en väldigt dålig kille.
Du undrar såklart vad han känner men antagligen så är han inte sexuellt intresserad av dig.

Män frågar typ alltid om att ses igen. Gör en man inte det är han sannolikt väldigt ointresserad om han inte blivit sårad av något och är rädd att avvisas. Den här mannen sa istället att du ska leta efter någon ny vilket betyder att han inte vill ha dig.

Det betyder inte att du är dålig men du behöver träffa män som faktiskt vill göra saker med dig och i ditt fall innebär det män med liknande diagnoser.

Det finns många killar med autism som vill ha en flickvän. Leta efter någon av dem istället.
Citera
2026-08-15, 05:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TramsPostaren
Jag är ledsen jag ska vara väldigt tydlig.

Killen är sannolikt upptagen. Därför svarar han oregelbundet och är upptagen med olika saker och kan inte ses hur som helst.

Sedan så såg han sannolikt dig som lättlurad och slriver med flera andra. Om du bor på LSS och har Asperger så innebär det att han är ett jävla svin som lurade dig för att han inte får så många möjligheter att lura andra.

När ni träffades kände han sig inte särskilt sexuellt attraherad sannolikt och tappade ståndet av det. Att tappa ståndet och komma snabbt, är inte riktigt hur detbrukar gå till. Det fungerade sannolikt inte med missionären för att han inte var attraherad och sexuellt tänd men så ful mot dig att han ändå hade sex med dig endast för att utnyttja dig och bytte ställning av det skälet. Ett riktigt svin med andra ord.

Majoriteten män är kärleksfulla. Det är mer en varningsflagga om du träffar någon som inte är det eftersom de flesta män vill ha kärlek och ömhet oavsett myten om att de inte vill ha det.

Sedan så ska du aldrig acceptera ons eller kk, för att börja träffa någon och få en relation. Du ska vara ärlig med att du söker något långvarigt och ha det som krav på den som träffar dig. Särskilt med Asperger så blir du också mer fäst vid personer än vad de kanske blir av dig.

Du måste inrikta dig på män i din egen liga. Dvs de med funktionsvarianter då det är mer ovanligt att autistiska personer får en partner som inte har autism. Autismen ger väldigt annorlunda beteenden och sätt att tänka som inte alltid funkar. Hade du träffat en autistisk kille hade det varit mer raka rör och du hade förstått mer av varför han gjort som han gjort även om det är mer brutal sanning.

Jag vill inte göra dig ledsen och sårad men han är otillgänglig för att han är upptagen med en partner och träffar andra. Att han bytte ställning helt var för att han behandlade dig som ett objekt

Det är en stor skillnad om man trivs med varandra och ändrar ställning och myser, och så vidare än om en man bara flyttar på dig för att slippa se dig och bara komma. Normala män gör inte så. Våldtäktsmän kanske eller narcissister men om en man måste ändra så att han inte ser dig, innebär det något allvarligt fel. För det var vad han gjorde.

Det är inte du som inte duger utan något fel på honom. En frisk, normal man har sex med kvinnor han är attraherad av och utan att utnyttja kvinnor som kanske har låg begåvning, funktionsnedsättning eller något annat som gör dem sårbara.

Jag tycker att det låter som en väldigt dålig kille.
Du undrar såklart vad han känner men antagligen så är han inte sexuellt intresserad av dig.

Män frågar typ alltid om att ses igen. Gör en man inte det är han sannolikt väldigt ointresserad om han inte blivit sårad av något och är rädd att avvisas. Den här mannen sa istället att du ska leta efter någon ny vilket betyder att han inte vill ha dig.

Det betyder inte att du är dålig men du behöver träffa män som faktiskt vill göra saker med dig och i ditt fall innebär det män med liknande diagnoser.

Det finns många killar med autism som vill ha en flickvän. Leta efter någon av dem istället.

Men jag får en väldigt stark magkänsla att han har asperger , jag ser många tecken på det och min magkänsla ljuger väldigt sällan. Attraherad var han definitivt han pillade på mig mest hela tiden och vi hade ögonkontakt när han kom. Sen det där med om han är ärlig med om han har partner eller inte är jag osäker på. Det kan va ett ex som fortfarande är skriven där fast hon har flyttat när dom gjorde slut eller så är dom väl fortfarande tillsammans. Jag kan ju självklart inte fråga honom varför bor en tjej som heter ****** på samma adress som dig enligt mrkoll ? Fast jag är nyfiken hade varit intressant att åka dit och snoka lite och se om dom går ut genom porten samtidigt men det tänker jag inte göra. Tro mig jag har träffat/skrivit med några män med autism också , en frågade efter bara en veckas skrivande om jag skulle flytta närmare honom och om jag ville åka på semester med honom i hans husvagn en annan autistisk man hade som specialintresse att röka cannabis ibland och ett stort intresse för växten det blev inget med dom två iaf kan jag ju säga. Jag vill inte ha en partner som röker och absolut inte nån som röker cannabis!
Citera
2026-08-15, 05:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamerunHunter
Det var då till att vara självgod. Låter mest som att han duckade en kula.

Herregud, han vill inte ha dig. Kan du verkligen inte komma på andra anledningar till det än att det skulle vara något fel på honom?

Detta!

Nja, finns lite olika där. Det är inte helt ovanligt med kk-relationer där det ingår att man måste säga till när man inte längre är exklusiv. Själv har jag haft en del där vi har varit exklusiva för att slippa hålla på att tänka på kondomer.

Jag står fast vid att det är hans förlust vill han inte slipper han väl men han kan inte komma efter ett halvår och tro att jag vill ses då när han inte hittar nåt bättre lite stolthet har jag kvar i kroppen jag ligger definitivt inte med med allt som går på två ben , swipear vänster på dom flesta faktist är kräsen men jag tänker inte nöja med med nåt skräp jag vet vad jag vill ha och det är inte en idiot som kommer och går när det passar iaf
Citera
2026-08-15, 05:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weitzmann
Jakten är det som oftast är drivet i början, när man väl lyckas så dalar intresset. Ta det inte personligt.

Då kan väl män sluta jaga då det var han som så extremt på i början dessutom sa han att vi inte behövde ligga första gången vi träffades men nu blev det så ändå
Citera
2026-08-15, 05:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvetsLeffe

Att kasta på sig offerkoftan och börja veva om dubbelmoral och "alla män 2026" ändrar inte grundfaktumet: He's just not that into you.

Svälj stoltheten, ta det ärliga nejet för vad det är och gå vidare istället för att sitta och hobbypsykologisera en snubbe som redan gett dig korgen.

Jag sa inte att han är en hemsk människa men många män 2026 är tyvärr otrogna och ljuger. Om du bara visste hur många män det är på tinder som är otrogna och lever i döda förhållanden vissa skäms inte heller utan skriver det öppet i biografin och vissa påstår att dom är singlar eller lever i ett öppet förhållande och träffas när tjejen är bortrest eller jobbar riktigt svinigt beteende enligt mig. Upptagna män träffar/skriver jag inte med och om/när jag lyckats snoka reda på att dom har tjej så har jag kontaktat tjejerna för dom förtjänar att veta vad deras män sysslar med. Hade det varit min kille som var på dejtingsida och ligger runt med massa tjejer hade jag uppskattat att dom tjejerna han träffade berättade det för mig. Otrohet är aldrig ok gör man det en gång gör man det igen och jag tycker det räcker med en puss för att det ska räknas som otrohet. Om en man är otrogen mot mig har han inget i mitt liv att göra längre då är vi finito.
Citera
2026-08-15, 05:46
Medlem
Citat:
Jag står fast vid att det är hans förlust vill han inte slipper han väl men han kan inte komma efter ett halvår och tro att jag vill ses då när han inte hittar nåt bättre lite stolthet har jag kvar i kroppen jag ligger definitivt inte med med allt som går på två ben , swipear vänster på dom flesta faktist är kräsen men jag tänker inte nöja med med nåt skräp jag vet vad jag vill ha och det är inte en idiot som kommer och går när det passar iaf
Du är den som vill ha honom, men förlusten är hans? Hur får du ihop det?
Citera
2026-08-15, 05:54
Medlem
Adolf.Shitlers avatar
Detta är väldigt lätt att tolka. Han ville tömma pungen och inget mer och nu har han fått tömma pungen så nu vill han inte ha mer med dig att göra och ber dig dra åt helvete och låta honom vara ifred fast han inte göra det i så grova ordalag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in