2026-08-19, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
Är du så pantad att jag på allvar behöver förklara det.

Börja med att läsa på om iranska revolutionen. Återkom sen. Tack.

Iran var utsatt för en enorm påverkansoperation av USA samt länder runtomkring Iran som sökte att destabilisera landet. Våra grannländer försöker inte destabilisera oss och det göra inte USA heller. Du jämför två helt olika saker.
Citera
2026-08-19, 12:27
Medlem
Citat:
Säg att du är dum i hela huvudet utan att säga att du är dum i hela huvudet. Hopplösa fall.
Antingen är du muslim själv eller tillhör du den självcentrerade typen jag tar upp i TS. "Inget har hänt mig därför finns det inte".
Du är anledningen till varför västvärlden kommer förfalla.

Västvärlden behöver knappast muslimer för att förfalla. Den klarar det på egen hand genom girighet och maktaspirationer. Var det muslimer som startade andra och första världskriget. Är det muslimer som mördar folk i ukraina pga putins storryssland aspirationer.
Citera
2026-08-19, 12:46
Medlem
Fangfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kayana
Är det på den här nivån ni ligger? För att några av dem hyvlar din kebab och lägger ditt paket i brevlådan så ska man låtsas att de enorma och rent samhällsstörtande problemen de här individerna står för inte finns?

Fantisera och sitta hemma framför datorn... varför är de då ett problem alla vill bli av med var de än satt sin fot i västvärlden, din naiva jävel? Tyskland, Frankrike, Holland, England, de har totalt knullat sönder hela samhället och värre blir det för varje dag. De har snart röstat in islamister på varenda bestämmande post de har kunnat i England.

Är du dum i huvudet eller vad är problemet med dig? FATTAR du inte människa att de är här för att ta landet ifrån dig när de står och skriker det rakt ut till dig?

Ja just det... du är med på det. Det är där vi är. Att du inte skäms. Att vara en sån jävla totalt clueless idiot 2026 men ändå låta munnen gå på en.
Nu får du ju ha i åtanke att det inte är en normal människa du svarar. Vänsterstollar, muslimer, eller förståndshandikappade kan man inte kräva rim och reson av.
Citera
2026-08-19, 13:10
Medlem
KonungHonungs avatar
Kalergiplanen. George Soros. Kolla vilka som driver NGO:erna.
Citera
2026-08-19, 13:55
Medlem
Straminskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kayana
Är det på den här nivån ni ligger? För att några av dem hyvlar din kebab och lägger ditt paket i brevlådan så ska man låtsas att de enorma och rent samhällsstörtande problemen de här individerna står för inte finns?

Fantisera och sitta hemma framför datorn... varför är de då ett problem alla vill bli av med var de än satt sin fot i västvärlden, din naiva jävel? Tyskland, Frankrike, Holland, England, de har totalt knullat sönder hela samhället och värre blir det för varje dag. De har snart röstat in islamister på varenda bestämmande post de har kunnat i England.

Är du dum i huvudet eller vad är problemet med dig? FATTAR du inte människa att de är här för att ta landet ifrån dig när de står och skriker det rakt ut till dig?

Ja just det... du är med på det. Det är där vi är. Att du inte skäms. Att vara en sån jävla totalt clueless idiot 2026 men ändå låta munnen gå på en.

Ta landet ifrån mig? Det är vårat land, tillsammans, invandrare som svenskar.

Dom baltiska flyktingarna som kom till Sverige i tiotusentals från Estland, Lettland och Litauen under slutet av andra världskriget tog inte landet ifrån mig.

Arbetskraftsinvandringen under 1960 och 1970-talet från Finland, Grekland, Italien och Jugoslavien tog inte landet ifrån mig.

Flyktingar från mellanöstern, asien och latinamerika under 1980-talet tog inte landet ifrån mig.

Flyktingar från det upplösta Jugoslavien under 1990-talet tog inte landet ifrån mig.

Asylsökande från Irak och Syrien under 2000-talet tog inte landet ifrån mig.
Citera
2026-08-19, 14:08
Medlem
OstermalmWeeknds avatar
Åtshilliga svenskar ser iSSlam som allierade i kampen emot "högern" som den statliga säker hets tjänsten varje år lyfter fram som det största hotet emot Sverige.

Inför nu stundande riksdagsvalet hamrar de röda partierna in att om "högern" får makten så stundar miljökatastrof med snorbillig bensin och De Rikas Paradis med platt skatt. En brun apokalyps där godtycket regerar och din mamma, din sambo & telningar utvisas lr interneras i arbetsläger.

Denna röda Schreck-propaganda á la Der Stürmer får ännu fler svenskar att se muslimerna som de enda som kan rädda Sverige.

Det här var en både oväntad och väntad allians.

Oväntad, eftersom svensken i gemen inte tror på en Gubbe i Molnet och om något ofta är uttalad ateist och gärna förlöjligar religion.

Väntad, eftersom de ofta outbildade massorna från mellanöstern passade som hand i handske i att i alltför många fall bli bidragsberoende.
Det socialdemokratiska grundläggande narrativ där generösa bidrag garanterar väljare och säkrar regeringsmakten. Vi får se valdagen 13:e.
Citera
2026-08-19, 14:51
Medlem
ClownKommuns avatar
De flesta är flyktingar och anhöriga till dessa. Så du kan tacka USA och "Israel" som bombar och destabilserar deras länder.
Citera
2026-08-19, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Och du glömmer alltså sossarna som vräkte in över en miljon muslimer senast de hade chansen?

Både sossarna/mp/V och moderaterna gjorde det
Citera
2026-08-19, 15:50
Medlem
Comitiums avatar
Det är synd om dem för att de är utlänningar och inte svenskar. Vi måste ta hand om dem. Öppna våra hjärtan.
Citera
2026-08-19, 19:30
Medlem
Nattbussen4s avatar
Citat:
Människan generellt idag är alldeles för självcentrerad. Man bryr sig inte om vad saker o ting får för konsekvenser så länge ens egna liv bara rullar på som det brukar. Man ser inte vad som sker bakom horisonten.

För att man vänder på logiken, reglerna och insatserna (kanske med flit) när priset är som högst att betala. På grund av att man ser sig som moraliskt överlägset sina likar och att politik inte ska bedrivas från det som är mätbart eller empiriskt, utan helt från ett slags högre budskap om värdegrund.

Ansöker invandrare/muslimer om uppehållstillstånd på egentligen obefintliga eller väldigt lösa grunder vågar eller vill man inte ta ett korrekt och genomtänkt beslut baserat på "så höga instanser" för den som ansöker, så den parten går in i det med en enorm fördel på förhand (tillsammans med att en tjänsteman inte riskerar ett straff för dåligt omdöme, och tillåts att vara hur aktivistisk den önskar från ett vänsterperspektiv).

Om den skulle få ett avslag, eller har kommit under en annan kategori men det blev inte som den tänkte sig och den måste åka hem, tar media över som en andra bedömningsinstans, också baserat på att media ser sig som moraliskt överlägsna som inte kan eller vill ta med den extremt höga insatsen som samhället som sådant betalar för att media vill uppfostra människor, och driver alltid frågan med det underliggande svaret att precis alla som en gång satt sin fot i Sverige måste få stanna av den "principen".

Islam blir man nästan tvungen att försvara och/eller i alla fall se bortom, tona ner, eftersom hudfärgen kommer först i en mening och hur man ser på olika grupper utifrån hudfärg och orättvisor.

Men majoriteten vanliga svenskar och västerlänningar orkar inte vara politiska och vill bara leva i sina bubblor i fred. Det gör ju också att vänstern kan diktera väldigt mycket i kulisserna och motivera det genom stora ord som "modern" och "förändring".

Jag är inte emot en sådan egoism, för alla folk har ett behov av det, men det blir väldigt problematiskt när politiken inte längre används för att "segregera" landet från skadliga kulturer och raser och i stället har gjort allting för att föra in det här i överflöd, och svenskar är fega och vill också se sig som bättre än andra svenskar, och vågar då inte kräva av politiken att den ska göra sitt jobb och bevara huvudintresset i svenskar och Sverige.
Senast redigerad av Nattbussen4 2026-08-19 kl. 19:49.
Citera
2026-08-20, 14:03
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSwedeGliderRunt
Kanske har islam rätt i att vi borde spöa våra svenska kvinnor och kasta bögar från stadens högsta tak. Om man ska tro svenska kvinnor så är muslimer jättebra. Ska vi ta lärdom här?

Med tanke på att majoriteten av kvinnorna i Sverige röstar på ökad invandring så kommer de förr eller senare bli av med sin rösträtt. Förr eller senare kommer dagens jämlikhet eller snarare matriarkat vara ett minne blott. De får passa på att njuta medan de kan för antingen kommer de tvingas på burka och ägas av en man eller kommer deras så kallade jämlikhet vara ett avskräckande exempel i kommande århundraden.

Citat:
Ursprungligen postat av Nix-registret
Alla som gapar om islam är för massinvandring. Om man är emot invandring är islam en ickefråga.

Du gör det snabbt extra tydligt genom att tjata om judar och krigshetsa mot palestinier, vilket följer den sionistiska linjen om att stödja massmigration från Mellanöstern till Europa.

Med den linje du förespråkar får vi oändliga krig med massmigration till följd. Vi får en kombination av massinvandring och hårda åsiktslagar som ska tvinga både invandrare och svenskar att vara ultraliberaler och sionister. Bara en genomrutten människa skulle ens överväga att förespråka något sådant.
Citat:
Ursprungligen postat av Nix-registret
Den politik du företräder går ut på att ha massinvandring och samtidigt tvinga invandrarna att bli hen-sägande hysteriska sionister. Den syftar till att underlätta fortsatt folkutbyte genom att ställa hårda krav på att invandrarna blir assimilerade i woke-vansinne.

Det är det värsta av allt på samma gång.

Jag förstod först inte vad du avsåg i ditt övre inlägg men det blev helt glasklart i det andra. Håller med dig.

Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Antingen är du dum eller så är du dummare. Välj själv, tack och hej till dig från mig.

Han har faktiskt en bra poäng som du verkade missa. Ge det en chans.

Citat:
Har du missat "Mitt Europa bygger inga murar" och asyl till samtliga som sade sig vara från Syrien? Polen valde att ta emot 0st, eftersom de ville helt enkelt inte ha några moslems. Sossarna däremot ville det - och gjorde aktivt allt för att de skulle komma hit.

Sluta ljuga, sossesvin.

Så du tycker högern varit bra det senaste kvarts seklet? Höger, vänster, såsse, moderat eller sverigedemokrat - allt är överspelat och irrelevant. Det enda som betyder något är om man är nationalist eller globalist och om man vaknat i sionist-frågan. Jag som mörkblå konservativ känner större tillhörighet med marxisten Allard än med globalisten Bildt. Jag stod trots det och hyllade Bildt på 90-talet, precis som jag hyllade Reinfeldt innan 2006 och innan han började tala om försvarsmakten och småföretagare som särintressen.
Citera
2026-08-20, 14:46
Medlem
Citat:
Och du glömmer alltså sossarna som vräkte in över en miljon muslimer senast de hade chansen?
Vi skulle bli en humanitär stormakt men blev en inhuman Stormakt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in