2026-08-19, 02:20
Medlem
Mechilas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Du har inte märkt islamiseringen i Sverige? Bra jobbat!

Från början är det inte musslornas fel utan de som importerade dem. Nu sitter det musslor på alla möjliga och omöjliga poster i det svenska samhället, klart de vill ha in fler av sin sort! Var väl bara ett drygt år sedan Centerpartiet hade en muslim som partiledare.

Jag förkastar inte människor, vi är Guds avbild. Vi är alla ett.

Du talar om oss som objekt... Tänk till...
Citera
2026-08-19, 02:21
Medlem
Mechilas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
Men herregud. Var det muslimska partier i islam som gjorde att mullorna tog makten?
Nej. Det var genom en statskupp. När de var tillräckligt många och stora, med hjälp av vänstern i Iran.

Nästan samtliga muslimer röstar på S/V/MP i Sverige. Av den enkla anledningen att dessa partier gynnar deras o endast deras intressen med ÖKAD muslimsk invandring, mer toleranta till islamisera delar av samhället. S, MP och V håller på att göra en modern verison av iranska revolutionen.

Och detta har vad med Sverige att göra?
Citera
2026-08-19, 02:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Straminsky
Jag stöter på muslimer varje dag.

Anledningen till detta är att dom utför arbeten för tjänster som jag betalar för.

Det är alltifrån att dom serverar mig på restauranger till att dom lämnar ut paket.

Jag har ingen aning om vad ni som klagar på muslimer snackar om, jag antar att ingen av er går utanför dörren utan bara sitter hemma framför datorn och fantiserar hela dagarna.

Är det på den här nivån ni ligger? För att några av dem hyvlar din kebab och lägger ditt paket i brevlådan så ska man låtsas att de enorma och rent samhällsstörtande problemen de här individerna står för inte finns?

Fantisera och sitta hemma framför datorn... varför är de då ett problem alla vill bli av med var de än satt sin fot i västvärlden, din naiva jävel? Tyskland, Frankrike, Holland, England, de har totalt knullat sönder hela samhället och värre blir det för varje dag. De har snart röstat in islamister på varenda bestämmande post de har kunnat i England.

Är du dum i huvudet eller vad är problemet med dig? FATTAR du inte människa att de är här för att ta landet ifrån dig när de står och skriker det rakt ut till dig?

Ja just det... du är med på det. Det är där vi är. Att du inte skäms. Att vara en sån jävla totalt clueless idiot 2026 men ändå låta munnen gå på en.
Senast redigerad av Kayana 2026-08-19 kl. 02:33.
Citera
2026-08-19, 02:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Straminsky
Jag stöter på muslimer varje dag.

Anledningen till detta är att dom utför arbeten för tjänster som jag betalar för.

Det är alltifrån att dom serverar mig på restauranger till att dom lämnar ut paket.

Jag har ingen aning om vad ni som klagar på muslimer snackar om, jag antar att ingen av er går utanför dörren utan bara sitter hemma framför datorn och fantiserar hela dagarna.
Samma här. Först är det den arabiske busschauffören som aldrig kommer i tid - fast de etniskt svenska gör det och påstår att det inte beror på tur-läggningen. Detta är samma chaufför som sedan ignorerar alla fartgupp- för jag antar det inte är ett koncept i MENA - inte stannar när folk har tryckt - antagligen för att han är för upptagen med sitt arabiska telefonsamtal - och som dagligen är anledningen till diskussioner och klagomål. Väl på jobb har vi sen gruppen araber som håller sig för sig själva, inte tar in någon information än det som mer eller mindre kastas i ansiktet på dem och de omöjligt kan undvika, vill ha särskilda tider - för att de främst är kvinnor och det är deras ansvar att lämna och hämta ungarna - och gör minsta möjliga på så lång tid som möjligt. När man sedan ska ringa ett viktigt samtal på jobb och någon av dessa stjärnor svarar på andra änden så vet man aldrig om informationen verkligen gått fram. Det är lite som när man ska ha upplärningar med dem, de bara svarar Ja på frågan om de förstått - för det är uppenbarligen en stor skam att vara ärlig och säga Nej - vilket sedan direkt resulterar i att de gör precis tvärtom. Jag gick i skolan och har alltid jobbat i Malmö regionen (läs; alltid omgiven av invandrare och främst muslimer) och jag kan inte komma på en enda situation som inte underlättats av att det varit en etnisk svensk på andra änden - för oavsett om denna varit lika korkad så hade man iaf kunnat läsa dem och delat någon form av värdegrund och tänk.
Senast redigerad av MDchlorian 2026-08-19 kl. 03:00.
Citera
2026-08-19, 06:20
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mechila
Du är ju inte vettig någonstans... Tror du att sossarna beställde krig och misär i exempelvis Syrien 2015 där folk flydde från Islamska statens extrema illdåd? Du lever i en fantasivärld... 'och du är så pass jäkla korkad att du tror på politik.
Har du missat "Mitt Europa bygger inga murar" och asyl till samtliga som sade sig vara från Syrien? Polen valde att ta emot 0st, eftersom de ville helt enkelt inte ha några moslems. Sossarna däremot ville det - och gjorde aktivt allt för att de skulle komma hit.

Sluta ljuga, sossesvin.
Citera
2026-08-19, 07:05
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
Människan generellt idag är alldeles för självcentrerad. Man bryr sig inte om vad saker o ting får för konsekvenser så länge ens egna liv bara rullar på som det brukar. Man ser inte vad som sker bakom horisonten.

Du som västerlänning som röstar på partier som vill se mer ISLAM i Sverige. Hur EXAKT tänker du? Varför? "MEDMÄNSKLIGHET" kan aldrig någonsin vara en anledning när det äventyrar hela väst framtida existens som sekulärt och framgånsrik del av världen.

HAR DU som vänsterväljare någonsin resonerat kring VARFÖR....

....Antalet judar har minskat till det obefintliga i samtliga muslimska länder?(även kristna).
.....Varför muslimer är den enda folkgrupp som är svårintegrerad i västländer? Ja det finns forskning på detta.
.....Varför kvinnor inte har samma rättigheter inom islam?
.....Varför man i Gaza lär ut SMÅBARN att strida med vapen och i skolor skanderar att judar ska dö?
....Varför muslimer bara röstar fram sina "egna" i olika val?
....Varför våldtäkter lavinökat i hela Europa sedan denna typ av invandring tog fart?

Tror ni på FULLASTE allvar att vi som vill se minskad invandring gör det för att vi hatar invandrare?

Det som sker i Europa 2026 är en modern version av iranska revolutionen 1979 där vänstergrupper och kommunistpartier hjälpte muslimer att ta makten o skapa ett islamistisk kalifat där.
Vet ni hur det slutade?
När väl såna som NI hade hjälpt dem till makten, jagades och mördades dessa nyttiga idioter en efter en.

VAD är er tanke med ett Europa med allt större o större inflytande av islam och muslimer?

Se gärna Sean Hross's utmärkta film om gömda handen, vilken "driver" utvecklingen", sök också tuben efter "freemasons exposed" och granska Jesuitordern

https://youtu.be/p-BFmn2S_jU
Citera
2026-08-19, 09:47
Medlem
ReijoHervonens avatar
Högerns sionism är ett större hot emot Sverige än vänsterns dårpolitik. Ts liksom andra SD-väljare lyckas inte identifiera den bakomliggande sjukdomen utan är arg och skriker sig hes om symtomen. Det är Israels expansion i Mellanöstern som orsakar invandringen. Araberna vill inte komma hit, dom vill helst stanna i sina hemländer men blir utknuffade därifrån.
Citera
2026-08-19, 10:06
Avslutad
Vi har inget val. Det är bestämt på högre nivå att västvärlden ska vara mångkulturell. Nu är det redan försent att börja stoja om invandring och det hjälper inte heller. Det hjälper åtminstone inte på något vis som någon egentligen önskar. 1984 here we come.

Jag hade personligen inte haft något emot invandring som är proportionell till vad ekonomi och befolkningsmängd klarar av. För att det på något vis känns rätt och medmänskligt.
Citera
2026-08-19, 10:47
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nix-registret
Varför är det så viktigt för dig att integrera en massa invandrare i Väst? Vad får dig att hata västerlänningar så mycket att du vill tvinga på oss något sådant?

Om det stämmer att muslimer är de som blir minst integrerade (inte sant, men som tankelek) så skulle de vara den mest önskvärda invandrargruppen, om vi nu måste ha invandring alls.

Ju mer integrerad en grupp blir, desto större blir ju problemen, eftersom den får tillgång till makt och inflytande. Vi har till exempel haft en hel rad skandaler där gängkriminella invandrare har integrerats i rättsväsendet och lokalpolitiken. Om islam förebygger att sådant sker så skulle det vara ett rejält uppköp från dagens situation.

Detta är du dock inte mottaglig för, eftersom personer som du aldrig ens försöker att analysera någon situation rationellt. Ni är hjärntvättade och besatta av att stödja israeliska brott i såväl Europa som Mellanöstern, och i det ingår att stödja massinvandring kombinerat med tvångsblandning förklädd till islamhat.

Viktigt för mig att integrera muslimer?
Hur kan en enda person tolka det jag skriver till att jag tycker det är viktigt.

Ni ska inte integreras- ni ska hem.
Citera
2026-08-19, 10:53
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mlavuj
Jag bryr mig inte om judar i andra länder. Vad har jag att göra med det.

Det är mest diskriminering mot muslimer vilket försvårar deras integratio. Pga såna som du.

Det finns inga religoner där kvinnor har samma rättigheter som män.

Judarna lär sina barn att strida med vapen och låter dem skandera att Palestinier dka dö.

Är nog rätt många muslimer som röstar på Magdalena andersson och andra sossar eller vänsterpartister som är etniska svenskar.

Våldtäkter har inte lavinökat pga att du tar hit muslimer.

Sluta med ditt blinda hat för muslimer. Det är löjligt.

Säg att du är dum i hela huvudet utan att säga att du är dum i hela huvudet. Hopplösa fall.
Antingen är du muslim själv eller tillhör du den självcentrerade typen jag tar upp i TS. "Inget har hänt mig därför finns det inte".
Du är anledningen till varför västvärlden kommer förfalla.
Citera
2026-08-19, 10:54
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mechila
Och detta har vad med Sverige att göra?
Är du så pantad att jag på allvar behöver förklara det.

Börja med att läsa på om iranska revolutionen. Återkom sen. Tack.
Citera
2026-08-19, 11:06
Medlem
heliotrops avatar
Vi ska inte vara toleranta mot de intoleranta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in