Citat:
Ursprungligen postat av
Straminsky
Jag stöter på muslimer varje dag.
Anledningen till detta är att dom utför arbeten för tjänster som jag betalar för.
Det är alltifrån att dom serverar mig på restauranger till att dom lämnar ut paket.
Jag har ingen aning om vad ni som klagar på muslimer snackar om, jag antar att ingen av er går utanför dörren utan bara sitter hemma framför datorn och fantiserar hela dagarna.
Är det på den här nivån ni ligger? För att några av dem hyvlar din kebab och lägger ditt paket i brevlådan så ska man låtsas att de
enorma och rent
samhällsstörtande problemen de här individerna står för inte finns?
Fantisera och sitta hemma framför datorn... varför är de då ett problem alla vill bli av med var de än satt sin fot i västvärlden, din naiva jävel? Tyskland, Frankrike, Holland, England, de har totalt knullat sönder hela samhället och värre blir det för varje dag. De har snart röstat in islamister på varenda bestämmande post de har kunnat i England.
Är du dum i huvudet eller vad är problemet med dig? FATTAR du inte människa att de är här för att ta landet ifrån dig när de står och skriker det rakt ut till dig?
Ja just det... du är med på det. Det är där vi är. Att du inte skäms. Att vara en sån jävla totalt clueless idiot 2026 men ändå låta munnen gå på en.