2026-08-18, 21:31
Medlem
Emolls avatar
Människan generellt idag är alldeles för självcentrerad. Man bryr sig inte om vad saker o ting får för konsekvenser så länge ens egna liv bara rullar på som det brukar. Man ser inte vad som sker bakom horisonten.

Du som västerlänning som röstar på partier som vill se mer ISLAM i Sverige. Hur EXAKT tänker du? Varför? "MEDMÄNSKLIGHET" kan aldrig någonsin vara en anledning när det äventyrar hela väst framtida existens som sekulärt och framgånsrik del av världen.

HAR DU som vänsterväljare någonsin resonerat kring VARFÖR....

....Antalet judar har minskat till det obefintliga i samtliga muslimska länder?(även kristna).
.....Varför muslimer är den enda folkgrupp som är svårintegrerad i västländer? Ja det finns forskning på detta.
.....Varför kvinnor inte har samma rättigheter inom islam?
.....Varför man i Gaza lär ut SMÅBARN att strida med vapen och i skolor skanderar att judar ska dö?
....Varför muslimer bara röstar fram sina "egna" i olika val?
....Varför våldtäkter lavinökat i hela Europa sedan denna typ av invandring tog fart?

Tror ni på FULLASTE allvar att vi som vill se minskad invandring gör det för att vi hatar invandrare?

Det som sker i Europa 2026 är en modern version av iranska revolutionen 1979 där vänstergrupper och kommunistpartier hjälpte muslimer att ta makten o skapa ett islamistisk kalifat där.
Vet ni hur det slutade?
När väl såna som NI hade hjälpt dem till makten, jagades och mördades dessa nyttiga idioter en efter en.

VAD är er tanke med ett Europa med allt större o större inflytande av islam och muslimer?
Citera
2026-08-18, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
Människan generellt idag är alldeles för självcentrerad. Man bryr sig inte om vad saker o ting får för konsekvenser så länge ens egna liv bara rullar på som det brukar. Man ser inte vad som sker bakom horisonten.

Du som västerlänning som röstar på partier som vill se mer ISLAM i Sverige. Hur EXAKT tänker du? Varför? "MEDMÄNSKLIGHET" kan aldrig någonsin vara en anledning när det äventyrar hela väst framtida existens som sekulärt och framgånsrik del av världen.

HAR DU som vänsterväljare någonsin resonerat kring VARFÖR....

....Antalet judar har minskat till det obefintliga i samtliga muslimska länder?(även kristna).
.....Varför muslimer är den enda folkgrupp som är svårintegrerad i västländer? Ja det finns forskning på detta.
.....Varför kvinnor inte har samma rättigheter inom islam?
.....Varför man i Gaza lär ut SMÅBARN att strida med vapen och i skolor skanderar att judar ska dö?
....Varför muslimer bara röstar fram sina "egna" i olika val?
....Varför våldtäkter lavinökat i hela Europa sedan denna typ av invandring tog fart?

Tror ni på FULLASTE allvar att vi som vill se minskad invandring gör det för att vi hatar invandrare?

Det som sker i Europa 2026 är en modern version av iranska revolutionen 1979 där vänstergrupper och kommunistpartier hjälpte muslimer att ta makten o skapa ett islamistisk kalifat där.
Vet ni hur det slutade?
När väl såna som NI hade hjälpt dem till makten, jagades och mördades dessa nyttiga idioter en efter en.

VAD är er tanke med ett Europa med allt större o större inflytande av islam och muslimer?
Bara en?
Citera
2026-08-18, 21:42
Medlem
Jag var tillsammans med en tjej från Iran för längesedan. Nu bodde hon visserligen i Sverige redan innan vi träffades men hade hon inte gjort det så...

Annars ser jag mest en massa påståenden och ifrågasätter om det finns några partier utöver möjligtvis Nyans som vill se mer av Islam i Sverige.
Citera
2026-08-18, 21:54
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mechila
Annars ser jag mest en massa påståenden och ifrågasätter om det finns några partier utöver möjligtvis Nyans som vill se mer av Islam i Sverige.
Och du glömmer alltså sossarna som vräkte in över en miljon muslimer senast de hade chansen?
Citera
2026-08-18, 22:04
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Jag var tillsammans med en tjej från Iran för längesedan. Nu bodde hon visserligen i Sverige redan innan vi träffades men hade hon inte gjort det så...

Du har inte märkt islamiseringen i Sverige? Bra jobbat!

Från början är det inte musslornas fel utan de som importerade dem. Nu sitter det musslor på alla möjliga och omöjliga poster i det svenska samhället, klart de vill ha in fler av sin sort! Var väl bara ett drygt år sedan Centerpartiet hade en muslim som partiledare.
Senast redigerad av Onanikrem 2026-08-18 kl. 22:06.
Citera
2026-08-18, 22:31
Medlem
Vi behöver många fler muslimer i Sverige. De berikar vårt land med deras fina kultur, räddar välfärden och säkrar ekonomisk växt i samhället framöver.
Citera
2026-08-18, 22:34
Medlem
MrSwedeGliderRunts avatar
Kanske har islam rätt i att vi borde spöa våra svenska kvinnor och kasta bögar från stadens högsta tak. Om man ska tro svenska kvinnor så är muslimer jättebra. Ska vi ta lärdom här?
Citera
2026-08-18, 23:07
Avstängd
Straminskys avatar
Jag stöter på muslimer varje dag.

Anledningen till detta är att dom utför arbeten för tjänster som jag betalar för.

Det är alltifrån att dom serverar mig på restauranger till att dom lämnar ut paket.

Jag har ingen aning om vad ni som klagar på muslimer snackar om, jag antar att ingen av er går utanför dörren utan bara sitter hemma framför datorn och fantiserar hela dagarna.
Citera
2026-08-18, 23:23
Medlem
Nix-registrets avatar
Alla som gapar om islam är för massinvandring. Om man är emot invandring är islam en ickefråga.

Du gör det snabbt extra tydligt genom att tjata om judar och krigshetsa mot palestinier, vilket följer den sionistiska linjen om att stödja massmigration från Mellanöstern till Europa.

Med den linje du förespråkar får vi oändliga krig med massmigration till följd. Vi får en kombination av massinvandring och hårda åsiktslagar som ska tvinga både invandrare och svenskar att vara ultraliberaler och sionister. Bara en genomrutten människa skulle ens överväga att förespråka något sådant.
Citera
2026-08-18, 23:23
Medlem
Emolls avatar
Citat:

Men herregud. Var det muslimska partier i islam som gjorde att mullorna tog makten?
Nej. Det var genom en statskupp. När de var tillräckligt många och stora, med hjälp av vänstern i Iran.

Nästan samtliga muslimer röstar på S/V/MP i Sverige. Av den enkla anledningen att dessa partier gynnar deras o endast deras intressen med ÖKAD muslimsk invandring, mer toleranta till islamisera delar av samhället. S, MP och V håller på att göra en modern verison av iranska revolutionen.
Citera
2026-08-18, 23:25
Medlem
Nix-registrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Du har inte märkt islamiseringen i Sverige? Bra jobbat!

Från början är det inte musslornas fel utan de som importerade dem. Nu sitter det musslor på alla möjliga och omöjliga poster i det svenska samhället, klart de vill ha in fler av sin sort! Var väl bara ett drygt år sedan Centerpartiet hade en muslim som partiledare.
Den politik du företräder går ut på att ha massinvandring och samtidigt tvinga invandrarna att bli hen-sägande hysteriska sionister. Den syftar till att underlätta fortsatt folkutbyte genom att ställa hårda krav på att invandrarna blir assimilerade i woke-vansinne.

Det är det värsta av allt på samma gång.
Citera
2026-08-18, 23:28
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straminsky
Jag stöter på muslimer varje dag.

Anledningen till detta är att dom utför arbeten för tjänster som jag betalar för.

Det är alltifrån att dom serverar mig på restauranger till att dom lämnar ut paket.

Jag har ingen aning om vad ni som klagar på muslimer snackar om, jag antar att ingen av er går utanför dörren utan bara sitter hemma framför datorn och fantiserar hela dagarna.

Du faller precis in i den boxen jag beskrev. Du är en sån som ser toppen av isberget. Med noll konsekvensförmåga. WOW DET FINNS DOM SOM JOBBAR..... Vet du vad dessa har för värderingar utöver att de vill tjäna pengar för att klara dagen, PRECIS SOM VILKEN ANNAN MÄNNISKA SOM HELST. Alltså hur tänker du egentligen?

Du ser alltså INGA problem om muslimerna blir tillräckligt många i Sverige?

Hade du kunnat tänka dig flytta till muslimskt land. Om nej. Varför?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in