Citat:
Ursprungligen postat av
KMBK
Han ringde upp en tidig morgon och i princip skällde ut mig för att jag inte prioriterade honom. Jag hade redan börjat "checka ut" så det blev läge att avsluta då. (Håller med.. inte snyggt per telefon)
Och NEJ! Han accepterade inte alls efter ett samtal. Han blev forcerad och öste ur sig allt fel jag hade gjort. Jag valde att endast träffa honom en gång efter det på offentlig plats.
Svar till annan användare men vill inflika att det låter verkligen som en situation där Clean cut är bästa vägen (säger jag, utan att veta så mycket).
Citat:
Ursprungligen postat av
KMBK
Helt rätt! Funderade mycket på det här direkt efter. Utifrån vad han tillslut öste ur sig så undrar jag varför han ens ville träffa mig. Det mesta jag hade gjort/sagt såg han som att jag hade sårat eller utnyttjat honom.
Tack för svar.
Efter att bli
avvisad så
degraderas den andre.
Det du skrev i ditt första inlägg (Han hade samlat på sig ”
oförrätter”) uppfattar jag som talande.
Kan passa på att citera en mening från mejlkonversation mellan TN och X, i bodelningstvisten - flera månader efter att relationen upphörde.
TN till X:
"Om vi hade haft en framtid tillsammans så hade vi snart haft ett sommarhus..."
(+ nämner även lite mer om pengar han hade kunnat bidra med i relationen på andra sätt).
Får intrycket (från tvisten + från det som några av er som träffat TN berättar) av bitterhet.