Citat:
Ursprungligen postat av
CenturyVoltaire
Det är så genuint oskönt med judehatare. Det var oskönt år 1930 och det är oskönt nu. Var inte en judehatare.
På riktigt, det finns ca 15 miljoner judar i världen. Och det är inte en utökande/ missionerande religion, utan tvärtom är det mycket svårt att få konvertera till judendom. Det finns ca 8 MILJARDER människor på jorden. Fatta hur liten andel judar utgör. Ca en tiondels procent (0,1 %). Om du känner dig hotad av denna lilla klick undrar man hur svag och rädd du är?
Som du själv skriver i ditt inlägg blir judar hotade i Sverige. De hotar inte, till skillnad från islamister, övriga i samhället. Ska man skicka iväg de hotade? Nej, det verkar inte rimligt. Däremot vill man väl gärna bli av med de som hotar och hatar samt har värderingar som hör hemma på medeltiden?
Jag värnar Sverige och svenskar. Jag vill inte ha några babbar (judar, muslimer, araber, kineser, afrikaner etc) i Sverige alls. Jag kan gå med på att människor från Norden och viss del av Europa kan ha gemensamma intressen men alla babbar ska UT.
Så du kan inte kalla mig judehatare din fåne, jag är babbehatare då jag anser att de alla är inavlade kräk som inte har här att göra.
Ska vi säga som så, att vi alla har rätt till vår åsikt?