Citat:
Jag menar att jag inte går runt och agerar på ägglossning eller har massvis med män som är föremål för min omåttligt lust. Du kanske menar att jag som är intresserad av en sen flera år och ej agerat på kan jämföras med män som trånar efter flera men heller ej agerat pga biologiska skillnader och visst så är det kanske. Jag vill gärna inte bli jämförd med någon som faktiskt varit otrogen (det har jag aktivt undvikit i 6 år) eller kallad fula saker av människor som knappt varit i ett förhållande. Menar inte att du är en av dessa men jag känner att jag behöver förtydliga.
Jag har inte berättat att jag har känslor för hans vän nej jag tror att han skulle skada mig, sig själv, barnen eller vännen om det på något sätt framgick även fast ingenting hänt. Jag kan inte rå för mina känslor men jag har inte agerat på dom och det har krävt lite disciplin genom åren...
Jag har inte berättat att jag har känslor för hans vän nej jag tror att han skulle skada mig, sig själv, barnen eller vännen om det på något sätt framgick även fast ingenting hänt. Jag kan inte rå för mina känslor men jag har inte agerat på dom och det har krävt lite disciplin genom åren...
Tror du behöver läsa mitt första inlägg igen. Ingenstans pekar jag på att du varit otrogen, inte heller beskriver jag dig som "män som trånar efter flera". Jag särskiljer män och kvinnor väldigt tydligt.
Jag skriver också uttryckligen att man inte kan styra känslor, dessa men det är hur man agerar som avgör vilken typ av människa man är.
Det du lade till om att han kanske skadar dig eller barnen låter som ett ordentligt problem i sig som inte ens är relevant i tråden. Bara den anledningen är nog för att inte vara med en person i min mening men du gör såklart som du vill. Hade jag varit i dina skor hade jag till att börja med uppsökt kontakt av någon kvinnojour eller liknande för att komma ifrån denna man du har idag.