2026-08-16, 06:35
Medlem
Jaha okej då förstår jag. Hur kan man hyra ut till en person med hans kriminella bakgrund. Hyran har betalats med smutsiga pengar.
Citera
2026-08-16, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lusen12
Lär ju vara en rejäl hög med papper, men kan man beställa endast FUP för en person eller är alla i samma , förstår någon hur jag menar. Vill veta vad denna TE haft för sig då jag har hört mycket skit om honom. Dom andra vet jag inte vem de är. TE bodde på en rikemansgata i Slagsta då han blev anhållen och man kan ju undra hur han haft råd att köpa hus där liksom.
Vad har du hört? Vad jag förstår var AZ rädd för honom också.
Citera
2026-08-17, 17:41
Medlem
Tänker du gällande boendet?
Citera
2026-08-17, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jizzballll
Vad har du hört? Vad jag förstår var AZ rädd för honom också.
Citera
2026-08-17, 23:20
Medlem
Citat:
Ja, men ej bekräftat.
Citera
2026-08-18, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hassanikassan1882
Hela namnet på dessa?
Läs hela tråden
Citera
2026-08-18, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakubaku
De som sitter är TE, AZ och HF

Chr*st*an N*xon sitter också.
Citera
2026-08-18, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av junterklunten
Chr*st*an N*xon sitter också.

Glömde lägga till, C*lin* sitter också i häktet fortsatt.
Citera
2026-08-18, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jizzballll
Läs hela tråden
Jag fattar inte vad du menar men om du menar vad AZ och TE heter så vet jag inte om man får skriva ut namn här? Jag vet att de bodde i slagsta när man gjorde tillslaget men inte mer än så. Min sons tjejs syster har jobbat med AZ på sjukhuset i Eskilstuna och vet lite om henne. Vet inte vem hon är eller hur hon ser ut. Vet att hon har en massa ungar eller hade en massa ungar förut de är väl placerade nu om de båda sitter hos farbror polisen
Citera
2026-08-18, 19:01
Medlem
Sleepyoh22s avatar
Citat:
Jag fattar inte vad du menar men om du menar vad AZ och TE heter så vet jag inte om man får skriva ut namn här? Jag vet att de bodde i slagsta när man gjorde tillslaget men inte mer än så. Min sons tjejs syster har jobbat med AZ på sjukhuset i Eskilstuna och vet lite om henne. Vet inte vem hon är eller hur hon ser ut. Vet att hon har en massa ungar eller hade en massa ungar förut de är väl placerade nu om de båda sitter hos farbror polisen

Det brukar göras med en två bokstäver utbytta mot en * för att förhindra sök indexering med mera. Exempel vis an*a sve*ns*on eller liknande. Kör hårt, det är sånt här dom här Fb trådarna är till för :=)
Citera
2026-08-18, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sleepyoh22
Det brukar göras med en två bokstäver utbytta mot en * för att förhindra sök indexering med mera. Exempel vis an*a sve*ns*on eller liknande. Kör hårt, det är sånt här dom här Fb trådarna är till för :=)
Läs tråden från början så får ni fram deras namn.
Citera
2026-09-01, 23:52
Medlem
Nått nytt här? Rykten säger att en Fup är ute.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in