Citat:
Ursprungligen postat av
liapunov13
Ja, varje land har sina nyttiga idioter. Tyvärr.
Det är du som är en nyttig idiot. Jag röstar på AFS för att jag håller med om i princip allt i deras politik.
SD har sviktit sina kärnväljare ifrån före 2010 i nästan alla deras frågor. Jag skulle aldrig rösta på SD nu eftersom jag i mångt och mycket inte håller med om nästan någonting i deras politik.
Det är bara att kolla på Jimmie Åkesson nu. Han uteslöt undomsförbundet till SD. för att Kasselstrand ville inte att Åkesson skulle svika sina väljare i kärnfrågor, det var mer också.
Nu kommer det ju massvis Moderater till SD. Men kontentan var att SDs ungdomsförbund växte sig alldeles för stora. Dom var dessutom obekväma för partitoppen och framförallt Åkesson. Jimmie såg ett hot mot sin egen makt och uteslöt dom.
Om jag skulle rösta på tidöpartierna skulle jag svika mina ideal och min integritet. Att rösta på ett parti som Sverigedemokraterna nu skulle aldrig falla mig in. Dom är kontrolllerad opposition. SD och framförallt partitoppen som Åkesson och Mattias Karlsson vill inte avska paraplylagen Hets mot Folkgrupp. Utan SD partitopp och högdjuren i SD sätter Israels intressen före Sveriges. Sionistdemokraterna borde SD byta namn till. Jag vore en hycklare om jag röstar på SD.