Citat:
Ursprungligen postat av
rainbowia
Wow. Det blev hela 70 poäng i placeringstabellen. Så fel jag hade (än en gång). Endast en poäng sämre än det mytomspunna 2006.
Vilka svenskar, norska och finska friidrottare satte SB under mästerskapet?
Andre får fylle i med svenske og finske, men de jeg kommer på av de norske er Aks på 400m SB og PB med 50.38.
Jæger selvsagt samme med 49.04, og Frøynes på 800m kvinner pb og sb på 1.59.09. Med det så nærmet hun seg
Antonsen som dessverre var skadet, men som løp på 1.58.82 to ganger på rad i juni.
Edit: Ja og selvsagt Llano med 72.88 m i slegge ( men det resultatet hadde jeg ikke i hodet, men måtte søke på)
I tillegg til Antonsen, så var det på tross av et bra EM trist med både hun og andre som ikke var restituert etter skade.
Skotheim var jo lyckligvis delvis tilbake, og samme med Jacob (men ikke tilstrekkelig til at han hadde mulighet til å doble med 1500m)
OS-vinneren Roth hann ikke, og heller ikke vår 8.15 mann Jacob Boutera på 3000m hinder. (han var jo der, men visste jo at han hadde
laaangt igjen til å kunne prestere)
Er ikke godt nog informert om finske og svenske som kunne ha gjort resultatet ennu bedre, men veldig interessert av å høre om det.
Tervo vet jeg selvsagt om