2026-08-17, 12:41
Medlem
John.Walkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Vi har i alla tider haft sexbrott i Sverige, utförda av svenskar mot svenskar. Skillnaden är väl att den typen av brottslighet har ökat med 1000% sedan vi började med massinvandringen. Fortfarande har vi våra "Anders Eklund, "Niklas Lindgren" och diverse andra psykopater som den här tex. att ta hand om.
För den skulle behöver vi ju inte direktimportera fler.

Jag har inte sagt vi ska hämta fler. Jag säger att vi måste använda samma analys modell på båda.
Citera
2026-08-17, 14:18
Medlem
MrSwaggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stefanbif
Tafsandekulturen var ju utbredd på hela Ryhov som du skrev? 9-10 av 3000 är väl ingen kultur? Och nu skrev du att det är din teori, du har alltså gissat. Herrejävlar …

Du måste ju vara lite lätt efter. En teori är fortfarande inte baserad på gissningar. Och ja, det är betydligt lättare att hålla det hemligt med färre inblandade.
Citera
2026-08-17, 14:19
Medlem
MrSwaggers avatar
Citat:
Jaja vi säger så Swagger. Du säger ju emot dig själv. En kultur på hela ryhov skrev du, om du vet om det så borde väl fler veta det? Men nu har du ju i princip sagt att du tillhör de 9-10 haha. Men både du och vi andra här vet att du pratar skit. Nu får det vara bra, nu skriver jag inte mer om detta. Du är en idiot och kommer förmodligen alltid att vara det.

Nej jag säger inte emot mig själv, inte mitt fel att du verkar ha svårt med både läsförståelsen och svenskan.
Citera
2026-08-17, 14:20
Medlem
MrSwaggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firewaia
”Jag rövgissar utan något alls att gå på”
Häng dig för fan
Har väldigt mycket att gå på.
Citera
2026-08-17, 14:21
Medlem
MrSwaggers avatar
Citat:
Tack för stödet. Vet att man inte ska mata troll men har så jäkla svårt för lögnare som dessutom anklagar hela Ryhov för tafsande. Inte roligt för de som jobbar där. Dessutom finns det massa andra lågbegåvade här som tror på hans dravel.
När har jag anklagat hela Ryhov för tafsande? Du menar jag har anklagat samtliga anställda där för det? Du är ju inte klok för fan
Citera
2026-08-17, 14:29
Medlem
Firewaias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSwagger
Har väldigt mycket att gå på.
Men inte ETT PISS som du kan belägga såklart.
Citera
2026-08-17, 14:35
Medlem
MrSwaggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firewaia
Men inte ETT PISS som du kan belägga såklart.
Belägga med vadå? Bevis? Att lasse och pelle varit framme och tafsat? Vill du jag ska hänga ut folk? Vad vill du jag ska säga? Jag säger de jag sagt för jag vet det jag vet. Jag säger inte mer än det jag vet.
Enkelt. Vad tror du på egentligen? Tomten också? Ser jag ut som en utredare inom polisen, eller en åklagare? Eller ett orakel med all världens kunskap?
Citera
2026-08-17, 14:42
Medlem
MrBubss avatar
Citat:
Aa men hon hade varit rejält bensad och så. Hon var helt däckad

Citat:
Yepp. Hon hade fått stesolid och nitrazepam.. Så hon var djupt sovande.

Om man kan något om sjukvård i allmänhet, så vet man att det inte finns några nedsövda patienter på en Medicinavdelning utan dessa patienter behandlas och vårdas på Intensivvårdsavdelningen.

Ditt svammel är enbart löjeväckande och du borde byta forum, då du inte har bidragit med en vettig stavelse i denna tråd utan bara en herrans massa trams.
Citera
2026-08-17, 14:52
Medlem
Firewaias avatar
Citat:
Belägga med vadå? Bevis? Att lasse och pelle varit framme och tafsat? Vill du jag ska hänga ut folk? Vad vill du jag ska säga? Jag säger de jag sagt för jag vet det jag vet. Jag säger inte mer än det jag vet.
Enkelt. Vad tror du på egentligen? Tomten också? Ser jag ut som en utredare inom polisen, eller en åklagare? Eller ett orakel med all världens kunskap?
Med andra ord ett klassiskt hitchens rakkniv scenario. Moving on.
Citera
2026-08-17, 15:15
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Det är inget barn. Hon är runt 25-30.
Enligt andra postare så handlar det om en äldre kvinna.
Citera
2026-08-17, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Vi har i alla tider haft sexbrott i Sverige, utförda av svenskar mot svenskar. Skillnaden är väl att den typen av brottslighet har ökat med 1000% sedan vi började med massinvandringen. Fortfarande har vi våra "Anders Eklund, "Niklas Lindgren" och diverse andra psykopater som den här tex. att ta hand om.
För den skulle behöver vi ju inte direktimportera fler.

Näe invånarna i Tartu är inte jätteglada på oss
Citera
2026-08-17, 15:52
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VolleybollMolly66
Näe invånarna i Tartu är inte jätteglada på oss
Läste det i morse, och jag förstår dem till 100% Brottslingarna skulle få sitta i de länder som exporterar problemen mest till oss, men det är en annan fråga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in