2026-08-17, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finporslinet
Har vänstern makten får vi massinvandring med araber och afrikaner

Samma med en röst på Afs eller ÖP som i praktiken landar hos rödgröna.
Senast redigerad av liapunov13 2026-08-17 kl. 10:26.
Citera
2026-08-17, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Driftstopp
Du gör dålig reklam för tidö, konspirationsgrejer och flum om att ett lokalt parti i en sketen stad är kontrollerad av ryssar.

Tvärtom. Det är AfS och Allard som har gjort katastrofal reklam genom att hjälpa vänstern med att avsätta den bästa regeringen någonsin. Endast Ryssland skulle vilja skapa kaos och instabilitet i Sverige.
Citera
2026-08-17, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av liapunov13
Samma med en röst på Afs eller ÖP som i praktiken landar hos rödgröna.

Varför föredrar du indier och pakistanier? Jag tycker inte det är någon större skillnad.

Vilken nyans av brunt som kommer in det kunde jag inte bry mig mindre om.

Folkutbytet fortsätter oavsett vilken av dessa sidor som sitter vid makten.
Citera
2026-08-17, 22:30
Medlem
RamsundAktaRingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigOrangeBunny
Skummat igenom partiprogrammet under kvällen. Som med alla partier finns det väl en del jag håller med om (och sånt jag inte håller med om) Förstår inte varför man måste ha med Ut med packet! som en av punkterna i partiprogrammet? Vilka väljare är det riktat till liksom...
Eg är det en punkt (Ut med packet) som vart land med självrespekt har.
Citera
2026-08-17, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aroblin
Markus Allard som leder Örebropartiet som fått ganska stor uppmärksamhet på Youtube. Markus Allard framträder regelbundet på Youtube kanalen Riks.

Örebropartiet växte och tog fler platser i kommunfullmäktige i Örebro i valet 2022.

Kommer partiet lyckas nationellt? Kommer de kunna ta röster från SD, M, S kanske andra partier?

https://www.friatider.se/vi-ska-utrota-klagget-riks-profil-vill-utmana-sd-pa-riksniva
Nu är det "Ryssland" som ligger bakom ÖP. För andra är det svensk extremvänster eller extremhöger.
Nej. ÖP och Allard är här för sittande politiker i Sverige har skapat kriser och problem som bara växer. Med skattepengar.
Citera
2026-08-18, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RamsundAktaRingen
Eg är det en punkt (Ut med packet) som vart land med självrespekt har.

OK, det går ju också att kalla det "återvandring" istället för att låta som en RAC-skiva från tidigt 90-tal. Men men...ursäkta min cynism
Citera
2026-08-18, 04:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigOrangeBunny
OK, det går ju också att kalla det "återvandring" istället för att låta som en RAC-skiva från tidigt 90-tal. Men men...ursäkta min cynism
Jodå. Men 2026 har Allard en poäng. Han säger hur det är även om ibland med temperament eller pang på utan sallad först. Det är en skillnad som inte finns hos de etablerade alltså klarsynthet och direkt ofiltrerat, det finns inte. Det ljugs o värst, förhalas.

Som det är nu 2026 och framåt är riktningen viktigast o att tala klarspråk vart vi är på väg.
Citera
2026-08-18, 16:11
Medlem
Ny mätning där tidö ligger under med 10%-enheter.

Se detta som ett tecken att skita i att rösta på tidö, de kommer förlora oavsett. Rösta ÖP oavsett var du bor i Sverige där rösten gör störst skillnad.
Citera
2026-08-18, 22:28
Medlem
Först DN och nu 100%. Har Allard sålt ut sig till främmande makt?

Han verkar för övrigt vara ganska nöjd med övervakningssamhället och att använda biometri som en lösning på bidragsfusk. Något som såklart aldrig hade behövts i det gamla Sverige innan massinvandringen.

Nej nu vill jag se utträde ur NATO och EU i partiprogrammet, annars utgår jag ifrån att detta återigen är kontrollerad opposition. Man kan sitta och skrika "ut med packet" hur mycket som helst, sitter man kvar i EU så spelar det knappt någon roll vad man gör på hemmaplan gällande migrationen.
Citera
2026-08-18, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tebbu1
Rösta ÖP oavsett var du bor i Sverige där rösten gör störst skillnad.

Utanför Örebro valkrets är 100% bortkastad röst.
Så lågbegåvad får man inte vara.
Även i Örebro valkrets är låg chans.
Citera
2026-08-19, 07:13
Medlem
Driftstopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av liapunov13
Utanför Örebro valkrets är 100% bortkastad röst.
Så lågbegåvad får man inte vara.
Även i Örebro valkrets är låg chans.

tidö ligger under med 10%-enheter.
Låt det sjunka in.
Du har hoppet för ett sjunkande skepp.
Citera
2026-08-19, 07:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Driftstopp
tidö ligger under med 10%-enheter.

Endast på Verian.
Novus och Demoskop visar ett mycket mindre gap och Tidö brukar underprestera hos OU.
Vi har också fyra veckor kvar. En miljon osäkra väljare. Allting är möjligt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in