Igår, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fluclazolam
Allvarligt?? Jag blir positivt 2 veckor även om jag bara tar 2-3 stycken vilket stämmer med halveringstiden iofs men kanske stickan har högt gränsvärde för klonazepam vilket jag vet dom hade förr man kunde ta 2 stycken om dagen utan att bli positiv fast det ändrade dom

Nu var det länge sen jag käkade ikto men förr så var det som du skrev att de hade så högt gränsvärde att om du bara käkade några stycken vid ett tillfälle så kunde man vara lugn efter en dag eller två.

Om dom sänkt gränsvärdet så kan det vara annorlunda
Citera
Idag, 08:38
Medlem
Ska du bara äta någon dag är bromazepam eller diazepam att föredra,tar alldeles för lång tid för effekten att slå in med clonazepam, fast äter du dom dagligen är x2orna att föredra.
Citera
Idag, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xposted
Ska du bara äta någon dag är bromazepam eller diazepam att föredra,tar alldeles för lång tid för effekten att slå in med clonazepam, fast äter du dom dagligen är x2orna att föredra.
Nej, Diazepam har extremt lång halveringstid (inklusive metaboliter)

Samma tid för effekt.
Citera
Idag, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xposted
Både broma och clonazepam har långa halveringstider, är du ute efter benzo med kort halvering är det Xanor,Flunitrazepam,Temesta eller sobril som gäller om du kan få tag på det.mvh
Citera
Idag, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellishexistance
Nej, Diazepam har extremt lång halveringstid (inklusive metaboliter)

Samma tid för effekt.
Fast det tar alldeles för lång tid innan effekten slår in om han bara ska ätten dag medan diazepam tar 15min.mvh
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in