Citat:
Så är det såklart. Det främsta problemet är dock inte att de är för få, eller att jag inte skulle kunna få dem, utan att jag inte kommer åt dem då de inte är så lätta att komma i kontakt med utanför internet och internet funkar inte för män, har jag blivit ganska så övertygad om.
Citat:
Bra att du har ambitionen att vara öppen för yngre tjejer.
Ambitionen? I över 25 års tid så har jag inte haft något annat än yngre tjejer. Skulle man slå ut medelåldern på de kvinnor jag haft sedan mer än 25 år tillbaka så skulle den landa på mer än 10 år yngre. Den "äldsta" jag hade under denna period var den första och hon var 8 år yngre.
Citat:
De bästa tjejerna är unga och oförstörda. En man som hittar såna tjejer håller fast vid dem,
Det är min erfarenhet också. Jag borde ha hållit hårdare i den jag hade för många år sedan.
Citat:
Går det att formulera den universella moraliska principen i ord då? T ex "stick aldrig ut från flocken"? "Stick aldrig ut från flocken och var kåt"? Eller vad exakt är grejen? "Titta på mig, jag hatar mycket, jag är alltså inte en sån där pervo, för pervos våldtar bara alla barn, och barn ska man ju ha att amma"?
Jag tror inte på någon universell moral.
Citat:
Jag håller med, bortsett från att du kallar den där första fysiska kontakten med handen för "kemi". Var hon inte kåt och intresserad bara?
Jo, det var hon nog. Anledningen till att hon var det och valde mig kan ju dock delvis ha berott på att vi på något sätt hade rätt kemi. Vi kom liksom bra överens direkt, trivdes bra ihop och hade trevligt. Sen rann det ut i sanden ändå efter ett par månader, som det gör ibland.
Citat:
Allt kan inte tilltala alla. Så är det med all sex. Fast om man är öppensinnad kan man på en sådan tillställning ha kul ändå. Man kan ju titta nyfiket utan att själv behöva delta i något.
Nåt sex såg jag inte, det var mest att vissa hade en viss stil.