2026-08-16, 22:41
Medlem
Jag matchade med en tjej på en dejtingapp och vi började skriva lite. Tydligen så känner hon min polare. Hon har skickat screenshots på vår chatt till honom (En rätt så normal konversation) och han kontaktade mig och började göra åtlöje av mig. Jag känner mig sårad just nu. Vad ska jag göra?
Citera
2026-08-16, 22:43
Medlem
Straminskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror8
Jag matchade med en tjej på en dejtingapp och vi började skriva lite. Tydligen så känner hon min polare. Hon har skickat screenshots på vår chatt till honom (En rätt så normal konversation) och han kontaktade mig och började göra åtlöje av mig. Jag känner mig sårad just nu. Vad ska jag göra?

det beror på hur allvarligt det är eller om du överreagerar

om det inte är så allvarligt kan du rycka på axlarna och gå vidare

men om han uttryckt sig synnerligen nedrigt och elakt så kanske du bör fundera på vad är det för slags vän egentligen
Citera
2026-08-16, 22:45
Medlem
franges avatar
Citat:
Hur gamla är ni?
Citera
2026-08-16, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Straminsky
det beror på hur allvarligt det är eller om du överreagerar

om det inte är så allvarligt kan du rycka på axlarna och gå vidare

men om han uttryckt sig synnerligen nedrigt och elakt så kanske du bör fundera på vad är det för slags vän egentligen
Det som är det sjuka är att hon verkade hur trevlig som helst i chatten. Vem gör något sådant liksom? Tjejer är konstiga
Citera
2026-08-16, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Hur gamla är ni?
Spannet mellan 23-28
Citera
2026-08-16, 22:54
Medlem
Sluta dejta tjejen som verkar störd och var glad för att du har en riktig vän.
Citera
2026-08-16, 22:56
Medlem
FjodorBajkalsjons avatar
Citat:
Tydligen så känner hon min polare. Hon har skickat screenshots på vår chatt till honom (En rätt så normal konversation) och han kontaktade mig och började göra åtlöje av mig. Jag känner mig sårad just nu. Vad ska jag göra?
Hur tror du att hon hade reagerat om du hade skickat vidare hennes meddelande till någon av hennes kompisar?

Släpp tjejen och fundera på om du inte ska göra det med kompisen också.
Citera
2026-08-16, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FjodorBajkalsjon
Hur tror du att hon hade reagerat om du hade skickat vidare hennes meddelande till någon av hennes kompisar?

Släpp tjejen och fundera på om du inte ska göra det med kompisen också.

Bra märkligt om hans vän accepterade bildenerna(?), nu när du säger det.
Han borde nog dumpa både tjejen och kompisen.
Citera
2026-08-16, 23:35
Medlem
J.Doessons avatar
Citat:
Eeh sluta skriva med henne och dumpa ”vännen”, kanske...?
Citera
2026-08-17, 00:09
Medlem
Citat:
Vad ska jag göra?
Fråga din "kompis" vad han menar egentligen.
Citera
2026-08-17, 04:10
Medlem
Onanikrems avatar
Be din "vän" att fara åt helvete. Behöver jag säga att du blockar tjejen utan att ens säga/skriva något?
Citera
2026-08-17, 06:23
Medlem
tilsammansnus avatar
Citat:
Vad ska jag göra?
Du blockar den sk tjejen och klipper banden med sk vännen dvs inte vän utan en fd. bekant.

Skaffa riktig vän, umgås med seriösa tjejer.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in