2026-08-17, 07:02
Medlem
Man kan undra vad du har för fiender om dina vänner agerar på det där sättet...

Säg upp bekantskapen med din så kallade polare.
Skaffa riktiga vänner istället.

Din matchning kan du stryka. Hon verkar inte vara trevlig alls.
Citera
2026-08-17, 07:16
Medlem
hippilis avatar
Som dom flesta skriver här blocka den där du skriver med och din "vän" kan fara åt h-vete en vän beteer sig inte så

Är du helt säker på att den du skriver med är en tjej och inte den där "vännen" som luras?
Citera
2026-08-17, 08:08
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror8
Det som är det sjuka är att hon verkade hur trevlig som helst i chatten. Vem gör något sådant liksom? Tjejer är konstiga

Det är bara för att det är "inne" från tjejer att göra killar till åtlöje.
Säg inget till någon av de.
Blocka båda.
Citera
2026-08-17, 12:00
Moderator
pbos avatar
Relationer och samlevnad --> Relationsakuten
/Moderator
Citera
2026-08-17, 16:37
Medlem
Jag kan inte låta bli att undra... Om det var en fullt normal konversation enligt dig, vad var det egentligen som din "kompis" retade dig för? Det känns ju konstigt att göra någon till åtlöje för att han haft en trevlig konversation med en kvinna på en dejtingapp.
Citera
2026-08-17, 18:30
Medlem
NapoleonLaRues avatar
Citat:
Jag matchade med en tjej på en dejtingapp och vi började skriva lite. Tydligen så känner hon min polare. Hon har skickat screenshots på vår chatt till honom (En rätt så normal konversation) och han kontaktade mig och började göra åtlöje av mig. Jag känner mig sårad just nu. Vad ska jag göra?
Skrev du en romatisk novell till henne?

Se det hela som en trollning av dom bägge mot dig. Skriv inte mer. Jag hade inte gjort det i alla fall.

Många "vänner" blir ens fiender så fort brudar blandas in jävla ormar. Man kan inte lita på folk.
Citera
2026-08-17, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoomfront
Jag kan inte låta bli att undra... Om det var en fullt normal konversation enligt dig, vad var det egentligen som din "kompis" retade dig för? Det känns ju konstigt att göra någon till åtlöje för att han haft en trevlig konversation med en kvinna på en dejtingapp.
Jag brukar inte prata med tjejer så ofta så det var nog därför. Han tyckte väl det var roligt
Citera
2026-08-18, 14:50
Medlem
Citat:
Jag brukar inte prata med tjejer så ofta så det var nog därför. Han tyckte väl det var roligt
Är man i yngre tonåren kanske man kan tycka det är roligt, men i er ålder känns det väldigt underligt att hånas för att någon pratar med en av det andra könet.
Var det något specifikt han tyckte var roligt, eller vad var grejen?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in