2026-08-16, 19:07
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Det går åt civila i krig och det här är ett krig mot terrorister som gömmer sig bland civila, då dör civila. Kommer inte att sluta förrän siste man av terroristerna är död. Visst kan jag tycka det är onödigt att döda 50 civila för en terrorist gömmer sig bland dem, men israeler tycker inte det är onödigt.
Det kommer fortsätta tills alla terrorister är döda, tro mig.

Enligt mina beräkningar är det färre än 500 av terroristerna som hade direkt med attentatet som är vid liv i dag.

de som är inderekt inblandande, är det läger i syrien likt med isis supportar och hangarounds som gäller?
Citera
2026-08-16, 19:52
Medlem
HomoDeuss avatar
Det är så otroligt mycket intellektuell ohederlighet, historielöshet och ren elakhet bakom alla anklagelser från de nya nazisterna. Dvs pro-"palestina"-vänstern.

Det korta, och delvis felaktiga, svaret blir därför: man vill egentligen inte.

Själv så tycker jag att det är bra. Släng ut alla illvilliga araber från västbanken. Och rensa ut och ta över Gaza. De genomvidriga idioterna i Gaza har fått sina chanser, och ville inte ta dem. Det räcker nu.
Citera
2026-08-16, 20:47
Medlem
KaptenDilberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HomoDeus
Det är så otroligt mycket intellektuell ohederlighet,
. . .
. . . när man ska prata hasbara hela tiden.
Sionisterna är rasister. Alla vet. Nu skriver DN också enskilda artiklar som belyser det.
Även om bosättarna gör saker israeliska regeringen sagt de inte får, så har de straff-frihet, för den egna rasen kommer före.
väldigt tydligt i fall efter fall.

all er "legalism" är bullshit och det bästa är att kortsluta alla diskussioner med "tror du att alla människor är lika mycket värda" och om "ja" - visa det!
Citera
2026-08-16, 20:58
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenDilbert
. . . när man ska prata hasbara hela tiden.
Sionisterna är rasister. Alla vet. Nu skriver DN också enskilda artiklar som belyser det.
Även om bosättarna gör saker israeliska regeringen sagt de inte får, så har de straff-frihet, för den egna rasen kommer före.
väldigt tydligt i fall efter fall.

all er "legalism" är bullshit och det bästa är att kortsluta alla diskussioner med "tror du att alla människor är lika mycket värda" och om "ja" - visa det!

Du borde prata med dina föräldrar. Kusinerna du vet. Om varför du är så korkad.

Det bor två millioner araber i Israel. Noll judar i Gaza. Men det är israelerna som är rasister? På tal om kortslutning.

Och sluta försöka dölja din nynazism bakom alla lika värde. Du fattar inte ens vad det betyder, och tycker knappast att sionisterna är värda lika mycket som dina arabiska jihadister som vill ta över hela Israel. På tal om bosättare.
Senast redigerad av HomoDeus 2026-08-16 kl. 21:07.
Citera
2026-08-20, 21:00
Medlem
KaptenDilberts avatar
Citat:
Men det är israelerna som är rasister?
ja, det tycker jag mig ha märkt.
har du sett några tecken på det?
har du sett några tecken på motsatsen?

ge mig data, exempel

inte hasbara
Citera
2026-08-21, 14:09
Medlem
Beväpna palestinska bönder med drönare så slår dem ut terroristerna på egen hand.
Citera
2026-08-21, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plingirutan
Beväpna palestinska bönder med drönare så slår dem ut terroristerna på egen hand.

Bra idé! Det är mycket bättre att "palestinierna" slår ut sina egna terrorister med drönare än att Israel skall behöva jaga ifatt dom, skjuta eller gripa dem och sen behöva hålla rättegång och hänga dem. Däremot finns det inte särskilt många "palestinska" bönder. De lever på bidrag från väst, framförallt, och fick dom inte mat från andra länder skulle de snabbt svälta ihjäl.
Citera
2026-09-11, 05:11
Medlem
KaptenDilberts avatar
nu finns det recent filmer på hur IDF ingriper i samband med illegala bosättare.

det sker som vanligt trakasserier av en palestinsk familj i deras hem

MEN - ett gång rättskaffens israeler kommer och protesterar mot terroristerna (Huckabee har nyligen använt det ordet)

då ringer bosättarna IDF , och vips kommer de och avhyser de israeler som protesterar mot bosättarna

så visst kan IDF flytta på folk - om de vill
Citera
2026-09-11, 05:19
Medlem
KaptenDilberts avatar
Citat:
Det är så otroligt mycket intellektuell ohederlighet,
. . .
jag vet var jag kan hitta intellektuell ohederlighet.

men tycker du att jag är intellektuellt ohederlig, isåfall hur?

en bra hederligt intellektuell debatt går ut på att man konfronterar sin debattmotståndares STARKASTE argument.

brukar du göra det?
Citera
2026-09-11, 08:34
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varmboga-10.2
Nä precis. Israelerna tycker det är en bonus om fler stryker med.

Så varför vaccinerade de palestinierna under kriget menar du?
Citera
2026-09-11, 09:58
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Så varför vaccinerade de palestinierna under kriget menar du?

För att låtsas vara snälla såklart. Judarna vill bara lura väst och media och var tvungna att vaccinera för att inte framgå som alltför mordiska.

Iaf om man ska tro nynazzarna och 12-åringarna på propallesidan. 😂
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in