2026-08-16, 19:11
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ERKKANM
Enligt de så sökte han vård efter konfrontationen, men varför söker man inte vård innan så att han slipper hängas ut inför folk? #814
Det är en mycket bra fråga, men jag tror att dom flesta gäddor måste bli påkomna innan tanken ens slår dom att dom behöver söka vård. Det har ju funnits några gäddor som sökt hjälp, men i dom allra flesta fallen har det varit efter konfrontation.
Citera
2026-08-16, 19:13
Medlem
kansascityshuffles avatar
#814. Välkommen till helvetet, Magnus.
Citera
2026-08-16, 19:16
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Synd att man inte får se hur stor ”Pappa med stor” har. Känns som att det blir lite väl subjektivt annars. #813 visade upp sin barnarm med stolthet. #814 står bara och smyger vid spegeln. Upp med dasen, för tusan. Folket vill se.
Jaså, du har blivit folkrepresentant helt plötsligt? Personligen uppskattar jag att slippa se gäddkukar till höger och vänster i chattloggarna och det tror jag att väldigt många här i tråden (med några undantag) också gör. #814 upplever väl att han är välhängd och då väljer han nick efter det.
Citera
2026-08-16, 19:27
Medlem
voimois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donaldstrumpet
Var inte han från Göteborg?

Ellös, Orust.
Citera
2026-08-16, 19:31
Medlem
ERKKANMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Det är en mycket bra fråga, men jag tror att dom flesta gäddor måste bli påkomna innan tanken ens slår dom att dom behöver söka vård. Det har ju funnits några gäddor som sökt hjälp, men i dom allra flesta fallen har det varit efter konfrontation.
Ja, men precis det stämmer men jag har för mig att det var någon gädda som sökte vård utan att ens bli konfronterad först, och då menar jag inte gädda #778 utan #511 tror jag. Har jag fel så rätta mig gärna
Citera
2026-08-16, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ano47nym
Här är en vidrig gädda. Med en legendarisk monolog/intervju av Kim på Gräv. Hittade intervjun på nätet.

https://dumpen.se/2025/05/04/christian-ljugare-kungalv-606/

https://gofile.io/d/3IFSalc9

Tack för länken. Underhållande att höra hans undanflykter, väldigt tydligt att han är lågbegåvad.

Om du kan få tag på Hank samtal med Kim vore det guld, hörde det för länge sen och minns det som guld.
Citera
2026-08-16, 19:40
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Jaså, du har blivit folkrepresentant helt plötsligt? Personligen uppskattar jag att slippa se gäddkukar till höger och vänster i chattloggarna och det tror jag att väldigt många här i tråden (med några undantag) också gör. #814 upplever väl att han är välhängd och då väljer han nick efter det.
Äsch, ni är bara rädda för att facea er egen sexualitet.

En saftigt hammarskaft är alltid uppfriskande och vi är flera som uppskattar detta här i tråden. Det ger lite pondus åt gäddan. Därför är det trist att #814 står och smyger sådär. Men som du säger, det kan vara så att han själv upplever att den är lite större än genomsnittet men kanske inte känner sig tillräckligt säkert på detta för att stolt visa upp den på samma sätt som andra trebenta gäddor gjort, nu senast #813. För det var absolut en objektivt stor och tjock rackare.
Citera
2026-08-16, 19:40
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gerhardt
Skurup #814
https://dumpen.se/category/hall-of-shame/

Citat:
Ursprungligen postat av Vaginalketchup
Förnamnet fick vi på 814 i konfrontationen.
Nån som kan pm efternamnet?

Citat:
Ursprungligen postat av kansascityshuffle
#814. Välkommen till helvetet, Magnus.

Som skåning av födsel och ohejdad vana har jag bara en fråga; vad fan är det för dialekt? "Prrrauta", han låter ju värre än Björn Ranelid, förra gäddan i Skurup (kakelmannen) var ju blatte, men den här verkar ju helt svensk förutom den fuckade syntaxen och rullande R. Från 45 sekunder låter han helt sinnessjuk, kan det vara det nervösa påslaget?

Också roligt att han kallar sig "Pappa med stor", nästan namne med allas vår favorit "Pappa Stor". Kan vi hoppas på samma utväg?
Citera
2026-08-16, 19:50
Medlem
Ingen mer info om #182?
Citera
2026-08-16, 19:50
Medlem
#812 såklart 🙄
Citera
2026-08-16, 19:54
Medlem
MDTAAs avatar
Gädda 814

"Man måste ta hand om dom unga"

"Jag faktiskt stannade precis här och hjälpte en gammal gubbe som ramlade på vägen"
"Jag ville faktiskt prata med henne"
(Den fiktiva pedofilmamman)

Djävla skräp

https://dumpen.se/2026/08/16/pappa-med-stor-letar-dotter-skurup-814/
Citera
2026-08-16, 19:57
Medlem
ERKKANMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IngaSkidor
#812 såklart 🙄
Du kan redigera det misstaget du skrev, så att du slipper skriva 2 inlägg här. Bara ett vänligt tips!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in