2026-08-14, 10:51
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThaliaElise
Du verkar ha bestämt dig för att du inte gillar kvinnor och att kvinnor till sin natur är orimliga. Vad skulle få dig att ändra dig?
Jag tycker inte illa om kvinnor. Jag vill bara inte vara deras husse. Är det inte okej för dig?

Citat:
Jag fattade det. Men nått som är symboliskt är knappast bokstavligt. Ville höra ditt filosofiska resonemang om magi. Kan du inte bjuda på det?
Om de kunde göra vatten till vin, exempelvis, så kan man ju med fördel leva med dem.

Citat:
Vårt naturliga tillstånd är för män och kvinnor att gilla varandra. Gör man inte det är något fel.
Säger vem? Det låter som en åsikt.

Citat:
Eftersom pojkar inte blir uppfostrade till en sund maskulinitet. Unga killar växer upp och blir nedtryckta och hämmade. De vågar knappt ens ragga längre av rädsla för att bli anmälda. Självklart växer de inte upp till en sund maskulinitet då.
Om man låter sig bli nedtryckt är man kanske rent genetiskt inte så maskulin? Jag skulle säga att man är en tönt, maskulinitet är inte ett bra begrepp här tycker jag.

Nu vet jag inte när du gick i skolan, kanske var det före den värsta PK och feminsim, men det är knappast så att de tuffa killarna i plugget blir nedtryckta och hämmade av hemska feminister.

Citat:
Du menar alltså att kvinnor är evolutionärt anpassade till att inte gilla män och detta har lett till de sociologiska och kulturella förändringar vi ser idag? Att inte gilla män låter som en dålig överlevnadsstrategi. Hur skulle det gå ihop?
Kvinnor har inte behövt gilla män, på samma sätt som man inte behöver gilla folk i allmänhet som man stör sig på. Så länge man får mat, vatten och skydd mot elementen så duger det för att överleva. Beviset för det är obestridligt.

Citat:
Nej, kvinnor klarar sig inte utan män. Det är bara en konstgjord självständighet vi har som upprätthålls via skattesedeln.
Det är sant. Men om du frågar moderna kvinnor så är den generella uppfattningen bland dem att de klarar sig själva. De är starka.

https://youtu.be/H_sSuViPBHs

Du tillhör dem som insett att det är bättre för dig att parasitera på män, men nu är anden ute ur flaskan. Lycka till.

Citat:
Jodå, med rätt kvinna får män uppskattning
Nej, tyvärr. Vi måste se detta på samhällsnivå inte enstaka fall.

Citat:
Vilken märklig tolkning. Det finns inget manligt över att slå en kvinna.
Det är ju så män har haft kvinnor tidigare, med indirekt eller direkt tvång. När du talar om "sund maskulintet" hos den vanliga mannen så kan jag inte tolka det på nåt annat sätt.

Citat:
Det kan t.o.m. va lite charmigt med en man som är lite nördig och awkward
Det kan du få tycka, men det är inte den allmänna uppfattningen.
Senast redigerad av Negerhanen 2026-08-14 kl. 11:29.
Citera
2026-08-16, 15:55
Medlem
Man-o-Hasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Negerhanen
Försök håll er till ämnet!
Men det var ju exakt det hon gjorde eftersom att du ville veta hur folk tänker kring ämnet.
Citat:
Ursprungligen postat av Negerhanen
Främst mäns inlägg är intressanta här btw.
Varför inte lesbiska kvinnors eller de som inte vet om de är män eller kvinnor? Det går säkert på "dejt" med kvinnor de med och besöker bordell de också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in