2026-08-15, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trash-Panda84
Är det bara en dålig vinkel eller har han fått en ölmage?

Har han inte alltid haft det ? Hockeyröv både fram och bak ? Det kanske är den långa pappaledigheten.
Citera
2026-08-15, 15:10
Medlem
Citat:
Är det bara en dålig vinkel eller har han fått en ölmage?

Kollade bilden igen. Alltså, vad ska det föreställa ? "Kolla min intellektuella snygga kille med sin nya look". Kul var det iaf.
Citera
2026-08-16, 09:37
Medlem
Dagens inlägg. Nej, bara nej.
Men säkert en massa tonåringar som vill sminka sig som SB… och det är väl ett (smart) sätt att få in reklamlänkar på.
Citera
2026-08-16, 13:03
Medlem
Det är väl kutym att bröllopsgäster inte bär röda klänningar på bröllop?
Citera
2026-08-16, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaktusplastik
Har någon sagt att det är snålt eller vad? Det var olikt Sandra att ens bjuda på något! Att bjuda så många på en fin middag var absolut generöst.

Men nu till något viktigare, vad är det som händer med Björns hår?! Kände knappt igen honom. https://www.flickr.com/photos/sandypandycandy/55458940898/

Håller han på med någon hårtransplantation? Under processen kan de ju ofta ha lite märkliga looks.
Haha men det känns som att han alltid har lite problem med att få till en rimlig frisyr. Åtminstone innan Sandra kom in i hans liv. Never forget bilden i hans Wikipediaartikel. Jag blir alltid på gott humör av hans frisyr där.
Citera
2026-08-16, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Det är väl kutym att bröllopsgäster inte bär röda klänningar på bröllop?
Nä, det är inte kutym. Eller för att citera Magdalena Ribbing:

Citat:
Den är så dum, denna rödfärgsmyt, om den ens kan kallas myt, okunnigt trams är mer adekvat, att jag inte förstår hur någon med förnuftet i behåll kan tro på den.
Citera
2026-08-16, 13:46
Medlem
Citat:
Dagens inlägg. Nej, bara nej.
Men säkert en massa tonåringar som vill sminka sig som SB… och det är väl ett (smart) sätt att få in reklamlänkar på.

Hon ser typ ut som Isa innan transition ?
Citera
2026-08-16, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carli
Hon ser typ ut som Isa innan transition ?

Haha, helt rätt, där träffade du mitt i prick.
Jag förstår inte hur mycket klet en människa kan smörja in sig med? Och den där self
tanning sprayen från Ida Warg, den är verkligen ingen höjdare. På någon.
Citera
2026-08-16, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jorja
Nä, det är inte kutym. Eller för att citera Magdalena Ribbing:

Klänningen kändes bara så fel i sammanhanget? I den miljön? Men hatten av att hon ens bemödade sig för att ens sätta sig på tåget och delta i Björns familj.
Citera
2026-08-16, 14:30
Medlem
Citat:
Klänningen kändes bara så fel i sammanhanget? I den miljön? Men hatten av att hon ens bemödade sig för att ens sätta sig på tåget och delta i Björns familj.

Har inte sett den röda klänningen men däremot den vita från födelsedagen. Med pippilotter till. Hennes högsta dröm är att vara Lolita men alla killar hon haft är ju lika feminina som hon vill vara.
Citera
2026-08-16, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carli
Har inte sett den röda klänningen men däremot den vita från födelsedagen. Med pippilotter till. Hennes högsta dröm är att vara Lolita men alla killar hon haft är ju lika feminina som hon vill vara.

Finns på hennes stories. Hon är på bröllop, Björns syster (eller bror) gifter sig. Du måste kolla!
Citera
2026-08-16, 15:48
Medlem
Citat:
Aha. Jag tycker den såg lagom dressad ut på ett bröllop som av bilderna att döma såg rätt avslappnat ut i naturen. Jag fick lite vallmo-känsla av henne på bilden genom fönstret.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in