Citat:
Lite för mkt upprepade och svin hög "musik i bakgrunden" Annars har jag fått mig många skratt.
Finns en sak jag skulle vilja gräva i, men känns super osjysst mot bruden. Benjo har alltid sagt att tjejen han var ihop med i 10 år, hon var en 10a, hon va helt out of his Leauge, hon hade kunnat få vem som helst, men valde honom och bla bla. Hon är med i några videos i början på kanalen, bla nån poker kväll, och hemma hos Hampus nån gång. Kolla och gör er en egen bedömning. Vill inte skriva ngt taskigt om henne. Det är Benjo som är bäng och slänger ur sig sådana saker som om han skulle haft en både sharp (slow mkt slow skulle jag kalla henne) och super modell look brud. Men milt sagt, hon va i exakt samma liga som Benjo och Hampus..
Återigen Benjos mindervärdeskomplex när han ska beskriva och berätta om saker!
Finns en sak jag skulle vilja gräva i, men känns super osjysst mot bruden. Benjo har alltid sagt att tjejen han var ihop med i 10 år, hon var en 10a, hon va helt out of his Leauge, hon hade kunnat få vem som helst, men valde honom och bla bla. Hon är med i några videos i början på kanalen, bla nån poker kväll, och hemma hos Hampus nån gång. Kolla och gör er en egen bedömning. Vill inte skriva ngt taskigt om henne. Det är Benjo som är bäng och slänger ur sig sådana saker som om han skulle haft en både sharp (slow mkt slow skulle jag kalla henne) och super modell look brud. Men milt sagt, hon va i exakt samma liga som Benjo och Hampus..
Återigen Benjos mindervärdeskomplex när han ska beskriva och berätta om saker!
Ah håller med om att musiken varit för hög flera gånger, det har hänt för när jag sitter på datorn o redigerar tycker jag att ja hör pratet skitbra (med hörlurar) utan att musiken stör. Men sen när jag lyssnar på mobilen eller ibland bara med på speakers har det låtit helt annorlunda. Har dock medvedet inte lagt fokus på hans familj och vänner och är de med försöker jag inte sätta de i dåligt ljus, det gällde även zeb. (Benjoo compilation är ej mina videos så kan ej svara för de).
Vill inte heller bara göra rena "hat" videos av Benjoo. Målet är att det ska vara roligt, ja det är mkt på hans bekostnad men det är så att jag sj hade kunnat skratta åt det om någon gjorde liknande på mig.