2026-08-16, 07:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BigOrangeBunny
Är det för att hon gick och pratade med DN eller vad menar du?
Alla människor i hela världen, förutom typ 15 personer här på Flashback, förstår vad som är fel med Sanna Hill. Hon var aktiv "nazist" i över 15 år, vänder plötsligt på en femöring och gråter ut i massmedia. Massmedia som står för exakt motsatta åsikter, än de hon har kämpat för i 15 år.
Jag har inte hört talas om en sån här tvärvändning sen eftermälet av WWII, då vissa nazister blev liberaler över en natt. Men det var ju oftast endast på grund av att de älskade livet mer än ideologin.
Sanna Hill är mentalt stark, men psykiskt sjuk. Hon går inte att lita på. Hon vet vilka knappar hon ska trycka på för att komma fram i livet. Nu är hon plötsligt mångkulturens och feminismens förespråkare. Och hon får folk härinne på Flashback att totalt missa det viktiga och istället diskutera gamla pojkvänner, traditionella könsroller, nationalisternas "ansvar" att "rensa i leden", osv. Hon klarar uppenbarligen fortfarande att manipulera vissa nationalister, trots att hon har satt en dolk i både hjärtat och ryggen på dem.
Jävla cucks. Håna fanskapet istället och fortsätt kampen.
Citera
2026-08-16, 07:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skvallevalle
Alla människor i hela världen, förutom typ 15 personer här på Flashback, förstår vad som är fel med Sanna Hill

Jag tror inte hon är så mycket "rockstjärna" (dvs att hela världen håller koll på en ledande figur från Nya Tider )

Citat:
Hon var aktiv "nazist" i över 15 år, vänder plötsligt på en femöring och gråter ut i massmedia. Massmedia som står för exakt motsatta åsikter, än de hon har kämpat för i 15 år.
Jag har inte hört talas om en sån här tvärvändning sen eftermälet av WWII, då vissa nazister blev liberaler över en natt.

Jag frågar (och söker veta mer) eftersom hon skriver på FB att "hon började tvivla för några år sedan" och bla försökte ta kontakt med Exit förra året (dock utan att de återkopplade)
Citera
2026-08-16, 07:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BigOrangeBunny
Jag tror inte hon är så mycket "rockstjärna" (dvs att hela världen håller koll på en ledande figur från Nya Tider )

Jag frågar (och söker veta mer) eftersom hon skriver på FB att "hon började tvivla för några år sedan" och bla försökte ta kontakt med Exit förra året (dock utan att de återkopplade)

Är du nationalist BigOrangeBunny? Sluta då genast att ägna en enda mer tanke på Sanna Hill. Gå och gör något vettigt med ditt liv istället.

Annars; Hon ljuger. Hon ljuger så mycket att hon inte kan hålla reda på allt hon har ljugit om, och börjar då tro på flera av sina lögner. Därför låter vissa av de så trovärdiga.
Tänk så här; varför skulle Exit inte återkoppla till en ledande person för den nationalistiska rörelsen? Hon var en nationalistisk Greta Thunberg. Att inneha ansvaret för Sannas omvändning skulle vara en stor sak för Exit, med tillhörande medial uppmärksamhet.
Citera
2026-08-16, 07:46
Medlem
Citat:
Alla människor i hela världen, förutom typ 15 personer här på Flashback, förstår vad som är fel med Sanna Hill. Hon var aktiv "nazist" i över 15 år, vänder plötsligt på en femöring och gråter ut i massmedia. Massmedia som står för exakt motsatta åsikter, än de hon har kämpat för i 15 år.
Jag har inte hört talas om en sån här tvärvändning sen eftermälet av WWII, då vissa nazister blev liberaler över en natt. Men det var ju oftast endast på grund av att de älskade livet mer än ideologin.
Sanna Hill är mentalt stark, men psykiskt sjuk. Hon går inte att lita på. Hon vet vilka knappar hon ska trycka på för att komma fram i livet. Nu är hon plötsligt mångkulturens och feminismens förespråkare. Och hon får folk härinne på Flashback att totalt missa det viktiga och istället diskutera gamla pojkvänner, traditionella könsroller, nationalisternas "ansvar" att "rensa i leden", osv. Hon klarar uppenbarligen fortfarande att manipulera vissa nationalister, trots att hon har satt en dolk i både hjärtat och ryggen på dem.

Helt riktigt.

Den enda jämförelsen som ens kommer i närheten är kanske Sven-Olov Lindholm? Hans svängning var dock en långsam process som tog nästan 20 år och han sålde inte ut sina kamrater i samband med det. Mångkultur och feminism var dessutom icke-frågor på den tiden.
Citera
2026-08-16, 07:53
Medlem
Sopphjonets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrFishboy
Det är en rimlig slutsats, genom åren har jag stött på mängder av människor som påstått sig ha ideal som de tydligen inte haft, deras drivkraft har uppenbarligen varit något annat än övertygelsen. Att fel person påstått sig vara något de uppenbarligen inte är, ger inte belägg för att idéerna varit fel eller att världsbilden är falsk, med det perspektivet blir ju varje idé eller rörelsen direkt destruktiv och falsk. En persons redogörelse kan inte svara för en hel grupps klandrande. Hela historien blir uppenbart en subjektiv och personlig redogörelse, där det inte var idéerna utan den enskilda individens val av relationer som var det avgörande.

Helt enig. Bra sammanfattat.
Citera
2026-08-16, 07:54
Medlem
Citat:
Är du nationalist BigOrangeBunny? Sluta då genast att ägna en enda mer tanke på Sanna Hill. Gå och gör något vettigt med ditt liv istället.

Men det här är ju Flashback (skvaller-trådar om ditten och datten är ju inget ovanligt direkt, så finns nog många som behöver "göra något vettigt med sitt liv" ) Nej, men allvarligt: Själv har jag prenumererat på Nya Tider ett bra tag (och har även några böcker från Alterna-Media) därav min nyfikenhet. Jag känner inte henne personligen och då man läst en hel del av henne, Vavra Suk etc genom åren väcktes nyfikenheten när det här slog ned som en bomb

Citat:
Annars; Hon ljuger. Hon ljuger så mycket att hon inte kan hålla reda på allt hon har ljugit om, och börjar då tro på flera av sina lögner. Därför låter vissa av de så trovärdiga.
Tänk så här; varför skulle Exit inte återkoppla till en ledande person för den nationalistiska rörelsen? Hon var en nationalistisk Greta Thunberg. Att inneha ansvaret för Sannas omvändning skulle vara en stor sak för Exit, med tillhörande medial uppmärksamhet.

OK då, hon är lite av en mytoman. Jag antar att du vill sammanfatta det som så
Senast redigerad av BigOrangeBunny 2026-08-16 kl. 08:18.
Citera
2026-08-16, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoakimBall
men varför om de är civiliserade har de flytt sin civilisation? det är den hon flyr till?

Nu verkar du förvirrad.
Citera
2026-08-16, 10:03
Medlem
Citat:

Hon hållt på länge med detta och hamnat på bar backe utan någon inkomst med en unge att ta hand om. Skulle svenska nationalister ha starkare nätverk som muslimer eller judar har så hade en person som hon inte hamnat i den situationen.
Citera
2026-08-16, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
Hon hållt på länge med detta och hamnat på bar backe utan någon inkomst med en unge att ta hand om. Skulle svenska nationalister ha starkare nätverk som muslimer eller judar har så hade en person som hon inte hamnat i den situationen.

En muslimsk kvinna hade hamnat på bar backe om hon kränker hedern. Exempelvis lämnar sin man eller kritiserar sin klan.

Sanna får söka försörjningsstöd precis som muslimska kvinnor.
Citera
2026-08-16, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gameboymannen
En muslimsk kvinna hade hamnat på bar backe om hon kränker hedern. Exempelvis lämnar sin man eller kritiserar sin klan.

Sanna får söka försörjningsstöd precis som muslimska kvinnor.

Eh nej. Muslimska kvinnor blir antingen dödade i det scenariot, eller helt enkelt tvingade till lydnad/underkastelse. De går aldrig "fria" från sin make/familj/utökad familj. De är deras egendom.
Citera
2026-08-16, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ionia
Eh nej. Muslimska kvinnor blir antingen dödade i det scenariot, eller helt enkelt tvingade till lydnad/underkastelse. De går aldrig "fria" från sin make/familj/utökad familj. De är deras egendom.

Finns vissa muslimer som lämnat. De förlorar helt kontakten med släkt och familj och får klara sig själva.
Citera
2026-08-16, 11:33
Medlem
Sanna har fått så enormt med uppmärksamhet till stor del tack vare sitt blond barbie utseende. Dockaktigt utseende, isblå ögon, smal midja och stora bröst. Hade hon varit en ful tjockis hade hon aldrig blivit uppburen och "kändis" i dessa kretsar och ingen hade brytt sig efter hennes avhopp heller.

Folk tenderar att bry sig om vackra personer, och nu har en sån med en ovanlig bakgrund och en sob story dykt upp.

Fula personer får aldrig nån uppmärksamhet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in