2026-08-16, 08:17
Medlem
MDTAAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman
Men det stämde i allra högsta grad, han var PRO med butik på en golfbana!

För övrigt var han en mycket välkänd och omtyckt profil i Helsingborg!
Därav har jag tidigare nominerat honom som en av de gäddorna med högst fallhöjd. Oavsett hans utseende så hade han ett bra och välordnat liv utåt sett men torskade allt!

Tack för info.
Det verkar som om att du känner till en del om honom, du får gärna delge mer information om du har eller kommer över

Citera
2026-08-16, 09:07
Medlem
Dags att kastrera den jävla Robinson-Gäddan en gång för alla. https://dumpen.se/2026/08/09/the-return-of-robinson-811/
Citera
2026-08-16, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Ja, han påminner lite grann om "The Wolf" i Pulp Fiction som kommer in och städar upp efteråt. Skillnaden mellan "The Wolf" och mellanhanden är dock att "The Wolf" faktiskt ordnar upp saker och ting, medan den s k mellanhanden bevisligen enbart ställer till det och förvärrar situationen för gäddan.
Likheten är att de båda är påhittade...
Citera
2026-08-16, 10:13
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Birds-of-a-feather
Likheten är att de båda är påhittade...
Ja, och trots det är The Wolf ändå betydligt mer sannolik än den där helt orimliga mellanhanden.
Citera
2026-08-16, 10:22
Medlem
Nationalromantiks avatar
Citat:
Ja, fy fan, han är fullkomligt genomvidrig. Det verkar dock som att hans chattloggar är borttagna från Dumpen. för jag hittar dom inte. I dessa kunde man läsa att han önskade utöva fysiskt våld när han våldtog barnen. #165

Jag hittade chattloggarna, de finns där
Citera
2026-08-16, 10:25
Medlem
Nationalromantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kajnus
Dags att kastrera den jävla Robinson-Gäddan en gång för alla. https://dumpen.se/2026/08/09/the-return-of-robinson-811/

Bra reklam för tv4 och Robinson!

När man läser tidigare chattloggar verkar han ha Tourette nästan
Citera
2026-08-16, 10:27
Medlem
neomunaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ano47nym
Hur lurade denne mellanhandsben nicklas till platsen? Varför går inte nicklas till polisen med denna info? Och har du bevis för det du påstår? Annars är det ju bara ditt påstående. Och får tas för vad det är. Rappakalja, då det låter helt osannolikt.
Loopen skrev att Nicklas skrev med en 26 åring på Tinder, med andra ord borde det vara hur lätt som helst för Nicklas att bevisa för både Dumpen och Polisen att han blivit lurad. Falsk beskyllning är långt mycket värre än förtal och kan ge upp till 4 års fängelse samt går under allmänt åtal, har Loopen rätt är det här ett öppet mål bara han anmäler. Men Nicklas verkar inte gjort det så hur enkelt det än är så man får anta han är en stolt "lurad" gädda som inte vill ha upprättelse.
Citat:
Ursprungligen postat av ERKKANM
Mellanhand mellan mellanhand?
Avancerad fiskarlogistik! Skojar bara, det här med mellanhänder är nog bara skitsnack. Jag är 90% säker på att 100% av alla gäddor snackat med fiskaren direkt. Ska man gå på loopens scenario behövs egentligen inte ens en mellanhand, det behövs bara lite bilder(gärna snoppar med) så går konversationerna att fejka. Skulle dumpen hänga ut utan konfrontration på video kan de likagärna lägga ner, för då hamnar vi en ohållbar situation där man blint tror på och antar att ett (falskt) påstående automatiskt är sant eller bekräftat bara för det sagts så. Det är vansinne att tänka så. Det är här därför själva konfrontationen är så pass viktig eftersom det är empirisk data.
Senast redigerad av neomunaa 2026-08-16 kl. 10:49.
Citera
2026-08-16, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ano47nym
Hur lurade denne mellanhandsben nicklas till platsen? Varför går inte nicklas till polisen med denna info? Och har du bevis för det du påstår? Annars är det ju bara ditt påstående. Och får tas för vad det är. Rappakalja, då det låter helt osannolikt.
Hallå vakna!
Detta snack om mellanhand är skribenter som citerar den avstängde Loopmelonen, som skrev att #588 hade någon mellanhand.
Eftersom ingen tror på det är detta bara humor eller som du skriver rappakalja.
Citera
2026-08-16, 10:48
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nationalromantik
Jag hittade chattloggarna, de finns där
Tack! Jag tittade bevisligen på helt fel ställe. En genomrutten människa, den här Ove. #164
Citera
2026-08-16, 10:59
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Hallå vakna!
Detta snack om mellanhand är skribenter som citerar den avstängde Loopmelonen, som skrev att #588 hade någon mellanhand.
Loopen klev in i tråden efter konfrontationen med #785, inte #588, och hävdade att denne hade blivit lurad med hjälp av en okänd mellanhand. Det är förstås ett enormt skrattretande påstående och har blivit lite av en "grej" här i tråden, men humor har ju den effekten att den lättar upp stämningen när man diskuterar ett mycket allvarligt ämne. Jag tycker inte att det stör.
Citera
2026-08-16, 11:33
Medlem
Citat:
Loopen klev in i tråden efter konfrontationen med #785, inte #588, och hävdade att denne hade blivit lurad med hjälp av en okänd mellanhand. Det är förstås ett enormt skrattretande påstående och har blivit lite av en "grej" här i tråden, men humor har ju den effekten att den lättar upp stämningen när man diskuterar ett mycket allvarligt ämne. Jag tycker inte att det stör.
Inte alls, Loopens korkade påstående om mellanhanden har blivit trådens stående skämt. Men absolut viktigt att påpeka att det inte ligger någon sanning i det. Det är naturligtvis gäddorna och deras "vänner" som vill att folk ska tro på det, för att göra gäddornas del i det hela obetydlig. Defjanten har gått all in och påstår sig ha kontakt med en hel hög gäddor som alla stött på en mellanhand. Snacka om att ta saker till en riktigt absurd nivå...

#ingen!
Citera
2026-08-16, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Hallå vakna!

Du missade min poäng det ÄR rappakalja det "AdDefiant" och "Loopmelon" skriver!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in