2026-08-15, 22:16
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ano47nym
Även användare "Loopmelon" tjatade om en lömsk "mellanhand". Vilket sammanträffande. Men den här tråden handlar inte om vare sig båtben, eller mellanhänder. Vad tycker du om gäddorna som Dumpen fiskat upp. 785 till exempel, en riktigt ful fisk. Både utseendemässigt, och ful i vad han ville göra med ett minderårigt barn.
Hahaha, ja #785 är en härlig kille. Ärlig och absolut inte idiotisk. En riktig drömgädda.
Citera
2026-08-15, 23:05
Medlem
Citat:
Även användare "Loopmelon" tjatade om en lömsk "mellanhand". Men den här tråden handlar inte om vare sig båtben, eller mellanhänder. Vad tycker du om gäddorna som Dumpen fiskat upp. 785 till exempel, en riktigt ful fisk. Både utseendemässigt, och ful i vad han ville göra med ett minderårigt barn.
ja precis det stämmer och jag hade ju kontakt med både loopmelon och med nicklas där nicklas påstod att en mellanhand hade kontakt honom via tinder och sen skapat ett konto i hans namn på snapchat och sen gick det till så att mellanhanden skrev med nicklas på ett annat ställe medan någon från dumpen skrev till mellanhanden på snapchat
Citera
2026-08-15, 23:12
Medlem
Robinson-gäddan känns som den ondaste av alla gäddorna. Hela hans trädgård bör grävas upp!
Citera
2026-08-15, 23:29
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Robinson-gäddan känns som den ondaste av alla gäddorna. Hela hans trädgård bör grävas upp!
Ja, Robinson-gäddan är en riktigt störd individ som går igång på våld och förnedring. Men det finns fler, t ex mina absoluta hatobjekt #746 och #601. Och så har vi en gammal goding att damma av, Grove Ove #165 i Mariestad. Han är inte förstahandsvalet när det gäller att skaffa barnvakt.
Citera
2026-08-15, 23:30
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Follows

Jag tror inte han har någon trädgård att gräva upp. Han bor i Blåsjön, nära Norge. Ute i obygden. Mygg och jävulskap.

#144 #811
Citera
2026-08-15, 23:41
Medlem
Sommargays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Ja, Robinson-gäddan är en riktigt störd individ som går igång på våld och förnedring. Men det finns fler, t ex mina absoluta hatobjekt #746 och #601. Och så har vi en gammal goding att damma av, Grove Ove #165 i Mariestad. Han är inte förstahandsvalet när det gäller att skaffa barnvakt.
Grove Ove är ju en favorit 😍
Dom gula plasthandskarna och de inflammerade ljumskarna 😁
Bodde i en husvagn ställd på ett gammalt pars tomt och eftersom han hjälpte dom med "det tekniska" ibland så tjuvade han wifi från dom. När någon amerikansk organisation detekterade barnporrsaktivitet från ip-adressen som ju alla delade på blev de två 80-åringarna inplockade på förhör. Vilken soppa.
Snackade om att "peddorunka peddokuken" på "rövpannor" med tjack.

#165 Mariestads stolthet
Senast redigerad av Sommargay 2026-08-15 kl. 23:44.
Citera
2026-08-15, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AdDefiant6971
ja precis det stämmer och jag hade ju kontakt med både loopmelon och med nicklas där nicklas påstod att en mellanhand hade kontakt honom via tinder och sen skapat ett konto i hans namn på snapchat och sen gick det till så att mellanhanden skrev med nicklas på ett annat ställe medan någon från dumpen skrev till mellanhanden på snapchat

Hur lurade denne mellanhandsben nicklas till platsen? Varför går inte nicklas till polisen med denna info? Och har du bevis för det du påstår? Annars är det ju bara ditt påstående. Och får tas för vad det är. Rappakalja, då det låter helt osannolikt.
Citera
2026-08-15, 23:54
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
Bodde i en husvagn ställd på ett gammalt pars tomt och eftersom han hjälpte dom med "det tekniska" ibland så tjuvade han wifi från dom. När någon amerikansk organisation detekterade barnporrsaktivitet från ip-adressen som ju alla delade på blev de två 80-åringarna inplockade på förhör. Vilken soppa.

#165 Mariestads stolthet
Ja, fy fan, han är fullkomligt genomvidrig. Det verkar dock som att hans chattloggar är borttagna från Dumpen. för jag hittar dom inte. I dessa kunde man läsa att han önskade utöva fysiskt våld när han våldtog barnen. #165
Citera
2026-08-15, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay

#165 Mariestads stolthet

Så han tackade de åldriga grannarna med att surfa efter barnporr på deras nät? 165:an borde vara given i programmet Grannfejden.
Citera
2026-08-16, 00:30
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Så han tackade de åldriga grannarna med att surfa efter barnporr på deras nät? 165:an borde vara given i programmet Grannfejden.
Eller den nuvarande möjligheten, "Sveriges dummaste", kanske? Jag tror att han skulle smälta in alldeles utmärkt där. #165
Citera
2026-08-16, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Eller den nuvarande möjligheten, "Sveriges dummaste", kanske? Jag tror att han skulle smälta in alldeles utmärkt där. #165

Sveriges dummaste gädda, den programidén borde ju vara uppe för diskussion på diverse bolag. 588 är given.
Citera
2026-08-16, 00:50
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Sveriges dummaste gädda, den programidén borde ju vara uppe för diskussion på diverse bolag. 588 är given.
Jag tror att det finns en undre gräns (tack #746 för den insikten) för hur dum man får lov att vara innan
sannolikheten att få chans att delta i programmet helt och hållet utesluts. #588
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in