Igår, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artsoppamedflask
Jacob bleknar jämfört med Almgren när det gäller ren kapacitet. Ingebrigtsen har aldrig gjort ett lopp liknandet det som Almgren gjorde. Men det går ju inte att diskutera med dig för du är en norrman som inte är mottaglig för objektiva argument.
Jakob brukar väl inte springa 10 ändå. Menade på 1500 m.

Möjligt inte han dominerat ett lopp som Almgren men han har en bit upp till Jakob.

Det där går väl båda vägar va?
Citera
Igår, 01:04
Medlem
Crapmagics avatar
Kan ingen få tyst på Hårds runkande över Almgren, svt borde dra ur hans hörslursladd eller koppla ström till den.
Almgren kommer få problem med Wilson Boit Kipketer och Moses Kiptanois avkomlingar

Säg är Charlotte Henrich en babe?
Citera
Igår, 01:06
Medlem
Artsoppamedflasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seolseol
Jakob brukar väl inte springa 10 ändå. Menade på 1500 m.

Möjligt inte han dominerat ett lopp som Almgren men han har en bit upp till Jakob.

Det där går väl båda vägar va?
En bit upp till Jacobs spurt menar du? Almgren kommer aldrig få en spurt om Jakob, men om Almgren kör fler 5000m där han skruvar upp tempot tidigt så kan han ta Jakob. Med formen som Almgren har nu, med samma taktik som idag, så är det inte helt uteslutet att han hade vunnit över Jakob på 5000m. Men det här är en tråkig och ointressant diskussion som handlar om att ni norrmän på forumet ska jämföra er med Sverige i alla möjliga sammanhang. Men allt handlar inte om Norge. Så jag skipper den här diskussionen då jag skiter rätt hårt i vad Norge kan eller inte kan.
Citera
Igår, 01:10
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Patrik2108
Det är så här tjejer ska se ut.
Ska se ut som Sofie Flink ja

Glöm inte att Kajsa Bergkvist själv var en insektslik anorektiker när hon var på sin topp,
så hon känner säker medbrottslig empati med Ekman, bara höjden, inte bredden räknas resultatmässigt för förbundskaptenen, bara bit ihop (istället för att gapa efter föda ) och bryt ihop kroppen

Citat:
Jakob är snart tillbaka för fullt.
Vem fan är Jacob, pratar ni om Jacob Hård?
Senast redigerad av Crapmagic Igår kl. 01:16.
Citera
Igår, 01:10
Medlem
Citat:
En bit upp till Jacobs spurt menar du? Almgren kommer aldrig få en spurt om Jakob, men om Almgren kör fler 5000m där han skruvar upp tempot tidigt så kan han ta Jakob. Med formen som Almgren har nu, med samma taktik som idag, så är det inte helt uteslutet att han hade vunnit över Jakob på 5000m. Men det här är en tråkig och ointressant diskussion som handlar om att ni norrmän på forumet ska jämföra er med Sverige i alla möjliga sammanhang. Men allt handlar inte om Norge. Så jag skipper den här diskussionen då jag skiter rätt hårt i vad Norge kan eller inte kan.
Hoppas dom möts mer framöver. Ska bli roligt.

Jag postade som ett svar på erat ständiga bagatelliserande prat om alla norska prestationer. Inget annat. Men jag håller med. Vi lägger ner.
Citera
Igår, 01:16
Medlem
Artsoppamedflasks avatar
Citat:
Hoppas dom möts mer framöver. Ska bli roligt.

Jag postade som ett svar på erat ständiga bagatelliserande prat om alla norska prestationer. Inget annat. Men jag håller med. Vi lägger ner.
Öh jag har aldrig bagatelliserat några norska prestationer, att konstatera att Sverige vann över Norge i de tyngre prestigegrenarna är inte att bagatellisera Norge. Men bra då lägger vi ner.
Citera
Igår, 07:15
Medlem
FNLSs avatar
Hände det där igår?
Citera
Igår, 07:55
Medlem
Citat:
Du skojar nu antar jag, han vann loppet med ca 20 sekunder. Projicera inte dina egna oförmågor på andra, Almgren hade koll på läget uppenbarligen, han skulle inte vunnit med större marginal med någon annan taktik om du tror det. Almgren sa själv innan loppet att han hade kapacitet för 26.30 med hare utan vind. Vilket är en brutal form.
Blir det 26:10 med hare tro? Vore häftigt se honom försöka på Vr
Citera
Igår, 08:04
Medlem
FNLSs avatar
https://www.facebook.com/share/p/1JijwsrHXw/
Schweiziskt guld på 10000
Senast redigerad av FNLS Igår kl. 08:08.
Citera
Igår, 08:30
Medlem
JaBaDaBaDoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FNLS
https://www.facebook.com/share/p/1JijwsrHXw/
Schweiziskt guld på 10000

Haha, nu har de blandat namnen på länderna igen..

https://visitsweden.de/schweden-nicht-schweiz/
Citera
Igår, 08:32
Medlem
Alkibiadess avatar
Vainio sticker direkt.
Citera
Igår, 08:36
Medlem
ThePaleHorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alkibiades
Vainio sticker direkt.

Hon gör en Almgren! Hon vinner detta rätt lätt .;-)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in