Citat:
Ursprungligen postat av
TomatKungen
Exakt! Ser han bra ut och har den stil som tilltalar henne, så har han halva inne. Är han dessutom charmig och rolig och luktar gott... Så kommer han inte ha några större problem att fånga in henne.
Precis. Det är mer i USA man ser en del golddiggers... I Sverige har jag aldrig träffat på en enda.
Exakt! Det är fan en mardröm att ragga här, speciellt i storstad, med tanke på att ALLA tjejer är ute efter pengar. När jag hade Tinder så var ju 95% av svaren från såna som ville ha kontanta pengar för knull (alltså äkta prostituerade), och till och med en gång när jag träffade en UTAN att ha diskuterat något sådant alls, så föreslog hon pengar när vi träffades hos mig. Glesbygdstjejer är bättre, de vill bara träffa någon för att komma bort från småstaden där de växte upp. Men väldigt många är superkristna och vill helst inte ha sex innan äktenskapet och sådant trams. Det är avtändande för mig som inte är troende.
Sverige och Skandinavien är nog världens bästa länder att ragga tjejer i.
Och mitt tips till tjejer är att ragga på amerikanska män. De flesta verkar vara extremt generösa och inriktade på att bilda familj och shit.
Citat:
Låter som rejält självupptagna, om de vill titta på sig själva när de har sex? Själv vill man ju se sin partner, eller blunda för att komma in i extas.
Ja. Jag har dock en tendens att attraheras av narcissister så jag stör mig inte. Tycker mest det är en lustig grej.

Men när tjejen blundar är heller inte kul, då verkar det som om hon önskar sig bort någon annanstans.
Citat:
Exakt! Det är detta incels inte förstår. De tycks tro att antingen är man trygg, stabil och trist. Eller farlig, vild och äventyrlig. Och de tror att kvinnor vill ha den sistnämnda typen. Medans verkligheten är att kvinnor vill ha exakt en sådan man du beskriver: trygg och stabil (men äventyrlig och vild i sängen, utan att passera hennes gränser). Och tillägg: han ska ha charm och humor. Visa att det är henne och bara henne han vill ha osv.
Vi verkar onekligen ha samma bild av verkligheten!