2026-08-16, 04:03
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Så du menar att tex. Gar*dell och Leven*good valde varandra för att de tycker att den andra är så jädra maskulin? Finns hur många feminina homosexuella män som helst, som har flyt när det kommer till män.

Ens preferenser har ju inte med ens eget utseende att göra!
En ful kvinna och en snygg kvinna kan givetvis båda tycka att Ryan Gosling är superhet. Tex.
Ens preferenser sitter i ens hjärna och inte i ens utseende.

Att jag föredrar feminina män och kvinnor, är för att jag tycker att de helt enkelt är väldigt sexiga utseendemässigt, med feminina drag. Hellre Shakira och Kurt Kubain än hårda drag i ansiktena.
Nej, men de kan väl inte få bättre. Det är ett typ av partnerskap I guess. Nej, feminina bögar chasar massa skumma dl-män och har svårt att hitta en partner de verkligen tänder på. Det är typ kört för dem.

Yes för du är typ en straight/bi man (om man kan kalla dig för man) eller kanske en radikalfeminist kvinna.

När det kommer till kvinnor gäller samma princip, man tar det man får. Är man ful håller man till godo med Fridolin.
Senast redigerad av Negerhanen 2026-08-16 kl. 04:05.
Citera
2026-08-16, 04:05
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Nej men jag drar slutsatsen att det råder en viss diskrepans när unga män ligger lika lite som tanterna på pensionärshemmet medan de jämnåriga unga kvinnorna har mest sex av alla. Och det stödjer ju min tes att kvinnor hellre delar på populära män med andra än att ta en incel för sig själv. Annars borde vi rimligtvis inte se den diskrepansen. Åtminstonde bör det vara en delförklaring.

Finns ingen som har sagt att 20-åringar måste ligga med 20-åringar.

Tjejer är ju som snyggast mellan 15-40 (generellt) medan många män uppfattas som snyggast i ålder 35-60.

Tänk om en söt 15-åring blir kär i en stilig 60-åring, det kanske skulle bli tidernas vackraste par! Olikheter attraherar.

Nej, att kvinnor är snyggast som unga bevisar inte ALLS att "därför måste det vara enstaka män som snor alla brudar" av skäl som jag förklarat MÅNGA gånger nu.
Citera
2026-08-16, 04:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skattebrott
Ja så är det med de flesta tjejer. Klart att mannen ska vara snygg och välansad, förutom om man nu har en "fetisch" på en viss stil såsom goth, metal eller liknande. Eller kriminell stil.

De flesta tjejer i Sverige (speciellt landsbygd) är INTE golddiggers, vilket är en stor fördel. Däremot vill de gärna få kontakt med någon kille som bor i storstad.

Sedan finns det tjejer som vill vara den snygga i förhållandet. Såna som kollar på sig själva i spegeln när man knullar dem. (Gymkillar är också såna)

Nästan alla tjejer vill ha en kille som är trygg och stabil. Det utesluter ju inte att han också kan vara äventyrlig och vild i sängen. Men han bör inte vara så korkad att han gör såna saker som han senare får skäl att ångra, t ex våldtäkt. Många incels tror att tjejer gillar flyktingbarn. Enligt vad jag hört tjejer säga så finns det INGEN som gillar såna (iallafall inte bland de tjejer som dras till mig), det är något de har provat när de var typ 14 och sedan aldrig mer.

Exakt! Ser han bra ut och har den stil som tilltalar henne, så har han halva inne. Är han dessutom charmig och rolig och luktar gott... Så kommer han inte ha några större problem att fånga in henne.

Precis. Det är mer i USA man ser en del golddiggers... I Sverige har jag aldrig träffat på en enda.

Låter som rejält självupptagna, om de vill titta på sig själva när de har sex? Själv vill man ju se sin partner, eller blunda för att komma in i extas.

Exakt! Det är detta incels inte förstår. De tycks tro att antingen är man trygg, stabil och trist. Eller farlig, vild och äventyrlig. Och de tror att kvinnor vill ha den sistnämnda typen. Medans verkligheten är att kvinnor vill ha exakt en sådan man du beskriver: trygg och stabil (men äventyrlig och vild i sängen, utan att passera hennes gränser). Och tillägg: han ska ha charm och humor. Visa att det är henne och bara henne han vill ha osv.

Ja, det där är en seglivad myt bland incelsen, att tjejer och kvinnor skulle vara tända på migranter! Visst, finns ju någon enstaka tant som har utnyttjat ensam kommande flykting"barn" (de var väl mer 18-22 år, skulle jag tro). Men generellt så vill svenska tjejer och kvinnor helst ha svenska killar och män. Med vissa fåtal undantag.
Citera
2026-08-16, 04:10
Medlem
Citat:
Utseendemässigt förstår jag att många tjejer föredrar blonda män utan skägg. Du är tjej va? Men hur vill du att männen ska vara till sättet? Ska de vara bröliga som raggare, fjolliga som Anders Ynkeman - eller ett tredje alternativ - "metrosexuella" (mogna och intelligenta men ändå äventyrliga och modiga)?

"Metrosxuella" föredrar jag, helt klart! Iaf. så som du beskriver det. Med tillägg: jag är väldigt svag för charm och humor. Så det är också viktigt. Oavsett om jag har en manlig eller kvinnlig partner.
Citera
2026-08-16, 04:13
Medlem
Citat:
Som jag förstår dig säger du "tjejer knullar chads som knullar andra, istället för att välja en snäll incel som de hade kunnat få ensamrätt på" men sedan när jag svarar "jaså. Vill tjejerna ha det så då?" så verkar du svara både ja och nej på samma gång?

Jag svarar JA på den frågan. De knullar hellre chads som knullar andra än att ta en snäll incel för sig själv. Jag har inte sagt något annat. Du måste i så fall ha missförstått något jag skrivit.

Citat:
Fail. Bestämmer man att man ska ha dejten på en uteservering betyder det att dejten inte är så helhjärtad utan att man lätt ska kunna börja hälla i sig sprit eller dra sig undan och börja ragga på andra.

Om du tycker att det verkar som om tjejen är bra, ska du göra något bara du och hon. Även om det bara är något enkelt såsom att bowla, hoppa bungyjump, promenera längs en extra trevlig strand, e dyl. Men ha gärna något i bakfickan om det känns som om tjejen trivs - t ex en finare restaurang.

Framför allt ska inte KILLEN vara den som föreslår att dejten ska vara i offentlig miljö såsom en bar, för killen är inte den som behöver vara rädd att bli våldtagen.

Är inte bowla och liknande i offentlig miljö? Eller vadå?

Och aldrig varit med om att någon börjat ragga på andra under en dejt. Brukar sitta rätt avskiljt också. Det där med att föreslå att de ska komma direkt hem känns lönlöst. I bästa fall säger de nej och föreslår drink ute istället. I värsta fall tappar de helt intresset av ett sånt förslag.

Händer också rätt ofta att tjejen frågar ut mig på drinkar, så ser inte problemet med det riktigt.
Citera
2026-08-16, 04:18
Medlem
Citat:
Exakt! Ser han bra ut och har den stil som tilltalar henne, så har han halva inne. Är han dessutom charmig och rolig och luktar gott... Så kommer han inte ha några större problem att fånga in henne.

Se bra ut och vara charmig. Bra tips! Att inte incels har tänkt på det!

Vi får hoppas att någon incel läser detta nu och provar att se bra ut och vara charmig istället för att vara ful och ocharmig så kommer det garanterat lösa sig för honom
Citera
2026-08-16, 04:19
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Jag svarar JA på den frågan. De knullar hellre chads som knullar andra än att ta en snäll incel för sig själv. Jag har inte sagt något annat. Du måste i så fall ha missförstått något jag skrivit.

Bra. Så vad är då problemet? Att tjejer (enligt din felaktiga teori) är mer öppna för polygami än vad killar är? Eller att inte tjejer förstår sitt eget bästa?

Om du inte ens kan konkurrera med en polygam chad så har du bevisligen inte mycket att erbjuda kvinnorna. De flesta kvinnor blir lätt kära och då vill de ha ett livslångt förhållande mycket hellre än att ha fri sex med snygga män.

Citat:
Är inte bowla och liknande i offentlig miljö? Eller vadå?

Inte på det sättet jag menar, alltså att det kommer fram andra killar och raggar på henne när det är ni två som spelar.

Citat:
Och aldrig varit med om att någon börjat ragga på andra under en dejt. Brukar sitta rätt avskiljt också. Det där med att föreslå att de ska komma direkt hem känns lönlöst. I bästa fall säger de nej och föreslår drink ute istället. I värsta fall tappar de helt intresset av ett sånt förslag.

Man får ju känna av vad som passar sig. Om ni inte diskuterat ämnet sex så kan det verka avskräckande att du vill bjuda hem henne, eftersom det brukar betyda sex.

För mig brukar sex vara huvudanledningen till att man träffas så då har vi diskuterat igenom exakt vad vi gillar och sånt. Det gör att båda är sugna att prova redan vid första dejten, som därmed kan ske hemma hos någon.
Citera
2026-08-16, 04:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Negerhanen
Nej, men de kan väl inte få bättre. Det är ett typ av partnerskap I guess. Nej, feminina bögar chasar massa skumma dl-män och har svårt att hitta en partner de verkligen tänder på. Det är typ kört för dem.

Yes för du är typ en straight/bi man (om man kan kalla dig för man) eller kanske en radikalfeminist kvinna.

När det kommer till kvinnor gäller samma princip, man tar det man får. Är man ful håller man till godo med Fridolin.

Äsch, de har valt varandra av kärlek och attraktion, såklart!

Radikalfeminist är jag inte. Är humanist. Och jag är väldigt grundad i min könstillhörighet, oavsett vilken jag har. Alltså: jag är väldigt tydligt det kön jag är, både hur jag ser ut och hur jag är. Ingen som inte vet, kan ens ana att jag är bi. Utan förutsätter att jag är straight.

Men Fridolin såg ju bra ut när han var ung man! "Hålla till godo"? Man attraheras ju av det man attraheras av. Jag skulle aldrig "hålla till godo" med någon. Utan vill känna attraktion etc.
Och jag ser medioker ut själv.
Citera
2026-08-16, 04:25
Medlem
Citat:
Finns ingen som har sagt att 20-åringar måste ligga med 20-åringar.

Tjejer är ju som snyggast mellan 15-40 (generellt) medan många män uppfattas som snyggast i ålder 35-60.

Tänk om en söt 15-åring blir kär i en stilig 60-åring, det kanske skulle bli tidernas vackraste par! Olikheter attraherar.

Nej, att kvinnor är snyggast som unga bevisar inte ALLS att "därför måste det vara enstaka män som snor alla brudar" av skäl som jag förklarat MÅNGA gånger nu.

Ojojoj, nu kommer du få smaka på Tomatkungens vrede.

Snor och snor, det är inte riktigt vad jag menar. Jag syftar mer på vad kvinnorna själva väljer. Men ja, jag orkar inte gå igenom just detta mer nu.
Citera
2026-08-16, 04:25
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:

Precis. Det är mer i USA man ser en del golddiggers... I Sverige har jag aldrig träffat på en enda.

Exakt! Det är fan en mardröm att ragga här, speciellt i storstad, med tanke på att ALLA tjejer är ute efter pengar. När jag hade Tinder så var ju 95% av svaren från såna som ville ha kontanta pengar för knull (alltså äkta prostituerade), och till och med en gång när jag träffade en UTAN att ha diskuterat något sådant alls, så föreslog hon pengar när vi träffades hos mig. Glesbygdstjejer är bättre, de vill bara träffa någon för att komma bort från småstaden där de växte upp. Men väldigt många är superkristna och vill helst inte ha sex innan äktenskapet och sådant trams. Det är avtändande för mig som inte är troende.
Sverige och Skandinavien är nog världens bästa länder att ragga tjejer i.
Och mitt tips till tjejer är att ragga på amerikanska män. De flesta verkar vara extremt generösa och inriktade på att bilda familj och shit.

Citat:
Låter som rejält självupptagna, om de vill titta på sig själva när de har sex? Själv vill man ju se sin partner, eller blunda för att komma in i extas.

Ja. Jag har dock en tendens att attraheras av narcissister så jag stör mig inte. Tycker mest det är en lustig grej. Men när tjejen blundar är heller inte kul, då verkar det som om hon önskar sig bort någon annanstans.

Citat:
Exakt! Det är detta incels inte förstår. De tycks tro att antingen är man trygg, stabil och trist. Eller farlig, vild och äventyrlig. Och de tror att kvinnor vill ha den sistnämnda typen. Medans verkligheten är att kvinnor vill ha exakt en sådan man du beskriver: trygg och stabil (men äventyrlig och vild i sängen, utan att passera hennes gränser). Och tillägg: han ska ha charm och humor. Visa att det är henne och bara henne han vill ha osv.

Vi verkar onekligen ha samma bild av verkligheten!
Senast redigerad av Skattebrott 2026-08-16 kl. 04:40.
Citera
2026-08-16, 04:26
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Äsch, de har valt varandra av kärlek och attraktion, såklart!

Radikalfeminist är jag inte. Är humanist. Och jag är väldigt grundad i min könstillhörighet, oavsett vilken jag har. Alltså: jag är väldigt tydligt det kön jag är, både hur jag ser ut och hur jag är. Ingen som inte vet, kan ens ana att jag är bi. Utan förutsätter att jag är straight.

Men Fridolin såg ju bra ut när han var ung man! "Hålla till godo"? Man attraheras ju av det man attraheras av. Jag skulle aldrig "hålla till godo" med någon. Utan vill känna attraktion etc.
Och jag ser medioker ut själv.
Yeah right.

För en smygbög som dig kanske? För en riktig bög är han inte direkt het. Du kommer inte att förstå detta eftersom du inte är attraherad av män exklusivt, vare sig du är kvinna eller man.
Citera
2026-08-16, 04:29
Medlem
Citat:
Att ha "dålig kvinnosyn" är inte samma sak som att hata kvinnor.

Eller hatar du barn för att du inte tycker barn ska ha rösträtt? Till exempel.

De brukar gå hand i hand. Den dåliga kvinnosynen och kvinnohatet. Om en incel får dålig kvinnosyn/börjar hata kvinnor, så kommer han inte komma ur sitt incel-skap. Så är det.

Jag anser nog att 16-17 åringar skulle kunna få ha rösträtt och de är ju fortfarande barn. Och varför anser jag det? Jo, för att de går i 9:an eller gymnasiet, har samhällskunskap, börjar bli någotsånär stabila. Visst, finns en viss risk att de påverkas av hur kompisarna röstar. Vilket inte är så bra. Men så kan det ju lika gärna vara bland 18-åringar.

Att barn som inte ens kan läsa, inte vet vad demokrati är etc. ska få rösta är uteslutet. Om du anser att kvinnor är på samma nivå: inte kan läsa, inte vet vad demokrati är etc. Så är det en jädrigt dålig kvinnosyn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in