2026-08-16, 03:42
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Eller Ted Bundy, Richard Ramirez, Peter Madsen m fl. Män som torterade och mördade kvinnor och var/är kända för det. De badar i kärleksbrev från kvinnor.

Så det verkar nästan som om kvinnosyn är ganska irrelevant.

Max 5% av världens tjejer tillhör dock den skara som skulle skriva kärleksbrev till en mördare.
Citera
2026-08-16, 03:43
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Hehe! Samtliga mina feminina pojkvänner, har haft horder av kvinnor (och även en del män) efter sig! För att de var/är så satans snygga. Men jag valde dem inte för deras skönhet, utan har fallit för deras personligheter. Så säg inte att kvinnor inte tänder på feminina män. Är han snygg, så är han. Och med charm och humor så blir det ännu mer attraktivt. Och som sagt var: feminina till utseendet. Till sättet har både mina flickvänner och pojkvänner varit mer åt det androgyna hållet till.

Och även incelen var feminin till sitt utseende!
Ehm, nej det här är vedertagen fakta.

Bögar gillar maskulina män. Det är en grej att chasa straighta män till och med, eller DL-män.
Ju mer maskulin desto bättre. Både i utseende och beteendet. Det här är varför man blir bög - man dyrkar män.

Snygga kvinnor gillar också det, men mer att bli dominerade specifikt. Därför fängelsekunder och annat skumt folk.

Fula kvinnor vill ha feminina män de kan styra men innerst inne vill de ha samma män som snygga kvinnor. Se fantasin jag postade.
Citera
2026-08-16, 03:45
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Kvinnor 18-29 är den mest sexuellt aktiva gruppen. Sexuellt aktiva, alltså den grupp som har mest sex.

Om det stämmer förklaras det väl av att unga tjejer har ett ganska smalt fönster där de är jävligt snygga, och när man är jävligt snygg blir man också sugen på att ha mycket sex, inte minst för att kändisar och alla möjliga raggar på en.

Fråga vemsomhelst som tänder på tjejer vilken åldersgrupp de föredrar så kommer de svara 18-29.
Frågar du vemsomhelst som tänder på KILLAR samma fråga, kommer svaret vara mer utspritt. Många tjejer gillar ju en betydligt ÄLDRE man sålänge han åldras väl som James Bond.

Men du kan inte utifrån detta dra slutsatsen att det kvinnliga könet har STÖRRE intresse av sex än män. Det är tämligen lika, hävdar jag. Men visst, en kvinna som är nymfoman får många fler tillfällen, än vad en man som är nymfoman får.
Citera
2026-08-16, 03:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skattebrott
Sluta gnäll att det är svårt att hitta tjejer. Vissa saker ÄR svåra (såsom att bestiga ett högt fjäll) men det blir inte lättare för att man gnäller. Det gäller att bita ihop och fortsätta jobba på projektet bara.

En kedja är inte starkare än sin svagaste länk. Så fixa din stil och eliminera alla detaljer som en tjej kan tänkas störa sig på, så kommer du få din första tjej till slut.

(För alla ”vad ska jag göra för att hitta en tjej”-trådar, starta en egen så kan jag svara där. Det finns inte ett enda svar på det som passar alla)

Det finns inte fler män än kvinnor i världen, så det är en myt att dejting är svårare för män. Det skulle väl vara att män är de som oftast förväntas ta initiativet isåfall – fast den detaljen kan du ju vända till en fördel lika gärna. Välj och vraka!

En annan skillnad är visserligen att kvinnor vill ha längre förhållanden medan killar inte lika lätt blir kära – de är därför öppna även för korta förhållanden. Den matematiska konsekvensen av detta blir att män måste vänta längre på sin första tjej, men när de väl hittar den är chansen god att tjejen kommer stanna sålänge killen vill. Så det jämnar ut sig. För varje tidsenhet räknat är män inte singlar oftare än vad kvinnor är (om man tror det är man inte bra på matematik).

Ni incels kan också lägga ner den där myten med att kvinnor är sådär mens-feministiska som woke-propagandan vill att folk ska tro att kvinnor är. Nej, detta är fel, som tur är. Kvinnohat är sånt som sprids som följd av att folk blir så frustrerade att de ger upp att hitta någon, så de lär sig att sluta gilla kvinnor istället. När en naken kvinna står inför dem, ser de skavankerna snarare än att njuta av att de äntligen fått vad de ville ha under så lång tid. SJUKT! Om ni ger upp är ni INTE några riktiga män.
Trist för dig att bokstavligen verkligheten motsäger precis allt av det du säger

Jag är asexuell och aromantisk själv, så inget som påverkar mig i sak oavsett men?

Titta på Japan, titta på Sydkorea etc etc
Mer och mer av västvärlden

Dejting är dött.
Det går inte ha relationer
Citera
2026-08-16, 03:48
Medlem
Citat:
Räcker inte.

Bokens USP är BDSM-temat. Ta bort det så hade den aldrig blivit någon bästsäljare.

Men då fantiserar de om att bli förnedrade och dominerade av honom, och inte om bröllop och barn.

Var inget fel på Trumps utseende när han var yngre.

https://media.gettyimages.com/id/2209277861/es/foto/donald-trump-and-ivana-trump-attend-the-opening-night-of-studio-54-in-new-york-city-on-april.jpg?s=6 12x612&w=gi&k=20&c=SomHHP5z9Ik0sMBQ_BbgDyZz_sJ7E5P g_cTm3mHwq6M=

Dessutom hade han swagger. Förde sig på ett sätt som givetvis attraherade kvinnor.

Du är bara förblindad av ditt hat mot honom idag.

Jodå det är dem. Dina anekdoter ger jag inte mycket för.

Jodå, för vissa gör det det. Tex. för TS!

Jodå, det hade det blivit ändå! Om Han är rik och snygg. Hon är oskuld. De två möts och hon blir förälskad och attraherad i honom. Han bjuder ut henne, men säger att de inte kan bli ett par och bara ska träffas på hans premisser. Hon är olyckligt kär, men går ändå på dejter med honom, har sex med honom (första gången hon har sex) och blir sedan åter dissad av honom. De har sex (vaniljsex) var gång de ses, härliga dejter, sedan dissar han henne och hon är olyckligt kär. men sakta men säkert, lyckas hon bit för bit nå in till hans hjärta... Jodå, det hade blivit en bästsäljare även utan BDSM-inslagen! Däremot hade det inte blivit samma "snackis" utan dessa. I princip alla kvinnor har ju haft en olycklig kärlek där de ville mer än vad mannen ville... Att få läsa en bok och känna igen sig i smärtan av att bara väljas "lite halvt, då och då" och där det ändå till slut slutar lyckligt, skulle ju definitivt bli en bästsäljare! Men inte en "snackis", som sagt.

Trump har man ju sett innan han blev president. Och jag tyckte att han såg trist och medioker ut då. Även innan man visste hur knepig han är. Han är helt enkelt inte min typ.

Och jag ger inget för dina fantasier om att mobbare får vackre tjejer.
Citera
2026-08-16, 03:50
Medlem
Citat:
Tydligen har du noterat ungefär samma verklighet som jag, men du är lustigt nog fortfarande förblindad av dina förutfattade feministiska incel-narrativ. (Ja, incel-läran och feminismen är i grunden samma ideologi, men det sparar jag nog till en separat tråd)

Du säger dels att kvinnor "egentligen" vill ha incels, men att de av någon anledning (varför?) ändå väljer att ha sex med snygga män, samt att de blir monogama med de snygga männen trots att de inte är monogama tillbaks. Om du menar att alla kvinnor som ligger med en chad som ligger med 10 tjejer, svarar att de är upptagna om en bra incel-kille raggar på dem, så har du fel.

Detta har jag sagt 4 gånger nu bara för att du inte läser vad man skriver. Nu får det räcka, om du inte kan bemöta mina argument utan istället ständigt måste återupprepa dina fördomar från början, så kommer jag inte svara på dina inlägg mer.

När har jag sagt att kvinnor egentligen vill ha incels? Jag säger väl precis tvärtom? Du måste ha missuppfattat mig någonstans längs vägen.

Nej, visst. Jag tror inte de säger att de är upptagna ifall någon intressant kommer och raggar på dem. Men varför raggar de inte själv upp någon incel-kille då istället för att dela på en populär kille med andra? Om de nu så gärna vill ha en man för sig själv menar jag?

Citat:
Ok, så vad gör du då, som ger dig så dålig avkastning? Träffas vid någon busshållplats och röker en cigg?

Blir oftast drinks på någon uteservering eller bar.

Citat:
Isåfall har ju du gjort något misstag. Det är ett fail att lägga ner allt arbete som krävs för att anordna en dejt, för att sedan upptäcka att du inte ens vill ha tjejen. KOLLA SÅNT INNAN!

Jag är precis tvärtom, jag 1) känner mig själv så att jag vet vad jag vill ha för sorts tjej, jag 2) kollar på kontaktsajten vilka tjejer som verkar vara såna. Det funkar perfekt för mig. Jag har aldrig träffat någon som sedan visat sig vara ointressant för mig. Däremot har jag såklart varit på dejter utan att det blivit något mer, men då är det för att tjejen är velig eller osäker eller blivit upptagen eller i själva verket ville ha betalt eller liknande.

Så mycket arbete är det inte att ordna en dejt. Men visst, klart det går att filtrera bättre ibland.
Citera
2026-08-16, 03:52
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Exakt! Är en kvinna attraherad av en mans utseende, charm, humor och sätt att vara med henne (flirtig, får henne att känna sig speciell) så kommer hon vilja ligga med honom.

Trump blev ju mer mansgris nu på senare år. Tror inte han höll på med sådana märkliga uttalanden förr, på 1980-talet tex.

När jag var yngre, attraherades jag av Gustavs utseende, läpparna och dragen i ansiktet. Aldrig har jag attraherats av Trumps utseende. Jag är bi, ska väl här tilläggas.

Ja så är det med de flesta tjejer. Klart att mannen ska vara snygg och välansad, förutom om man nu har en "fetisch" på en viss stil såsom goth, metal eller liknande. Eller kriminell stil.

De flesta tjejer i Sverige (speciellt landsbygd) är INTE golddiggers, vilket är en stor fördel. Däremot vill de gärna få kontakt med någon kille som bor i storstad.

Sedan finns det tjejer som vill vara den snygga i förhållandet. Såna som kollar på sig själva i spegeln när man knullar dem. (Gymkillar är också såna)

Nästan alla tjejer vill ha en kille som är trygg och stabil. Det utesluter ju inte att han också kan vara äventyrlig och vild i sängen. Men han bör inte vara så korkad att han gör såna saker som han senare får skäl att ångra, t ex våldtäkt. Många incels tror att tjejer gillar flyktingbarn. Enligt vad jag hört tjejer säga så finns det INGEN som gillar såna (iallafall inte bland de tjejer som dras till mig), det är något de har provat när de var typ 14 och sedan aldrig mer.
Citera
2026-08-16, 03:53
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LupesVulpus
Trist för dig att bokstavligen verkligheten motsäger precis allt av det du säger

Jag är asexuell och aromantisk själv, så inget som påverkar mig i sak oavsett men?

Titta på Japan, titta på Sydkorea etc etc
Mer och mer av västvärlden

Dejting är dött.
Det går inte ha relationer

Och hade du något argument för ditt påstående? Jag vet inte vad "titta på Japan" betyder i det här sammanhanget.
Citera
2026-08-16, 03:56
Medlem
Citat:
Om det stämmer förklaras det väl av att unga tjejer har ett ganska smalt fönster där de är jävligt snygga, och när man är jävligt snygg blir man också sugen på att ha mycket sex, inte minst för att kändisar och alla möjliga raggar på en.

Fråga vemsomhelst som tänder på tjejer vilken åldersgrupp de föredrar så kommer de svara 18-29.
Frågar du vemsomhelst som tänder på KILLAR samma fråga, kommer svaret vara mer utspritt. Många tjejer gillar ju en betydligt ÄLDRE man sålänge han åldras väl som James Bond.

Men du kan inte utifrån detta dra slutsatsen att det kvinnliga könet har STÖRRE intresse av sex än män. Det är tämligen lika, hävdar jag. Men visst, en kvinna som är nymfoman får många fler tillfällen, än vad en man som är nymfoman får.

Nej men jag drar slutsatsen att det råder en viss diskrepans när unga män ligger lika lite som tanterna på pensionärshemmet medan de jämnåriga unga kvinnorna har mest sex av alla. Och det stödjer ju min tes att kvinnor hellre delar på populära män med andra än att ta en incel för sig själv. Annars borde vi rimligtvis inte se den diskrepansen. Åtminstonde bör det vara en delförklaring.
Citera
2026-08-16, 03:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Negerhanen
Ehm, nej det här är vedertagen fakta.

Bögar gillar maskulina män. Det är en grej att chasa straighta män till och med, eller DL-män.
Ju mer maskulin desto bättre. Både i utseende och beteendet. Det här är varför man blir bög - man dyrkar män.

Snygga kvinnor gillar också det, men mer att bli dominerade specifikt. Därför fängelsekunder och annat skumt folk.

Fula kvinnor vill ha feminina män de kan styra men innerst inne vill de ha samma män som snygga kvinnor. Se fantasin jag postade.

Så du menar att tex. Gar*dell och Leven*good valde varandra för att de tycker att den andra är så jädra maskulin? Finns hur många feminina homosexuella män som helst, som har flyt när det kommer till män.

Ens preferenser har ju inte med ens eget utseende att göra!
En ful kvinna och en snygg kvinna kan givetvis båda tycka att Ryan Gosling är superhet. Tex.
Ens preferenser sitter i ens hjärna och inte i ens utseende.

Att jag föredrar feminina män och kvinnor, är för att jag tycker att de helt enkelt är väldigt sexiga utseendemässigt, med feminina drag. Hellre Shakira och Kurt Kubain än hårda drag i ansiktena.
Citera
2026-08-16, 03:58
Medlem
Skattebrotts avatar
[quote=Joe88|95690900]
Nej, visst. Jag tror inte de säger att de är upptagna ifall någon intressant kommer och raggar på dem. Men varför raggar de inte själv upp någon incel-kille då istället för att dela på en populär kille med andra? Om de nu så gärna vill ha en man för sig själv menar jag?

Som jag förstår dig säger du "tjejer knullar chads som knullar andra, istället för att välja en snäll incel som de hade kunnat få ensamrätt på" men sedan när jag svarar "jaså. Vill tjejerna ha det så då?" så verkar du svara både ja och nej på samma gång?

Citat:
Blir oftast drinks på någon uteservering eller bar.

Fail. Bestämmer man att man ska ha dejten på en uteservering betyder det att dejten inte är så helhjärtad utan att man lätt ska kunna börja hälla i sig sprit eller dra sig undan och börja ragga på andra.

Om du tycker att det verkar som om tjejen är bra, ska du göra något bara du och hon. Även om det bara är något enkelt såsom att bowla, hoppa bungyjump, promenera längs en extra trevlig strand, e dyl. Men ha gärna något i bakfickan om det känns som om tjejen trivs - t ex en finare restaurang.

Framför allt ska inte KILLEN vara den som föreslår att dejten ska vara i offentlig miljö såsom en bar, för killen är inte den som behöver vara rädd att bli våldtagen.
Citera
2026-08-16, 04:02
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Att jag föredrar feminina män och kvinnor, är för att jag tycker att de helt enkelt är väldigt sexiga utseendemässigt, med feminina drag. Hellre Shakira och Kurt Kubain än hårda drag i ansiktena.

Utseendemässigt förstår jag att många tjejer föredrar blonda män utan skägg. Du är tjej va? Men hur vill du att männen ska vara till sättet? Ska de vara bröliga som raggare, fjolliga som Anders Ynkeman - eller ett tredje alternativ - "metrosexuella" (mogna och intelligenta men ändå äventyrliga och modiga)?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in