[quote=Joe88|95690900]
Nej, visst. Jag tror inte de säger att de är upptagna ifall någon intressant kommer och raggar på dem. Men varför raggar de inte själv upp någon incel-kille då istället för att dela på en populär kille med andra? Om de nu så gärna vill ha en man för sig själv menar jag?
Som jag förstår dig säger du "tjejer knullar chads som knullar andra, istället för att välja en snäll incel som de hade kunnat få ensamrätt på" men sedan när jag svarar "jaså. Vill tjejerna ha det så då?" så verkar du svara både ja och nej på samma gång?
Citat:
Blir oftast drinks på någon uteservering eller bar.
Fail. Bestämmer man att man ska ha dejten på en uteservering betyder det att dejten inte är så helhjärtad utan att man lätt ska kunna börja hälla i sig sprit eller dra sig undan och börja ragga på andra.
Om du tycker att det verkar som om tjejen är bra, ska du göra något bara du och hon. Även om det bara är något enkelt såsom att bowla, hoppa bungyjump, promenera längs en extra trevlig strand, e dyl. Men ha gärna något i bakfickan om det känns som om tjejen trivs - t ex en finare restaurang.
Framför allt ska inte KILLEN vara den som föreslår att dejten ska vara i offentlig miljö såsom en bar, för killen är inte den som behöver vara rädd att bli våldtagen.